Jump to content

Recommended Posts

Modeluję sobie kółka do samochodu. I jak jest już gotowy obiekt nakładam wygładzenie lub nie w zależności od potrzeb, oddalem się żeby zobaczyć jak to wygląda i okazuje się że sam kształt jest jak trzeba ale kolor jest jak by to powiedzieć "zepsuty" mianowicie obiekt jest w kolorze gradientu - niezależnie od tego jaki kolor ma prymityw lub jaki jest materiał. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. Udało się mi zrobić screen ale z użyciem światła.

[url]http://imageshack.us/f/851/czemutakjest.png/[/url]

Edited by P.I.W.O.
screen
Link to post
Share on other sites

Albo oświetlenie tak Ci zacienia obiekt, albo po którejś operacji masz odwrócone polygony.

Zaznacz wszystkie polygony, i z rollouta Edit Polygons wybierz Flip. Jeśli nie będzie lepiej, możesz kliknąć jeszcze raz, żeby wrócić do poprzedniego stanu.

Link to post
Share on other sites

flipowałem i efekt jest taki że ten "dziwny" kolor zamienia się miejscami.

Nic nie jest przysłonięte, wszystkie obiekty już utworzone są normalne, ale te co tworzę (w tym samym pliku/projekcie) właśnie tak się "zachowują" - że tak to ujmę.

Myślę że coś jest włączone, nie wiem tylko co, ale z tego co się orientuję to niczego przypadkiem nie klikałem.

Nawet jak nakładam shell dzieję sie to samo.

zapomniałem dodać że używam vray-a 2.0

Edited by P.I.W.O.
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy