Jump to content
CiasteczkowyPotwór

Animacja broni przy pomocy kości

Recommended Posts

Witam!

 

Mam w zasadzie, krótkie i proste pytanie. Otóż mam za zadanie zaanimować broń przy pomocy kości. Karabin składa się w zasadzie z czterech ruchomych elementów:

 

-korpus

-zamek

-spust

-magazynek

 

Stworzyłem kości (cztery, oddzielne dla każdego elementu) i zanim połączę je z modelem chciałbym ustalić odpowiednie zależności między nimi, tzn. aby magazynek, spust i zamek podążały za ruchem korpusu, ale można było mini swobodnie poruszać (obracać i przesuwać) nie zmieniając przy tym położenia korpusu. Wydawało mi się oczywiste użycie narzędzia Select and Link, ale w przypadku kości działa on nieco inaczej niż zwykle. Da się jakoś ustawić, żeby działał on na kościach tak, jak ma to miejsce przy zwykłych kształtach, ewentualnie jest jakieś inne narzędzie, które mi to umożliwi?

 

Dziękuję i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. W menu Animation -> bone tools, odpali ci sie okienko, a w nim wylacz funkcje "Bone on". Wsio, pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy