Maciek Jutrzenka 724 Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Taka moja scenka testowa do zabijania renderów. Czyli cała scena samo szkło emiterty są w kablach w środku szkła. oraz w kostkach też w środku.. soft blender: generalnie cycles przy tym wysiada. corona radziła sobie tak dobrze że na całą scenę wrzuciłem jeszcze scattera.. i tak pierwotnie powstała ta scena gdy testowałem corone. ale niestety corona już nie jest rozwiajana pod blendera i przestała działać.. więc postanowiłem znaleść jakiś inny nowy silnik który jest kickassem dla tego typu scen. i tak wybór padł na rendermana, z którym jest kilka problemów bo jest jakiś dziwny bug z emiterami światła/szkłem ale musze jeszcze ogarnąć wtf.. tak więc... sceny wyglądaja tak. te same IRQ dla szkła.. Generalnie Renderman był szybszy. aczkolwiek. Corona wtedy miała scattera na całej scenie. bez scattera corona była szybsza. Generalnie Refleksy u rendermana są jakieś dziwne nie wiem skąd się wzieły te kwadraty. A praktycznie nie ma lin.. i tak dalej. tak jakby jako emitery były plane 1:1.. musze przetestować oco chodzi ztym. corona: (na podłodze jeszcze jest bump na szkle ofc XD) Renderman: Link to post Share on other sites
Thunder 85 Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Uff dobrze że blender, inny program pewnie by nie dał rady albo byłoby za ciężko. Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Uff dobrze że blender, inny program pewnie by nie dał rady albo byłoby za ciężko. słaby trolling imho :) bo tutaj znaczenie mają silniki renderujące.. i imho.. mało silników przechodzi pozytywnie ten test. Jeszcze mam 2 scenę na fur'a i displacmenta. Bardzo dużo silników praktycznie wypluwa całkowicie czarny render po renderowaniu całej nocy :) więc imho jest to ciężka scena :) Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 xD nie no teraz już buduje scene z sensem swoją drogą rozkminiłem bardzo dużo w sumie.. dlaczego sceny tak bardzo się rózniły teraz w sumie wyglądają już dużo bardziej podobnie. + udało mi się zgłosić bug i został naprawiony w mniej niż 24H... pzdr. autodesk! Renderman coraz bardziej mi się podoba! Link to post Share on other sites
le_chu 514 Posted April 14, 2016 Share Posted April 14, 2016 mookie - dzięki :) Poniżej parę rezultatów z prób ogarnięcia fura w Blenderze i Cyclesie. Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted April 14, 2016 Share Posted April 14, 2016 AA ci siada ale to ci napisze już na privie jak to fixnąć. i troche więcej sampli czeba. sztosik Link to post Share on other sites
jamnique 159 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 (edited) Takie takie: Edited April 19, 2016 by jamnique Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 na VDB? propsiki aż musze sobie znowu wrócić do hudego bo sobie odpuściłem ostatnio. Link to post Share on other sites
jamnique 159 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 na VDB? propsiki aż musze sobie znowu wrócić do hudego bo sobie odpuściłem ostatnio. Dzięki :) Tak, VDB. Link to post Share on other sites
Tamyl91 294 Posted April 24, 2016 Share Posted April 24, 2016 Domeczek machnięty w ramach treningu. Link to post Share on other sites
hcpiter 438 Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Cześć! Ostatnio w wolnym czasie postanowiłem sprawdzić Octane renderer. Poniżej kilka pierwszych test renderingów prostego wnętrza i zabawa z sss/translucency. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Ej graty udało ci się zamaskować że jest to octane. bo generalnie zawsze bardzo łatwo rozpoznać charakterystyczny specular octane. Link to post Share on other sites
Marcel12 10 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Szacunek, bardzo dobra robota! Link to post Share on other sites
Imperator 418 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 hcpiter świetne rendery jak zawsze :) rośliny z jakiejś paczki/ sklepu czy własne wypieki? :P Link to post Share on other sites
hcpiter 438 Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Dzięki! Rośliny z Evermotion, trawa własnej roboty a model macintosh`a z kolekcji Vizpeople. Link to post Share on other sites
Camel 300 Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 to teraz ja pospamuję, render z corony. Link to post Share on other sites
polka dot 608 Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 hcpiter - wiadomo, ze roslinki na propsie. ale interior lepszy bys w vrayu skonstruowal :P ode mnie test welurowego dywanu. fallof+displace+normal. modele - Thunder; sliczne swiatelko - hkropinski Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 o dejm ten dywan jest serio sztosem, Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 jest dobrze posiedziałbym jedynie nad refleksami i może dodał na całość ogólnego SSS'a dla większej miekkości Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,568 Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Czyli jednak cos tam potrafisz xD . Ładnie się prezentuje. Link to post Share on other sites
Maciek Jutrzenka 724 Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 dzieki Macku, sss nie bedzie, bo ten gosc liczyl mi sie 40 min. Moze, po skoku na bank to sie zmieni. ps. jego cielsko to baza pod symulowane ciuchy, wytnie sie. 40 minut :D? na czym tyś to renderował :X taka prosta scenka powinna być moment :) Link to post Share on other sites
zbyszko 54 Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Stary model Tygrysicy z Kung Fu Pandy - nowe futro w real time. Unreal Engine 4.12 + Neofur Link to post Share on other sites
embotron 10 Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 Witam, prosze o ocene mojej wizualizacji, jest to moja 2-3 praca. Prosze o opinie co jest dobrze, a co zle. Nie wiem gdzie zamiescic ten post, wiec wrzuce tu, aby nie zasmiecac forum. Z gory bardzo dzieki i pozdrawiam. http://imgur.com/a/L8dBG Link to post Share on other sites
Guzowaty 13 Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Michal a twoje futro w realtime uwzglądnia fizykę tzn. buja się przy animacji w normalnych fps-ach ? Link to post Share on other sites
zbyszko 54 Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Michal a twoje futro w realtime uwzglądnia fizykę tzn. buja się przy animacji w normalnych fps-ach ? Tak neofur uwzględnia nawet wiatr Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now