Jump to content

3ds Max Sneak Peek: retiming animacji


Recommended Posts

Czy to sciana z dech czy innego badziewia. Wydawalo mi sie, ze kazdy normalny staralbym sie ochronic ramionami, tak jak sie drzwi wywarza. Tu nasz cyfrowy bohater, preferuje przyjac impet uderzenia na fejsa: ], ehhh nie nadarzam za trendami mody: ]... tak btw nie mam zielonego pojecia co mial pokazac ten fragment: ]

Link to post
Share on other sites

to ze dwoma kliknieciami mozna zreskalowac fragment animacji. ciekawe jest tylko jak przebiega to rescalowanie. na filmiku widac ze po przeskalowaniu animacji, kosci postaci pozostaja bez zmian, jedynie meshe sa spowolnione.

Link to post
Share on other sites

To co wydaje Ci sie koscmi w rzeczywistosci* jest najpewniej ghostem oryginalnej animacji.

 

Efekt bardzo efektowny, bo retiminguje cala scene, bez indywidualnego retimingu poszczegolnych obiektow.

 

 

 

 

*cos takiego jest w Autodesk Motionbuilder, stad moje podejrzenie

Link to post
Share on other sites

Hmm w majce jest cos takiego juz od dawna i nazywa sie scene time warp/ zakładka animate. Tylko własnie to działa na całą scenę. Ale w 2012 jest juz time warp na oddzielne obiekty kazdy mozna z osobna spowolnić przyspieszyć. Tutaj najgorszy jest ten skok, ale penie mozna go jakos wysmoothować ze spowolnienia w normalna prędkość. Mozna tez bawić sie w retimigingowanie w Maya trax edytorze.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy