Jump to content
kontur

Szkolenia - concept art, ilustracja, projektowanie postaci

Recommended Posts

ciekawy wywiad, widać że teraz bez 3d software to ani rusz, po co wykreślać ręcznie perspektywe jeżeli można raz dwa poustawiać proste bloki nałożyć tekstury ustawić oświetlenie i dopiero wtedy wszystko podmalować żeby wyglądało cacy, tak działają profesjonaliści i nie ma się czego wstydzić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciesze się, że wywiad Ci się podoba.

 

Z jednej strony warto posługiwać się perspektywa i oświetleniem "z ręki", ale kiedy deadlin'y depczą po pietach to każdy wspomaga się 3D.

Dzisiaj ważny jest efekt końcowy, a nie narzędzia.

 

Chociaż my na szkoleniach uczymy tych obłędnych, znienawidzonych podstaw: perspektywy, anatomii, teorii barw, oświetlenia, kompozycji itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy