Jump to content

animacja siłownika hydraulicznego w mechu


Recommended Posts

Witam. Mam następujący problem wymodelowałem sobie mechanicznego pająka i chce się zabrał za jego modelowanie. Jednak nie mam pojęcia jak zrobić aby siłowniki łączące poszczególne element ramienia zachowywały się naturalnie. Czy dla siłowników utworzyć osobne kości, czy jakoś za pomocą pomocniczych pointow i jeżeli tak to jak?

 

W załączniku przesyłam screena prowizorycznego ramienia do rozkmin jakie prowadze aby pokazać o co mi chodzi.

Z góry dziękuje.

 

http://zapodaj.net/aa9685e3514d.png.html

Link to post
Share on other sites

Siłownik działa mi już prawie idealnie tylko mam teraz problem z poszczególnymi fragmentami siłownika (widać to po kwadratowych częściach mechanizmu) Mianowicie podczas pracy obracają mi się. Jak temu zaradzić?

 

Poniżej zamieszczam screeny:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/713/83510606.png/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/31/34388925.png/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/41/72629541.png/

 

 

Ok poradziłem sobie. Miałem źle ustawione lookAtConstance. Dziękuje za pomoc :)

Edited by PonurySzatniarz
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy