Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

wybacz ale nie kumam twojego komenta jonyyy92 ....

 

vlcsnap-2014-07-05-16h15m09s74_zpsac880fe2.jpg

 

studium renderowania skal

 

 

rocksstudy3_zps5a3ea6ad.jpg

 

rocksstudy2_zpsd008081a.jpg

 

rocksstudy_zps4296c422.jpg

 

szkic z bańki co by skaly pocwiczyc, niby lepiej ale niezadowolony jestem generalnie

 

sketch6_zps027bf019.jpg

Link to post
Share on other sites

czesc, po obejrzeniu wczorajszego Level up postanowilem wziać sobei do serca co mówil Victor Mosquera, i zrobilem mały overpaint wlasnej pracy z ostatniego postu, mysle ze jest nieco lepiej, no ale chcialbym uslyszec jakies konstrutywne opinie z waszej strony. Czy w dobrym kierunku to poszło, co by tu jeszcze można poprawić (oczywiście pewnie sporo) , na tyle na ile mój jeszcze dość słaby warsztat pozwala.

 

sketch6_overpaint_zps4dce731c.jpg

 

pozdro

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

na początek szanowny Pan Scott Robertson (wkrótce zacznę przerabiać jego nową książkę "How to draw"... :D)

Cześć, mam pytanie, czy masz może pdfa do wspomnianej książki czy kupiłeś, jeśli kupiłeś to gdzie i jak oceniasz?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Bardzo fajne , przemyślane speedy.

Widać wcześniej miałeś jasne pojęcie co chcesz namalować a wynik ekonomicznego używania pędzli zdał egzamin. Gratki :)

 

Ostatni i pierwszy mają Duży potencjał !

Link to post
Share on other sites

szczerze mówiąc nie zdawałem sobie sprawy ze można te miniaturkę w takim kontekscie odebrać... pewnie dlatego ze tyle czasu nad tym przesiedziałem... :P dzięki, miło że czasem udaje mi się zmalować coś co sie może podobać... ;-)

Link to post
Share on other sites

Trochę postanowiłem nad konceptami postaci posiedziec, nie jest idealnie, ale w sumie jestem w miare zadowolony... choć z czasem pewnie coraz więcej błedów będę w nich widział... generalnie wydaje mi się że jestem w miare na jakimś tam poziomie jeśli idzie o render, ale z dizajnem się zawsze męczę, więc w tym wypadku skupiłem się właśnie na tej części żeby miało to jako taki sens... Temat: kobieta wojownik / zabójca... w klimatach raczej azjatyckich... Setki kilogramów refek na to poszły... :P

 

Nie ukrywam że przydałby się jakiś feedback, generalnie chciałbym pracować jako koncepciarz i / lub ilustrator i byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki...

 

POSTAC-femaleassasin_zps94343f2f.jpg

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

hej, olej taki render narazie na rzecz poszukiwania kształtów, spoko że są ujęte z profilu bo nie musisz ruszać bardzo problemu anatomii. nie wiem czy nie lepszym pomysłem jest cisnąć na początku w b&w, potem warianty koloru, co by też na niego nie tracić póki co czasu. Thumbsy powinny być w miarę szybkie do 5 min, ale zrób ich z 12-15 i wtedy masz z czego wybierać.

 

Nie wiem czy masz, ale zrób sobie reference board, prostą historię (2-3 zdania) i wypisz sobie cechy jakie postać powinna mieć, jakie chcesz ująć i do przodu :D

Link to post
Share on other sites
hej, olej taki render narazie na rzecz poszukiwania kształtów, spoko że są ujęte z profilu bo nie musisz ruszać bardzo problemu anatomii. nie wiem czy nie lepszym pomysłem jest cisnąć na początku w b&w, potem warianty koloru, co by też na niego nie tracić póki co czasu. Thumbsy powinny być w miarę szybkie do 5 min, ale zrób ich z 12-15 i wtedy masz z czego wybierać.

 

Nie wiem czy masz, ale zrób sobie reference board, prostą historię (2-3 zdania) i wypisz sobie cechy jakie postać powinna mieć, jakie chcesz ująć i do przodu :D

 

co do koloru to akurat mialem jako taki zamysl co i jak, wiec to akurat nie byl az taki problem... thumbsów akurat nie robilem, choc wiem ze to dobra i w sumie nieraz konieczna praktyka... akurat te koncepty sa juz w nieco bardziej zaawansowanym stadium niz thumbnailsy (a przynajmniej taki byl zamysl...). Tym niemniej dzieki za wskazówki, czasem człowiek zapomina o najprostszych sposobach, rozwiązaniach... swoją drogą to wydaje mi sie ze cos takiego moznaby wyslac do klienta do akceptacji.... i potem iść w finalny render jak cos zostanie zaakceptowane.... nie wiem czy dobrze rozumuję...

Link to post
Share on other sites

Kwestia gustu, widziałem bardziej "niezbyt" designy które przechodziły do dużych produkcji bo fajnie wyglądały. Jak dla mnie te wyglądają fajnie. Jeśli chodzi o landskejpy wyżej, to zwróć uwagę na czytelność kształtów. Rozdzielaj walorami jeszcze bardziej (ciemny na jasny, jasny na ciemny itd.) ale pamiętaj też o perspektywie powietrznej, bo wydaje mi się, że latarnia jest np. trochę za ciemna w stosunku do mostu.

 

Pewnie znasz "windmill principle", ale w razie czego wrzucę: [link].

Edited by DraxMustHurt
Link to post
Share on other sites

No właśnie zdawałem sobie sprawę że z praktycznego punktu widzenia obcasy to kiepski pomysł... ale z drugiej strony jak DraxMustHurt powiedzial, czy raczej napisal (:D) juz nie takie designy sie widzialo w grach chocby wiec co tam.. :P ale nastepny design bedzie juz bardziej praktyczne jak mysle... :P

Tymczasem nowe dzieło, dla grupy Brainstorm. Envirt na bazie 3d meshu w klimatach Indiany Jonesa.... Błędy już zaczynam widziec, no ale wszelki feedback się zawsze przyda.... No nie ma sie co oszukiwać, do Kuciary to jeszcze mam ze 200 lat świetlnych ale co tam.. grunt że zabawa była... :D

 

finish_NOTBRAIN_zps50bf3bf2.jpg

 

pozdro

 

I DraxMustHurt dzieki za linka.. juz gdzies o tym czytałem ale wyleciało z głowy... ;-)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy