Jump to content
NV

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019

Recommended Posts

@Camel

dzięki.

To Vray. Nie bawiłem się dłużej Coroną.

 

@plasti

tak jak mówisz :)

 

Prosta sypialnia. Na tej i na poprzedniej wizce kilka modeli z Dimensiva.

 

xntehKc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

grubas - brakuje mi mocniejszego światła z zewnątrz. Na świecące żarówki dałbym jakiegoś efektownego glowa i byłoby extra :)

 

Renderek roboczy do ewentualnej dyskusji:

C_stol_test2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pionix- fajnie, podłoga i okno super. Kadr i dekory do poprawy. Obrazy po lewej stronie lustra nie potrzebne moim zdaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Render testowy.

silnik corona - bucket render + hd cache

vray hdri i światło sztuczne.

dof liczony w coronie.

postpro capture one + ps.

 

wmF4ktV.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@arturprx2

 

1. Jest dodatek, skrypt konwertujący scenę z vRaya do Corony.

2. Corona obsługuje znakomicie vRayHDRI (jaka złośliwość konkurenta :D) - czyli możesz bez problemu zainstalować demo vRaya by potem renderować światło z vRayHDRI.

3.Można tak w darmowej wersji A6.1 ;) Corona 1.0 jest już komercyjna ale szybsza i ma wiele usprawnień.

 

Pozdrawiam,

Duna Camel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawa historia :)

A jak jest z przygotowaniem renderów pod druk ?

Nadal czasy są kosmiczne przy rozdzielczościach 4/5K ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jaka scena i jak dobrze się optymalizuje (są odpowiednie sety zmieniające priorytety - czy bardziej GI czy takie bajery jak DOF i motion blur i są sky portale, jest jeszcze corona rayswitch material, a nie każdy ma pojęcie że to dużo wnosi jeśli chodzi o omijanie liczenia kaustyki dla niektórych materiałów - np połyskliwa podłoga i jest do wyboru progressive i bucket, path tracing + hd cache dobry do interiorów, a czysty pt+pt polecam do exteriorów) to może być i 1 godzina na 1k pixeli ;) W każdym razie może więcej na ten temat wypowiedzą się goście z Orangegraphics, wrzucali tutaj prace które poszły na fronta już niejeden raz :)

 

Przy rozdziałce jaką widzisz to mi zeszło 1 godzinę 45 minut, odszumiałem średni szum w Capture One. Jak widzisz głównie zasługa DOF że render trwał aż tyle na i7 4930k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Duna, render przasny...

 

A ostatnia gitara krzywa :) No i pudlo slaby material ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze to nie pudlo tylko korpus :) A po drugie widze te krzywizny, ale to dlatego ze z boxa robilem calossc i sie pokrzywilo, powinieniem z nurbsow :) A tak btw: Dlaczego nie napiszecie nic o tej pierwszej gitarze post nr 2055, czyzby byla prosta i nie pokrzywiona i nie bylo powodow do krytyki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyżby dlatego, że:

-niepowiększona wygląda na 20min. modelowania?

-materiały są delikatnie mówiąc słabe?

-studio i oświetlenie jest również słabe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

terenas- Nie oceniaj czyjegos czasu pracy jak nie wiesz ile nad nią ktos spedzil, to po pierwsze, nie jestes wróżką. Do drugiego i trzeciego moge sie po czesci zgodzic. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
terenas- Nie oceniaj czyjegos czasu pracy jak nie wiesz ile nad nią ktos spedzil, to po pierwsze, nie jestes wróżką. Do drugiego i trzeciego moge sie po czesci zgodzic. :)

 

to tym bardziej tragedia skoro tobie to zajeło więcej czasu.

 

nikogo nie obchodzi ile czasu robiłeś dany element możesz go robić nawet i cały wiek, i nikogo to nie będzie interesować liczy się głównie outcome. A jak outcome jest genialny to wtedy jak czas roboty jest mały, to jest to coś co kogoś może zainteresować. Weź krytykę do siebie i wracaj do pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co innego piszecie w innym watku co innego w innym, ze nalezy starannie wykonywac modele, siatke prowadzic z jak najwieksza dokladnoscia, nie patrzyc na zegar,a tu pojawia sie osoba ktora temu zaprzecza, wiec to troche dziwne :) Oczywiscie krytyke biore na klte i pracuje dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co innego piszecie w innym watku co innego w innym, ze nalezy starannie wykonywac modele, siatke prowadzic z jak najwieksza dokladnoscia, nie patrzyc na zegar,a tu pojawia sie osoba ktora temu zaprzecza, wiec to troche dziwne :) Oczywiscie krytyke biore na klte i pracuje dalej

 

kto zaprzecza temu aby starannie robić model? kę?

po 1 twój model jest niedokładny słabo wygląda i tak dalej rendery są słabe i tak dalej. Więc wygląda jak na 20 minut. pozatym liczy się to jaki jest outcome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyrwales urywek zdania z kontekstu , popatrz dalej, ja napisalem nie patrzyc na zegar, siatke prowadzic z jak najwieksza starannoscia( watek z moimi samochodami). Ok twoja opinia ze slabo wyglada, niech bedzie ze liczy sie efekt koncowy :) W koncu to prawda. Kazdy do tego dazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akierek, nie wiem ile masz lat, ale jesli wiecej niz 20 to porzuc grafike 3D, gdyz nic w niej nie osiagniesz - mowie to po przeczytaniu Twoich postow i "analizie" prac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazł sie wszechwiedzacy . Dla twojej wiadomosci ja grafika zajmuje sie dopiero pol roku a Ty od 2009 roku ( zarejestrowany) i widzac twoj postep to przykro mi to mowic ale przegladajac twoje tematy na forum i prace jakie opubliczniles to szalu nie ma , wiec troche pokory, zejdz na Ziemie nabierz powietrza i ochlon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie patrz na to kto kiedy jest zarejestrowany :) i też prace, bo wiele osób ma nowe konta bo np niepamieta.. inni też nie wrzucają prac.

 

ale boltic ma sporo racji.. z takim nastawieniem to raczej tylko jako hobby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale powiedz mi z jakim konkretnie nastawieniem. Ze sie nie poddaje , ze po nocach ''tlucze samochody''? Ze krytyke zawsze biore na klate i pracuje dalej by byc jeszcze lepszym. Moim celem nie jest praca w Rockstargames, ja chce w spokoju realizowac sie ,aby dorownac najlepszym tu obecnie uzytkownikom. Ale jak widze ze ktos pisze ze jak mam 20 lat to powinnienem rzucic grafike 3d bo cos tam zanalizowal to mi rece opadaja , po pol roku pracy i to demotywuje do dalszej pracy :) Że sie czasami wpienie ze ktos mnie skrytykuje? to normalka :) czlowiek siedzi 2 tygodnie nad gitara a tu pisza ze krzywa to wiadomo ze sie zdenerwuje, ale to nic ja bede pracowal dalej, bo grafika 3d to moje wielkie hobby, a czy da mi prace zobaczymy ... Tego nie wiem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie patrz na to kto kiedy jest zarejestrowany :) i też prace, bo wiele osób ma nowe konta bo np niepamieta..

 

 

haha kramon nie pamieta pasów :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
grafika 3d to moje wielkie hobby

 

Nie moze byc wielkim hobby skoro zajmujesz sie nią pół roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
przykro mi to mowic ale przegladajac twoje tematy na forum i prace jakie opubliczniles to szalu nie ma , wiec troche pokory, zejdz na Ziemie nabierz powietrza i ochlon.

 

Nie pracuje w grafice, gdyz wlasnie pare lat temu odkrylem ze nic w niej nie osiagne i zrezygnowalem. Moze zbyt dosadnie napisalem, ale moze tez taka decyzje powinines podjac. A zarejestreowany bylem od 2006 tylko pare kont zostalo zbanowanych ;) Ci co wiedza to wiedza za co haha;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy