Jump to content
Sign in to follow this  
Kregox

Stworzyłem głowę - jak "dokleić" do tego kolejne elementy ???

Recommended Posts

Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę

'załącznik'

 

 

 

* czy model jest poprawny od strony siatki ???

 

* jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl

 

z gory dziekuje za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie powiem z czym mi się to kojarzy ;) Serio, masz pełno filmów i tutoriali na yt, pooglądaj, nauczysz się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli korzystasz z dynamesh to możesz dodawać tak elementy:

Wtedy nie przejmujesz się zbytnio siatką.

 

Jeżeli chcesz to może dodać jako subtool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trudno mi powiedzieć z czego korzystam:DDD, stworzyłem Zsphere potem przekształciłem to w polymesha i zacząłem modelować brushami - clay , deco7 i smoothowałem jak coś brzydko wyglądało...

 

 

najbardziej mnei zastanawia jak mam tak dokładnie modelować... :D ale może się jeszcze nauczę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pędzel Deco jest dosyć losowy. Stwórz sferkę, zagęść ją i przetestuj na niej każdy pędzel, będziesz wiedział które nadają się do bardzie precyzyjnego modelowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, zrobię. up /\

 

Jak uzyskać taki ładny efekt aby wszystko było wygładzone ???

Bo na razie mam strasznie widoczną siatkę a jak ogladam tutoriale to wszystko jest gładki.

332kr.png

 

 

Uploaded with ImageShack.us

z góry dziękuje za odpowiedz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak jak w tytule, stworzyłem głowę 4fun ( jestem początkujący ), i chciałbym wymodelować resztę lecz nie wiem jak najlepiej i najsprawniej stworzyć resztę

'załącznik'

 

 

 

* czy model jest poprawny od strony siatki ???

 

* jak detalować najdrobniejsze elementy ?? Chodzi mi tutaj o np nozdza, przerwy między wypukłościami, widziałem u profesjonalnych modelarzy idealne rzeźbienia w takich "trudnych" elementach, jest może jakis tutek który świetnie to pokaże?? Bo myślalem o brushu o rozmiarze 1-5 ale nie wiem czy to dobry pomysl

 

z gory dziekuje za pomoc

 

Kregox popełniasz bardzo częsty błąd początkujacych:chcesz modelować na wielu podziałach. Moja rada jest taka zacznij od małej liczby podziałów, stopniowo nadając kształt i pomału zwiększaj podziały jak i ilość detali. To ze ktoś uzyskał piękny kształt ust uzyskuje się od nadania ich formy przy małych podziałach, chyba że już będziesz tak wprawnym sculptorem he,he ze będziesz to mógł robić przy milionowych polygonach. Powodzenia i zacznij od filmików na stronie pixologic'a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy