Skocz do zawartości

[wip] Scena: Stacja benzynowa


ledyr

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Mam zamiar w wolnych chwilach zrobić taka mała scene do portfolio

 

Stacja benzynowa wraz z mala jadlodajnia stylizowana na klimaty USA 60 - 70 lata

 

koncepciki (juz troche sie pozmieniało ^^) i refki nizej

 

Poki co prototypowo wrzucam boxy w scene zeby zobaczyc czy elementy pasuja do siebie, zeby sprawdzic skale, zeby zobaczyc czy nigdzie nie bedzie pusto itp

nie wiem czy tak sie projektuje takie rzeczy ale wydaje sie byc calkiem logicznym posunieciem :)

koncept.jpg

mobile_inside-773359.jpg

wip01.jpg

 

Jak myslicie, wyglada to sensownie?

 

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez ledyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

srednio:) biedna samochody ktore wyjezdzaja ze stacji, za blisko plot maja. Mi osobiscie sie idea takiej wiejskiej stacyjki, malej, czystej nie podobie...bardziej w klimat anala łejka jakbys poszedl to by bylo git-majonez

 

a..jeszcze...pproporcje z doopy:P budynek ma w sobie 10 starszych Pań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki troche zmienilem to i owo bo mi sie nie podobalo ale sam pomysl zostaje taki sam

 

zrobilem z grubsza budynek (sam wipowy diffuse) zeby juz cos tam stalo, dokoncze go pod koniec jesli zostanie dosc zapalu a teraz zaczalem robic propsy to w koncu na nich najabrdziej mi zalezy :)

 

wip02b.jpg

wip02.jpg

 

i skonczylem juz jeden asset... podstawowy element kazdej gry... beczke ^^

barrels.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początkowy koncept jakoś średnio mi się podobał, ale teraz widzę że dużo dobrego powstanie.

 

Od razu skojarzył mi się Edward Hopper i jego: hopper.nighthawks.jpg

 

choć to nieco wcześniejsze lata.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO ta beczka za bardzo przerysowana, w ogóle zużyta jak na stacje benzynową, mógłbyś ją do jakiejś meliny/załadu użyć, ale tam to raczej ich stać na wymianę starej "beczki", a co do teksturki to bardzo mi się podoba ale nie pasuje na ten klimat. Chyba że to będzie jakaś obskurna stacja na pustyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt beczka powinna mieć więcej facow

a jak to masz zamiar robić? tak do portfolio czy do portfolio ale uwzględniając wszystkie założenia growe? w sensie ta beczka ma teksturki 2k czy takie z sensem?

 

ogólnie fajny pomysł taka scenka, też sobie takie coś zrobię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a..jeszcze...pproporcje z doopy:P budynek ma w sobie 10 starszych Pań

Z proporcjami to zawsze jest problem. Jak robisz realistyczne, to sie okazuje, ze w grze to zupelnie nie dziala. A jak przesadzisz w druga strone to okazuje sie, ze dziala np. w kamera FPP ale juz nie TPP. Koniec koncow najlepiej wrzucac do gry i sprawdzac jak to w sumie wyglada :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z proporcjami to zawsze jest problem. Jak robisz realistyczne, to sie okazuje, ze w grze to zupelnie nie dziala. A jak przesadzisz w druga strone to okazuje sie, ze dziala np. w kamera FPP ale juz nie TPP. Koniec koncow najlepiej wrzucac do gry i sprawdzac jak to w sumie wyglada :D

 

 

pod warunkiem ze sie robi level do gry, a nie still do folio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modele sa do portfolio jako growe ale wiadomo ze nikt nie bedzie w to gral wiec rzeczywisice troche wiecej trojkatow nie zaszkodzi

 

update:

 

Dalej ukladam modele wiec prawie wszystko to teraz taki ladny placeholder w jakims stopniu.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

 

 

i jeszcze poprawiona beczka przy okazji

barrels2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ze sie wam podoba :)

 

skriny sa z UDK oprocz osobnych propsow ktore sa z marmoseta

 

jest w tym dystrybutorze jeszcze fajna zabrudzona szybka ale wyglada fajnie tylko w udk wiec nie ma jej na poprednim obrazku

 

siatex:

gas_pump_wire.jpg

tekturki:

gas_pump_tex.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj dalej...

Swoją drogą, to podstawa od parasola jest jakaś nienaturalnie mała, a sam kij też trochę za cieniutki, ale chyba się czepiam :d

 

Będziesz ją robić na działającą, czy może jednak się pokusisz na opuszczoną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :)

 

FiK - daje dalej ale po cichu ;P

na odwrót, pokusze sie o działającą

 

 

Chyba teraz zajme sie scena bardziej niz propsami.

Popracuje teraz nad terenem i foliagem, zeby wygladal porzadnie, trawka zeby wygladala porzadnie itp bo poki co podloze wyglada jak prosta geometria z tilujaca sie tekstura...

 

trash_bin.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miodnie - daje rade... ale np pod tym daszkiem masz baardzo dziwne swiatlo/cien.... pompy jakos sie gubia...

i nie bardzo mnie przekonuja te rozmycia... miejscami az ciezko sie na to patrzy... (np. najblizsze drzewo w okolicach smietnika na tyle - jakby mi ktos gogle 3d zabral)

 

tak czy siak - malinowo

 

aha - mialem napisac wczesniej - te zielone plastikowe smietniki troche mi nie pasuja klimatycznie (samo wykonanie jak najbardziej pro - ale stylistycznie - jakos ciezko mi sobie na tej stacji takie wlasnie smietniki wyobrazic :)

 

pozdrawiam

f.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za gwiazdki :)

 

ftorek - tak bede musial dac inaczej swiatla pod daszkiem, pewno 1 z przodu dystrybutoea i 1 za nim. Poprawiłem troche tez rozmycie (zmniejszone i atakuje dalej niz poprzednio) co do smietników to racja troche nie pasuja ale mialem dobra refke ^^, mam nadzieje ze ta scenka jakoś uciagnie te nie pasujace smietniki bo raczej nie bede ich robil od nowa. dzieki :)

Poraszek - Przereklamowane? teraz mi to mowisz jak juz jestem prawie w polowie? :D

plasti - dzięks :)

 

 

Troche poobracałem viewportem od czasu ostatniego updatea, troche nawet tam zaprogressowalem troche scenke.

dorobiłem rusztowanie i gruz ale porzucilem na chwile exterior i zajalem sie srodkiem bo byl mocno nie ruszony.

 

 

f_interior.jpg

f_rusztowanie.jpg

f_rubble.jpg

 

nie jestem do konca zadowolony z tego gruzu, wyglada jakos tak mało ostro, troche jak mydło albo masło ;/

jesli pod koniec bedzie kuło w oczy to pewnie coś z nim jeszcze zrobie

 

rubble.jpg

 

 

 

PS. Sorki za te babcie ale akurat tylko to mam w udku i to w dodatku w trojpaku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polka - zaloze sie ze jest tam jakis znak informujacy o zjezdzie na stacje bo inaczej to rzeczywiscie hardkor by był :D

floo - thx. no nie wiem chyba wszystko standartowo robie. uzywam maxa

 

jep, pewnie macie racje i tych pekniec za malo zrobilem.

Ile poligonow? boje sie nawet sprawdzic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności