Posted February 9, 201213 yr Witam Chciałbym w tym wątku poćwiczyć renderowanie tej nokii. Właściwie chodzi mi o smaczki związane z renderowaniem. Ostatnio ćwiczę na czymś takim po PS i z maxa samplerate RawGI Moje pytania: Daje rade ? Czy w wersji po PS można coś było jeszcze ciekawego dodać zmienić albo niepotrzebnie coś zmieniłem - jak uważacie ? Czy posługujecie się tym dodatkowym renderElement którym jest sample rate oraz rawGI a co ważniejsze czy przypadkiem w moich nastawach nie powinienem dać trochę wiecej Hsph subdivs ? mam teraz 60 ale te błędy to chyba od tego ? Co ja takiego właściwie mogę zobaczyć na tym sample rate ? - nie wiem jak mam z tego wyciągać wnioski ;) no i ogólnie co tam słychać :) Pozdrawiam. Edited July 6, 201212 yr by Oleksiak
March 5, 201213 yr Author Przyznam że miałem nadzieje na jakiś odzew w tym temacie ;) Ciekawi mnie czy takie przedstawienie modelu jest fajne czy może robić coś takiego jak Radko z tego wątku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=82107 Zmieniłem również nazwę tematu jako że teraz intensywnie się uczę będę wrzucał tutaj różne rendery i liczę na Waszą krytykę. Obecnie kończę taką sofę: Niedługo wrzucę dalszy postęp prac jak tylko się wyrenderuje Pozdrawiam.
March 5, 201213 yr Daje rade ? Czy w wersji po PS można coś było jeszcze ciekawego dodać zmienić albo niepotrzebnie coś zmieniłem - jak uważacie ? Czy posługujecie się tym dodatkowym renderElement którym jest sample rate oraz rawGI a co ważniejsze czy przypadkiem w moich nastawach nie powinienem dać trochę wiecej Hsph subdivs ? mam teraz 60 ale te błędy to chyba od tego ? Co ja takiego właściwie mogę zobaczyć na tym sample rate ? - nie wiem jak mam z tego wyciągać wnioski ;) Telefon wygląda bardzo sympatycznie. Jak na finalnym obrazku nie widzisz żadnych problemów i ciebie zadowala czas renderingu to nie musisz nic ruszać. Coś mi świta że temat wizualizacji samplowania był omawiany w "Mental Ray: Fundamentals, Rendering Techniques with Matt Hartle".
March 6, 201213 yr Author happy-angel - dzięki sprawdzę jak uda mi się dotrzeć do tego tutoriala ;) Zmieniłem koncepcję i starałem się uzyskać materiał cienkiej skóry, a nie takiej która była tyrana przez całą wieczność :D skończyłem na takich wersjach: i nie wiem która jest lepsza ? ta... czy ta..jaśniejsza (jaśniejsze siedzenia oraz glow na brzegach sofy - nie wiem czy takie coś może znaleźć się w packshot'cie): Napiszcie swoje odczucia co do tych renderów i wersji kolorystyczny ciekawi mnie Wasze zdanie. Jeżeli nie zobaczycie jakiś karygodnych błędów albo czegoś co można szybko zmienić to zostawię tak jak jest. Mam już dość tej sofy. Czas na coś nowego. Pozdrawiam
March 14, 201213 yr Author Następna praca tym razem starałem się uzyskać materiał bydlęcej skóry. EDIT: zebra mode Pozdrawiam. Edited March 14, 201213 yr by Oleksiak
March 15, 201213 yr Czarna skóra na kanapie bardzo fajna, jak możesz to podziel się materiałem. Telefonik też spoko wyszedł. pzdr
July 6, 201212 yr Author Hey Ostatnio zrobiłem takiego droida. Bazowałem na koncepcie Joe Peterson. Więcej ujęć tutaj: http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/3ds%20max/Droid/ Niedługo wrzucę też 360... Pozdrawiam.
July 6, 201212 yr Bardzo fajnie to wygląda. Tekstury mi bardzo leżą. Mam pytanie, jaki masz sposób na szwy? Tekstura (jeśli tak to jak to mapujesz?), modelujesz (jakiś trick czy ręczna robota?).
July 6, 201212 yr Author Dzięki. hmmm wybacz ale nie do końca zrozumiałem o co pytasz :D Akurat na ten projekt miałem wyznaczony termin i nie miałem zbyt dużo czasu na dopieszczenie wszystkiego. jakbyś mógł napisać o jakie szwy Ci chodzi to postaram się pomóc :P Pozdrawiam
July 8, 201212 yr Pewnie chodzi o szwy na kanapach, łączenia kawałków skóry. Też jestem ciekaw jak to wykonałeś. Ps. świetne prace
July 8, 201212 yr Author aaaa myślałem że chodzi o droida ;) Wgłębienie to geometria a dziurki to disp. Zrobiłem sobie spline'a w PS który szedł równo z tym wgłębieniem a później przygotowałem brusha w PS z odpowiednimi odstępami itp. i użyłem funkcji "stroke path". To chyba tyle. Pozdrawiam.
Create an account or sign in to comment