Jump to content

Recommended Posts

Witam, to mój pierwszy post na forum :). Będę umieszczał w tym wątku prace Wip i skończone w ramach opracowywania portfolio. Pracuję w Blenderze i okazjonalnie w Zbrushu, do tekstur używam Gimpa. Zajmuję się głównie game artem, organiką, ale nie stronię od innych prac :).

Na dobry(?) początek model w ramach zabawy blenderowym, dwuwarstwowym materiałem SSS skóry.

 

40724502.jpg

 

Pozdrawiam.

Edited by Szyx
Link to post
Share on other sites
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witaj. Shader skóry wygląda naprawdę dobrze, blaski w oczach sztucznie trochę wyszły, jakby dodane w postpro, za ostre wg mnie. Zaskoczenie przeżyłem że to z Blendera, jakość renderingu bardzo dobra.

Link to post
Share on other sites

@up Dzięki :) refleksy na oczach faktycznie mocno podbiłem w postpro. I dlatego...

 

 

[ATTACH=CONFIG]85678[/ATTACH]

 

... dostał nowe oczy (i włosy ;)). Render tak samo miękki i ciepły jak poprzedni.

 

Wrzucam jeszcze starszy render, który zrobiłem do szkoły na Wok w wolnym czasie. Praca była rozluźniająca :).

 

[ATTACH=CONFIG]85679[/ATTACH]

 

Mam nadzieję, że byle tyłek nie zmusi mnie do oznaczenia wątku [+18]. Kiepsko by było, gdybym nie mógł przeglądać własnej teczki ;).

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Postanowiłem, że z pana z pierwszego postu zrobię całą postać, nie wiem tylko na kiedy się wyrobię. No ale w końcu są wakacje. W zamyśle lekkozbrojny najemnik w klimacie fantasy, czy coś. Tak czy siak inspirowany "Wiedźminem".

 

panqr.jpg

 

Mam nadzieję, że się podoba, no a jak się nie podoba to oczywiście pisać co.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za feedback. Dorobiłem dół, bawiłem się trochę rękami i zmieniłem owłosienie na rękach, choć cały czas nie pasuje mi w 100%.

 

panm.png

 

Zostały do zrobienia jakieś metalowe dodatki (naramienniki, nagolenniki?), broń i rigg.

Link to post
Share on other sites

A co jest nie tak z ustami i okolicami, anatomią twarzy w ogóle? Przy oglądaniu tego samego ryja (bo twarzą tego nazwać nie można- jest brzydki celowo) traci się dystans i pewnie wydawałby mi się anatomicznie poprawny nawet z trąbą ;).

 

(Z Lynchem z avatara często jestem mylony: "no nie mów, że to jakiś komik, ja przez cały czas myślałem, że to ty!" ;p)

Link to post
Share on other sites

Ogólnie przerysowałeś okolice oczu - zarówno łuki brwiowe jak i powieki. Zmarszczki mimiczne wokół ust są oddalone od nich na pół twarzy - przechodzą niemal przez środek policzka. Bruzdy na czole są około 2 razy za duże - człowiek nie może tak zmarszczyć czoła.

Link to post
Share on other sites

Kurczę, mogę poprawić tylko to co mogę zmienić teksturami, używam i normal i displace map mogę zmienić sporo ale nie wszystko. Zgodzę się z łukami brwiowymi, powiekami i czołem (szczególnie z czołem- co ja myślałem jak to rzeźbiłem) wydaję mi się, że jestem w stanie to wygładzić edytując tekstury.

Co do ust i zmarszczek mimicznych- poprawienie tego byłoby udręką, poza tym nawet mi się to podoba. Ludzie są różni, ten koleś jest po prostu brzydki, ma brzydką cerę i głębokie zmarszczki, no i specyficzne, bardzo głębokie bruzdy mimiczne oddalone od ust. Wygląda przez to trochę jak szympans, ale nie przeszkadza mi to.

 

Wielkie dzięki za feedback.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Poprawiłem twarz, dla riggu musiałem zrobić model lowpoly ciała, wyszło 11354 poly. Jak wszystko pójdzie dobrze i nikt na forum nie uświadomi mi jakiejś wielkiej luki, zrobię tło i następny render wyląduje w zakończonych.

 

pan1s.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

jest śliczna i ma charakter (podobna do Snejanny/Abbie - kto to? - nie powinieneś tego wiedzieć :) ),

troszkę bym tylko bródkę uwypuklił z przodu pod dolną wargą a za to uklepał trochę (zwęził brodę) poniżej kącików ust i nie wiem, czy z tak idącymi loopami na szyi uda się ogarnąć okolice obojczyka. często widziałem i tak sam robię, że puszczam loopy pionowe wzdłuż mięśnia mostkowo-obojczykowo-sutkowego http://pl.wikipedia.org/wiki/Mięsień_mostkowo-obojczykowo-sutkowy

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Próbuję uzyskać ładny, real-timowy materiał skóry w viewporcie blendera. Zrobiłem więc nową buźkę i testuję. Zrobiłem low-poly oczy i wnętrze jamy ustnej.

 

[ATTACH=CONFIG]88553[/ATTACH]

 

Chciałbym testować na tej głowie animacje i animowane zmarszczki (normalmapy). Ma ktoś na to jakiś patent?

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o ogólne tipsy co do realtimowych materiałów. Wiele rozwiązań z innych softów/ silników jakoś mogę jakoś zaadaptować do node'ów blenderowych. Finalnie pewnie i tak wyląduje w UDK. No a poza tym chodzi mi głównie o wskazówki co do animowanych zmarszczek :).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

leef.jpg

 

Jak chyba każdy blenderowiec, zakochałem się w cycku (lepiej późno niż wcale). Myślę nad zrobieniem z tego fanartu inspirowanego pewną grą, jest ktoś już w stanie zgadnąć którą?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy