Jump to content
ledyr

[wip] Scena: Stacja benzynowa

Recommended Posts

fajnie ze sie wam podoba :)

 

skriny sa z UDK oprocz osobnych propsow ktore sa z marmoseta

 

jest w tym dystrybutorze jeszcze fajna zabrudzona szybka ale wyglada fajnie tylko w udk wiec nie ma jej na poprednim obrazku

 

siatex:

gas_pump_wire.jpg

tekturki:

gas_pump_tex.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 nierozniace sie niczym tekstury tylko kolorem? rozrzutnosc :P

 

ps.

nie lubie twojej maniery pokazywania tekstur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

brunek chyba lepiej zrobic rozrzutnie do folio niz tylko jeden wariant co?

 

oj tam oj tam, mniej miejsca zajmuje w prezentacji ;p

 

PS ty podstepny zmieniaczu postów :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ledyr skoro tak chętnie się chwalisz teksturkami to poproszę making ofa + tutorial o teksturowaniu :D

joke ;P

a tak na serio to bardzo fajnie to wygląda ;) Gratki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładniutkie :D juz wiem, ze to enviro będzie bardzo spójne i dobrze zrobione technicznie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawaj dalej...

Swoją drogą, to podstawa od parasola jest jakaś nienaturalnie mała, a sam kij też trochę za cieniutki, ale chyba się czepiam :d

 

Będziesz ją robić na działającą, czy może jednak się pokusisz na opuszczoną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki :)

 

FiK - daje dalej ale po cichu ;P

na odwrót, pokusze sie o działającą

 

 

Chyba teraz zajme sie scena bardziej niz propsami.

Popracuje teraz nad terenem i foliagem, zeby wygladal porzadnie, trawka zeby wygladala porzadnie itp bo poki co podloze wyglada jak prosta geometria z tilujaca sie tekstura...

 

trash_bin.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajne to ujęcie stacji z drogą ;] reszta modeli też super :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

troche pozmienialem to i owo, glownie ustawienia renderingu, color grading etc.

 

d3.jpg

d2.jpg

d5.jpg

d6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

miodnie - daje rade... ale np pod tym daszkiem masz baardzo dziwne swiatlo/cien.... pompy jakos sie gubia...

i nie bardzo mnie przekonuja te rozmycia... miejscami az ciezko sie na to patrzy... (np. najblizsze drzewo w okolicach smietnika na tyle - jakby mi ktos gogle 3d zabral)

 

tak czy siak - malinowo

 

aha - mialem napisac wczesniej - te zielone plastikowe smietniki troche mi nie pasuja klimatycznie (samo wykonanie jak najbardziej pro - ale stylistycznie - jakos ciezko mi sobie na tej stacji takie wlasnie smietniki wyobrazic :)

 

pozdrawiam

f.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za gwiazdki :)

 

ftorek - tak bede musial dac inaczej swiatla pod daszkiem, pewno 1 z przodu dystrybutoea i 1 za nim. Poprawiłem troche tez rozmycie (zmniejszone i atakuje dalej niz poprzednio) co do smietników to racja troche nie pasuja ale mialem dobra refke ^^, mam nadzieje ze ta scenka jakoś uciagnie te nie pasujace smietniki bo raczej nie bede ich robil od nowa. dzieki :)

Poraszek - Przereklamowane? teraz mi to mowisz jak juz jestem prawie w polowie? :D

plasti - dzięks :)

 

 

Troche poobracałem viewportem od czasu ostatniego updatea, troche nawet tam zaprogressowalem troche scenke.

dorobiłem rusztowanie i gruz ale porzucilem na chwile exterior i zajalem sie srodkiem bo byl mocno nie ruszony.

 

 

f_interior.jpg

f_rusztowanie.jpg

f_rubble.jpg

 

nie jestem do konca zadowolony z tego gruzu, wyglada jakos tak mało ostro, troche jak mydło albo masło ;/

jesli pod koniec bedzie kuło w oczy to pewnie coś z nim jeszcze zrobie

 

rubble.jpg

 

 

 

PS. Sorki za te babcie ale akurat tylko to mam w udku i to w dodatku w trojpaku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

na zakręcie tak niebezpiecznie na stację zjeżdzać.. nie no żartruję D: jest git, dystrybutor i śmietnik mi się bardzo podobają

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do gruzu, chyba zapomniałeś o pęknięciach na cegłówkach i kaflach, takie rzeczy zazwyczaj lubią sobie popękać podczas rozbiórki. chyba że jacyś zawodowcy je wyciągali i były dość młode :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pęknięcia faktycznie wiecej by sie przydalo na tym gruzie ale i tak mi sie podoba bardzo !:) ile taki ma polygonów bo chyba sporo hm ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ledyr bardzo fajnie sobie radzisz z teksturowaniem tego wszystkiego. W czym mapujesz? Korzystasz z jakiś opracowanych tricków czy opierasz się na cierpliwości?

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites

polka - zaloze sie ze jest tam jakis znak informujacy o zjezdzie na stacje bo inaczej to rzeczywiscie hardkor by był :D

floo - thx. no nie wiem chyba wszystko standartowo robie. uzywam maxa

 

jep, pewnie macie racje i tych pekniec za malo zrobilem.

Ile poligonow? boje sie nawet sprawdzic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo fajnie sie prezentuje, ale wydaje mi sie, że sufit jest troche za wysoki. Spójrz na pana, drugie zdjęcie z pierwszego postu.

Pozdrawiam

Jon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy