Jump to content
moss

UDk Construction Site

Recommended Posts

Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5*

 

Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:)

Edited by moss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na miejscu Naugty Dogs już bym się po Ciebie zgłosił :) Świetna praca, światowy poziom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:)

 

Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś?

 

Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś?

 

Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.

 

Tak jest dodany chain + color grading

 

Ostatnio dodałem dodatkowe screny na bloga żeby forum nie zaśmiecać.

 

http://michalmoska.blogspot.com/

 

Jak dam rade to jeszcze dziś dodam na forum kilka shotów z początkowej fazy powstawania mapki

Edited by moss
update postu

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dość dużym uproszczeniu przebieg prac.

 

progrespocztek01.jpg

 

 

1. Powstał pierwszy budynek

 

2. Dodałem teren wokół niego zrobiłem poglądowo 2 i 3 plan. Następnie dodałem budowaną drogę. Jak miałem to już zrobione zacząłem bawić się w detale, wszystkiego rodzaju propsy.

 

3. Tu już można zobaczyć na efekt finalny. Dopieszczenie 3 planu, podmiana podłoży, dobranie oświetlenia, postproces, dopieszczenie szczegółów.

 

Edytowałem przedostatniego posta podając tam linka do większej ilości shotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć aż tak realistycznie wyglądające poziomy. Korzystałeś z jakiś tutoriali jeśli chodzi o te oświetlenie i postprocesy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy