kontur 18 Posted December 4, 2012 Author Share Posted December 4, 2012 15 - 16 grudnia bardzo fajne szkolenie z projektowania postaci. Zapraszam serdecznie. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted December 20, 2012 Author Share Posted December 20, 2012 Życzymy Wam, aby każda ilustracja, była wielką przygodą. Abyście wczuli się w kreowane światy. Niech Gadający Las opowiada szumną gawędę, mruczące Trolle naprawiają wielkie mosty w górach, a córki młynarzy... niech mają rumiane lica. Życzymy Wam, aby nigdy nie zabrakło goblinów, bez których poszukiwacze przygód nie mieliby czego robić na leśnych traktach. Aby w miejskich gospodach, przydrożnych zajazdach i portowych tawernach, zawsze było miłe miejsce, zimne piwo i wspaniałe opowieści. Jest wiele krain do odkrycia, złota do wydania i przygód do przeżycia. Czego życzymy Wam z całego serca. Zespół Potęgi Obrazu. Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Zapraszam na kolejną dawkę inspiracji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2012/12/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_31.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted January 2, 2013 Author Share Posted January 2, 2013 (edited) 19 - 20 stycznia prowadzimy szkolenie z projektowania postaci na potrzeby gier komputerowych. Jest to ostatnie szkolenie objęte promocyjną ceną. Zapraszamy serdecznie. Więcej szczegółów tutaj http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Chcecie zobaczyć jak jest na naszych szkoleniach? Link to małej fotorelacji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2012/05/jak-jest-na-naszych-szkoleniach.html Edited January 2, 2013 by kontur Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted January 11, 2013 Author Share Posted January 11, 2013 Stara siekiera i wielkie bitwy - test Cintiq'a 24HD touch. Zachęcam do przeczytania naszej krótkiej recenzji nowego tabletu Wacoma. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/stara-siekiera-i-wielkie-bitwy-test.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. kolejna porcja inspirujących konceptów. Tym razem projekty do Darksiders 2. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_14.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dziś kolejna porcyjka inspiracji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_22.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Mrrroczne Sekrety Twórców Gier Komputerowych Byliśmy, opowiadaliśmy, projektowaliśmy. Chcecie zobaczyć małą fotorelację z naszej prelekcji dotyczącej projektowania postaci do gier? Poniżej link http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/01/mrrroczne-sekrety-tworcow-gier.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 23 - 24 luty bardzo fajne szkolenie z projektowania postaci. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Więcej informacji na stronie http://www.potegaobrazu.pl Zapraszam serdecznie. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted February 1, 2013 Author Share Posted February 1, 2013 JAK POWSTAWAŁ KOMPUTEROWY WIEDZMIN - wywiad z Katarzyną Kuczyńską. Pani Kasia opowiada o pracy przy Wiedźminie, o roli artystów koncepcyjnych i projektowaniu potworów. Zachęcamy do przeczytania wywiadu. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/jak-powstawa-komputerowy-wiedzmin-cz.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Kolejna porcja inspiracji, na rozgrzanie silników. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_12.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 W ostatnią sobotę prowadziliśmy wykład z concept artu dla Digital Frontier (http://kurs.digitalfrontier.pl/). Opowiadaliśmy o projektowaniu postaci do gier, ich osobowości i wiarygodności. Pokazywaliśmy jak radzić sobie z kompozycja i perspektywą. Poniżej link do małej fotorelacji. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/digital-frontier-nasz-wykad-dotyczacy.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 23 - 24 lutego w Warszawie prowadzimy bardzo fajne szkolenie z concept artu. Projektowanie postaci (poziom II). Serdecznie zapraszamy. Więcej informacji tutaj. http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-ii.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted February 25, 2013 Author Share Posted February 25, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA Dziś kolejna dawka inspirujących prac. Miłego oglądania. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/02/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_25.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 23 - 24 marca prowadzimy szkolenie z projektowania postaci (poziom II). Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć postać bohatera (Protagonisty i Antagonisty) - dlaczego ważna jest oryginalna stylistyka wizualna i jak ją osiągnąć, - w jaki sposób projektować ubiór i fryzurę postaci, - jak stworzyć własną markę i dlaczego jest to istotne, - jak zastosować elementy otoczenia postaci, - w jaki sposób projektować ciekawe krainy i ich mieszkańców. - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak prezentować swoje prace, aby były atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Będzie sporo o postaciach bohaterów, różnych stylistykach, ubiorach, fryzurach itp. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Więcej informacji http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-ii.html Zapraszamy serdecznie. Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Po prostu szkicuj TEST INKLING'A - narzędzia do szkicowania od Wacoma. Nie znacie Inkling'a? Znacie i rozważacie zakup? Przeczytajcie naszą recenzję. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/recenzja-inklinga-poprostu-szkicuj.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Projektowanie potworów to stan umysłu. Kolejna porcja inspiracji - tym razem o potworkach z CreatureBox http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_11.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Kolejna paczka inspiracji. Dziś luźny wysyp pomysłów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w.html Miłego oglądania. Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dzisiaj coś z Polski (i to nie będzie biedronka). http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/03/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia-w_25.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Najlepszego na święta Życzymy, aby nigdy nie zabrakło Wam pomysłów, które przekujecie w świetne ilustracje. Niech każdy koncept stanie się częścią wspaniałego świata, który wszystkich zachwyci. Nie traćcie nadziei i woli walki - jest jeszcze wiele przygód do przeżycia i skarbów do zdobycia. Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 INSPIRACJA NA DOBRY POCZĄTEK TYGODNIA. Dziś o konceptach do filmów. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/inspiracja-na-dobry-poczatek-tygodnia_8.html Miłego oglądania i udanego tygodnia. Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Wywiad z Przemysławem Truścińskim - znanym i wybitnym rysownikiem. Przemek opowiada jak wyglądała praca przy projektowaniu postaci Geralta z Rivii do Gry komputerowej Wiedźmin. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/wywiad-z-przemysawem-truscinskim.html 1 Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 Mała relacja z Europejskiego Festiwali Gier Digital Dragons 2013. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/04/digital-dragons-2013-19-20-kwietnia.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 11 - 12 maja organizujemy w Warszawie szkolenie z concept artu. Zajęcia dotyczą projektowania postaci, jej historii, osobowości, atrybutów i ubioru. Na szkoleniu dowiesz się między innymi: - jak stworzyć wyjątkową, niepowtarzalną postać, - jak szybko wykreślić poprawną anatomicznie postać, - jak zaprojektować przekonywujące atrybuty bohatera, - jak zbudowane są zwierzęta i jak to wykorzystać w projektowaniu (anatomia porównawcza), - czym są trzy typy somatyczne i jak je stosować, - jak zbudować wiarygodną historię postaci, - w jaki sposób stworzyć koncepty na potrzeby gier i filmów, - jak poruszać się w danej stylistyce (cartoon, styl realistyczny itd.), Będzie sporo o anatomii, opowieściach, atrybutach i bohaterach. JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE! Kreowanie postaci jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem. Zaawansowane, nowatorskie techniki zaprezentowane w bardzo prosty i przystępny sposób. Szkolenie trwa 12 godzin (2 dni po 6 godzin). Więcej informacji: http://www.potegaobrazu.pl/postac-poziom-i.html Link to post Share on other sites
kontur 18 Posted May 6, 2013 Author Share Posted May 6, 2013 Jesteście ciekawi jak powstawały koncepty do Gears of war judgment? Zapraszam do przeczytania wywiadu z twórcami - Michałem Matczakiem i Maciejem Wojtalą. http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/05/wywiad-z-tworcami-gears-of-war-judgment.html Link to post Share on other sites
Recommended Posts