Jump to content
Tomy

Brak pomysłu na siatke

Recommended Posts

3ds Max 2010

 

1.Nie mam pomysłu jak tutaj zająć się siatką dokładnie o te żebra chodzi, kilka razy próbowałem i zawsze odnosiłem porażke, jakieś pomysły?

http://i.imgur.com/02GpK.jpg

 

2.Gdy zmienie w ustawieniach programu by mi wyświetlał tekstury w viewporcie lepszej jakości to gdzie to zapisać abym nie musiał za każdym odpalaniem programu tego zmieniać.

 

 

Z góry dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każde żebro robisz osobno. Zaznaczasz polygona, ekstrudujesz do wewnątrz, nastepnie zaznaczasz dwa vertexy w prawym górnym rogu, i robisz weld. Następnie dwa w prawym dolnym rogu, i weld. Pozostaje tylko dopracować. Mnie zrobienie takich zajęło kilka minut. Tą metodą

Edited by Ajgor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racja. Sorki.

Tu pokazane, jak zweldować. Później wystarczy mały chamfer na krawędzie, i jakiś SDS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W maksie masz gotowe narzędzie do takich operacji "hinge from edge". "Ujawnia się w panelu edycji przy zaznaczonej selekcji polygonów.

Wypróbuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak. Człowiek uczy się całe życie :) Działa to wprawdzie trochę inaczej, i daje inny efekt, ale przy tak niewielkim zagłębieniu nie bedzie widać różnicy. A jest wygodniejsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy