Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Zakładam tą teczkę, aby od czasu do czasu zaprezentować wykonane przez siebie obiekty.

Mam nadzieje , że umieszczane tutaj prace spodobają się Wam.

Liczę również na Waszą pomoc w postaci uwag i cennych wskazówek, bez których mój postęp będzie znikomy.

 

Miniatura ostatnio zamieszczonej pracy:

Edited by Gemin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek suroAgatka - postać z 30. Mini-Bitwy Game artu, której niestety nie ukończyłem na czas.

Aby nie zaśmiecać forum, wrzucę dwa screeny a bardziej zainteresowanych zapraszam do wątku.

 

suroAgatka:

[ATTACH=CONFIG]84216[/ATTACH]

 

Dziecko w jej wnętrzu:

[ATTACH=CONFIG]84215[/ATTACH]

 

Nie ukrywam, że najwięcej trudności przysporzyła mi siatka Low-poly i przygotowanie tekstur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ mam trudności z LP i teksturami, to postanowiłem trochę temu poświęcić czasu. Zacznę od modelu, wykonanego przed udziałem w Mini-Bitwie. Jest to stworzenie roboczo nazwane przeze mnie Azor -ni to pies, ni człowiek. Na razie daję tylko siatkę HP, bo tylko tyle mam.

[ATTACH=CONFIG]84221[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84220[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84217[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siatka bez uzębienia.

 

[ATTACH=CONFIG]84315[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]84316[/ATTACH]

 

Render z Marmoset Toolbag. Docelowo widoczne szwy będę starał sie usunąć.

[ATTACH=CONFIG]84314[/ATTACH]

Edited by Gemin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę prac wykonanych w Zbrushu już nagromadziłem a ponieważ nigdy ich wcześniej publicznie nie prezentowałem, to postanowiłem je tutaj wrzucić do ogólnej oceny.

[ATTACH=CONFIG]84317[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84318[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84319[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84320[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84321[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich po długiej przerwie.

 

Przypadkiem trafiłem na stary, zaniechany projekt, a skoro zorganizowałem sobie czas, to postanowiłem ruszyć go dalej. Wcześniejsza postać wydała mi zbyt płytka i bez charakteru , dlatego też wprowadziłem drobne poprawki. Mam nadzieje, że zmiany się spodobają.

 

Przed zmianami:

[ATTACH=CONFIG]91065[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91064[/ATTACH]

 

Po zmianach:

[ATTACH=CONFIG]91067[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91066[/ATTACH]

Edited by Gemin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała aktualizacja.

 

[ATTACH=CONFIG]91079[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91080[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciąg dalszy pracy.

 

[ATTACH=CONFIG]91109[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91110[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Następny etap.

[ATTACH=CONFIG]91155[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91156[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Chrupek3D

wypaśny tłuścioszek, fajnie wyglądałby jego kałdun w animacji :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za pozytywny zastrzyk energii, od razu lepiej się pracuje, gdy się jest docenianym przez innych :)

 

Szosz.

Gdy zaczynałem pracę nad tą postacią, to nazwałem ją Gatherer. Miała to być taka moja wariacja sympatycznego złodzieja. Na pomysł wpadłem po przypadkowym napotkaniu w sieci materiałów ze starej gry SPY vs SPY. Niestety długa przerwa, po jakiej wróciłem do tematu, przyczyniła się do sporej zmiany koncepcji. Tym razem postawiłem na zwykłego grubaska, aczkolwiek troszkę cech z poprzednika udało mi się zachować. Całe to zastanawianie się nad formą i charakterem sprawiło, że zapomniałem całkowicie o nowej nazwie. Roboczo był to Pan Mietek i chyba przy tym pozostanę.

 

Chrupek3D.

Nie mam wobec Pana Miecia jakiś większych planów. Z drugiej strony nad krótką sekwencją animacji ostro się zastanawiam. Jest to dobry temat do ćwiczeń, tym bardziej że w dziedzinie animacji postaci mam minimalne doświadczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rigowanie tłustego Miecia trochę zejdzie... Efekt może być ciekawy szczególnie gdyby wcisnąć go w szybką dynamiczną akcję, pokazując ukryte zdolności do ucieczki z portfelem przed zandarmem w wąskich i zatłoczonych uliczkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy