Jump to content

[diablo 3] beta free weekend


Recommended Posts

Kurcze, tak na to czekałem, a okazało się w mojej opinii nudną i wręcz brzydką grą.

Animacja przeciwników to jakaś kpina, kolory i powtarzalność dobijają, nie ma praktycznie wpływu na rozwój postaci.

Co oni robili przez te lata? Typowa zręcznościówka odpalana w przeglądarce wygląda lepiej...

http://www.gry.banzaj.pl/galeria/drakensang-online-2-galdok-19683-207225-jpg.html

 

 

A mnie wywaliło, a potem po połączeniu z serwerem dostaję error 3004 przy ekranie postaci i wraca do logowania :( szkoda bo zacząłem się wciągać.

 

Za którymś razem powinno wejść, miałem tak samo przez pierwsze 10 razy.

Najlepiej chodzą azjatyckie serwery, warto poszperać w opjach i popróbować na różnych.

Albo i nie warto, ja się rozczarowałem ;]

Link to post
Share on other sites
Typowa zręcznościówka odpalana w przeglądarce wygląda lepiej...

http://www.gry.banzaj.pl/galeria/drakensang-online-2-galdok-19683-207225-jpg.html

 

bo ja wiem? jednak enviro w diablo jest bardzo wydetalowane, jak dla mnie widac mase pracy w niego wlozonej. Ale co prawda to prawda, troche da sie odczuc wg mnie ze gra powstawala od lat. Mi osobiscie styl graficzny sie podoba.

 

Bardziej mnie tez meczy to co wspomnieliscie, wyglada jakby customizacja postaci byla malutka. Mozliwe ze nie da sie tego doznac w tej ogrniczonej Becie, ale brakuje mi jakiejs glebi rozwoju postaci.

 

Tak czy siak ucieszylem sie ze moglem zagrac w demo, bo prawde mowiac zupelnie Diablo 3 mnie nie obchodzilo. Teraz rozwazam zakup jako gre na te wieczory kiedy juz mi sie nic nie chce oprocz leniwego klikania na ruchome stworki ktore efektownie robią Blleeee albo BUM!. Chociaz sama idea tego ze do single playera potrzebuje polaczenia z serverem i dobrego pinga zeby grac jest jakas taka...

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Jakby nie patrzeć Diablo 3 powstaje od 2007 roku chyba. Trochę czasu minęło :) 1 akt jest nudny wyglądem, ale na filmach pozostałe wyglądają dużo lepiej w szczególności pustynia :)

 

Chociaz sama idea tego ze do single playera potrzebuje polaczenia z serverem i dobrego pinga zeby grac jest jakas taka...

 

Zmniejszy to w pewnym rodzaju piractwo chociaż przetrzymywanie wszystkiego na serwerze u nich jest trochę bezsensu według mnie. W D2 mogłem przesłać save i druga osoba mogła sprawdzić jak inwestuje i jak się gra daną taktyką. Tutaj zbytnio tego nie zrobię :)

 

Kamienie runiczne do umiejętności będą wypadać z potworów :) W późniejszym etapie gry kamienie będą lepsze.

Link to post
Share on other sites

mnie się podoba. momentami faktycznie się nudziłem, ale to w końcu diablo. mnie kupili :) poza tym jestem pewien, że gra się rozkręci w dalszych etapach! po wypróbowaniu postaci, będę grał Monkiem :)

Link to post
Share on other sites

Ok, ruszyło i przeszedłem Magiem. Mnie gra nie zawiodła, ale też nie miałem wygórowanych wobec niej oczekiwań. Fakt faktem - mogło być znacznie lepiej. Majtki na miejscu, szczena też, a sutki nie zmiażdżone, ale gra się miło - fajnie że chociaż trochę trzeba celować, bo w D1 i 2 to różnie z tym bywało.

Link to post
Share on other sites

A mnie gra zachwyciła. Design otoczenia, postaci, menu - wszystko co związane z grafiką jest odpicowane na maxa. Dla mnie to jedna z najładniejszych gier jaką widziałem i nie chodzi o detale, realizm (bo to nie jest powalające), ale o wyjątkowy styl designu i klimat. Po obejrzeniu gameplayów na yt nie byłem zbyt zainteresowany, natomiast gdy pograłem w bete na full detalach w HD to aż mnie ciarki przeszły :) Cieszy mnie to, że wreszcie zlikwidowali drzewko umiejętności, bo tak to musiałem przed rozpoczęciem gry kombinować w co inwestować, a tak to mogę spokojnie cieszyć się rozgrywką i dostosowywać dobór umiejętności do danej sytuacji. Tak naprawdę tutaj będzie więcej kombinacji niż w D2, bo mamy 6 kategorii rozwoju + 3 sloty pasywne + do tego dochodzą runy. Ilość kombinacji jest tutaj porażająca i można zbudować wiele naprawdę ciekawych buildów. Piękne jest to, że można dynamicznie zmieniać buildy danej postaci w trakcie, a nie zaczynać gry od początku, bo przez przypadek dałem nie tam pkt umiejętności gdzie chciałem. Podoba mi się idea domu aukcyjnego. Myślę, że dobre inwestowanie na nim i sprzedawanie może być jednym z najbardziej znaczących punktów całej rozgrywki. Wreszcie zrezygnowano z czegoś takiego jak Mana i wprowadzono różne systemy dla każdej postaci, szczególnie ciekawie to wygląda przy Witch Hunterze. Fajnie, że wreszcie rzemieślnicy i inwestowanie w ich rozwój mają duże znaczenie. Nie podoba mi się tylko rozwój kamieni (by stworzyć 14 poziomu potrzeba ok 20tys 5 poziomu, a to maksymalny poziom jaki ma wypadać z potworków). Cieszy fakt dodania poziomu trudności Inferno, gdzie każdy z potworów ma wyższy level niż my (max to 60lvl, a potworki zaczynają się na 61lvl i idą wyżej). Gdzieś czytałem, że wg Blizzarda przejście pierwszego aktu ma poziomie Inferno (tak, PIERWSZEGO aktu) na solo dla dobrego gracza zajmuje...MIESIĄC ! Im więcej czytam o D3 tym więcej widzę możliwości i ciekawych rozwiązań. W Diablo 2 grałem trochę i mnie osobiście nie powaliło, natomiast po grze w betę D3 złożyłem już pre-ordera i czekam z niecierpliwością na premierę :) Betę przeszedłem Witch Doctorem i Mnichem. Obie postacie bardzo mi się podobają i będę grał którąś z nich. Barbarzyńcy nigdy nie lubiłem, Czarodziej jakoś mnie nie przekonuje, może jedynie jeszcze Witch Hunter ciekawie wygląda, ale pewno wybiorę pomiędzy WD i Mnichem.

Link to post
Share on other sites

Mnie trochę wynudziło, ale ciężko osądzić po takim demie. Będzie mi brakować przydzielania punktów w statystyki, fajnie się czekało na lvl by dodać punkt i założyć upragniony wcześniej znaleziony sprzęt. :)

Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy swoje się nagrałem czy może jestem już za stary, ale D3 odinstalowałem po 30 minutach. Znudziło mnie wcześniej, ale dawałem szanse, bo to przecież następca gry przy której spędziłem sporo wieczorów.

Radość z rozwalania wszelakiej maści stworów jest prawie żadna, historia nie wciągnęła, grafika postaci jakby nie skończona i nie reagująca na zmieniające się oświetlenie, za to otoczenie bardzo ładne i interakcja z nim duża.

Generalnie się zawiodłem, ale oczekiwania miałem duże.

Link to post
Share on other sites

No ja również mam mam mieszane uczucia co do D3. Jak na razie skasowałem preordera. Ogólnie przeszedłbym singla tak dla zaliczenia, ale nie mam tego uczucia, które towarzyszyło mi przy poprzednich częściach. Gra nie jest zła, ale nie mam takiej ekscytacji jaką miałem np. przy SC2.

Link to post
Share on other sites

a dla mnie brak drzewka i jakiegoś rozwoju postaci skreślił tą grę. Bardzo dobrze wygląda, fajnie biega się i zabija potworki... ale zero oczekiwania na następny lvl. Jak sobie przypomnę ekscytację przy D1 lub D2 jak pasek expa zbliżał się do samiuśkiego końca... a teraz? nic.

Ale dużo nie grałem, więc to może tylko na początku tak jest? Ale o ile przed graniem byłem pewny, że wydam kasę na D3 to teraz poważnie się nad tym zastanawiam.

Link to post
Share on other sites

Ja się trochę zawiodłem. D3 było grą, na którą najbardziej w tym roku czekałem (nie tylko w tym). Po becie ten tytuł przypada remake'owi Tomb Raidera :] Gra jest niewątpliwie bardzo dobra, ale jako olbrzymi fan serii czuję niedosyt. Mnie akurat bardzo podobało się drzewko umiejętności i ładowanie punktów w statystyki. Dzięki temu dwie postaci tej samej klasy mogły się diametralnie różnić. Teraz będą miały, co najwyżej, inne upgrade'y umiejętności. Uważam też, że postaci zbyt szybko otrzymują zbyt mocne skille. Namierzające pociski Łowcy Demonów, wybuchowe kule Czarodziejki... Generalnie praktycznie nie czułem zagrożenia, a co za tym idzie - jakichś konkretnych emocji. To pewnie wina rynku, który wymusza teraz na twórcach robienie gier nie stawiających zbyt wysokich wymagań graczom przy pierwszym kontakcie. Stare, dobre czasu już nie wrócą :]

Kowalstwo przypadło mi do gustu. Przedmioty, które udało się w ten sposób pozyskać zawsze były lepsze od aktualnie znajdowanych, więc nie było już poczucia zmarnowanych zasobów jak w D2 z przedmiotami "Crafted".

Graficznie też jest bardzo fajnie. Może ciarki nie chodzą po plecach, jak w D1, ale klimat zdecydowanie jest.

Ogólnie gra wciąga, ale wygląda jak skrojona pod wszystkich, oprócz fanów poprzednich części. W sumie trudno się dziwić - większość ma dzisiaj na karku trzydziestkę i pewnie jakieś dzieci, więc trudno liczyć na nich jako potencjalnych klientów.

 

P.s. Co mnie najbardziej "zabolało" - skończyła mi się energia do rzucania czarów i usłyszałem "I don't have enough arcane power"... Fuck! Co było złego w "Not enough mana"? Tak to wygląda jakby designerzy tej części obrazili się na poprzednie i na siłę wszystko zmieniali, nawet gdy nie było potrzeby :p

Edited by arev
Link to post
Share on other sites
P.s. Co mnie najbardziej "zabolało" - skończyła mi się energia do rzucania czarów i usłyszałem "I don't have enough arcane power"... Fuck! Co było złego w "Not enough mana"? Tak to wygląda jakby designerzy tej części obrazili się na poprzednie i na siłę wszystko zmieniali, nawet gdy nie było potrzeby

 

tez sie zdziwilem, ale potem zauwazylem ze Which Doctor ma Mana, a czarodziej ma arcane energy :)

Link to post
Share on other sites

podpisuje sie pod Twoim postem:)

myślę ze ludzie którzy się zawiedli powinni otworzyć bardziej umysł na nowości i systemy jakie tu wprowadzono. dużo jest całkiem nowych patentów które maja ogromny potencjał a są proste w użyciu. Pamiętajcie ze to największy developer gier i jedna z najbardziej oczekiwanych i najdłużej powstających gier, wiec nie ma co 'oceniać po trailerze' i marudzić ze w diablo 2 bylo tak a tu jest inaczej;). Na dobra sprawę własnie te ich intellectual property i bezkompromisowość najbardziej zachęciły mnie do gry, a fanem diablo nie bylem. No i ta grafika, fap fap, śliczna, i nie śliczna bo ma dx15 i woda wygląda realistycznie tylko śliczna bo śliczna, a to ze w pewnym sensie jest to dalej 2,5d dodaje smaczku, fap.

nic tylko czekać do 15tego.

 

btw. witch-doctor for the win !

 

 

A mnie gra zachwyciła. Design otoczenia, postaci, menu - wszystko co związane z grafiką jest odpicowane na maxa. Dla mnie to jedna z najładniejszych gier jaką widziałem i nie chodzi o detale, realizm (bo to nie jest powalające), ale o wyjątkowy styl designu i klimat. Po obejrzeniu gameplayów na yt nie byłem zbyt zainteresowany, natomiast gdy pograłem w bete na full detalach w HD to aż mnie ciarki przeszły :) Cieszy mnie to, że wreszcie zlikwidowali drzewko umiejętności, bo tak to musiałem przed rozpoczęciem gry kombinować w co inwestować, a tak to mogę spokojnie cieszyć się rozgrywką i dostosowywać dobór umiejętności do danej sytuacji. Tak naprawdę tutaj będzie więcej kombinacji niż w D2, bo mamy 6 kategorii rozwoju + 3 sloty pasywne + do tego dochodzą runy. Ilość kombinacji jest tutaj porażająca i można zbudować wiele naprawdę ciekawych buildów. Piękne jest to, że można dynamicznie zmieniać buildy danej postaci w trakcie, a nie zaczynać gry od początku, bo przez przypadek dałem nie tam pkt umiejętności gdzie chciałem. Podoba mi się idea domu aukcyjnego. Myślę, że dobre inwestowanie na nim i sprzedawanie może być jednym z najbardziej znaczących punktów całej rozgrywki. Wreszcie zrezygnowano z czegoś takiego jak Mana i wprowadzono różne systemy dla każdej postaci, szczególnie ciekawie to wygląda przy Witch Hunterze. Fajnie, że wreszcie rzemieślnicy i inwestowanie w ich rozwój mają duże znaczenie. Nie podoba mi się tylko rozwój kamieni (by stworzyć 14 poziomu potrzeba ok 20tys 5 poziomu, a to maksymalny poziom jaki ma wypadać z potworków). Cieszy fakt dodania poziomu trudności Inferno, gdzie każdy z potworów ma wyższy level niż my (max to 60lvl, a potworki zaczynają się na 61lvl i idą wyżej). Gdzieś czytałem, że wg Blizzarda przejście pierwszego aktu ma poziomie Inferno (tak, PIERWSZEGO aktu) na solo dla dobrego gracza zajmuje...MIESIĄC ! Im więcej czytam o D3 tym więcej widzę możliwości i ciekawych rozwiązań. W Diablo 2 grałem trochę i mnie osobiście nie powaliło, natomiast po grze w betę D3 złożyłem już pre-ordera i czekam z niecierpliwością na premierę :) Betę przeszedłem Witch Doctorem i Mnichem. Obie postacie bardzo mi się podobają i będę grał którąś z nich. Barbarzyńcy nigdy nie lubiłem, Czarodziej jakoś mnie nie przekonuje, może jedynie jeszcze Witch Hunter ciekawie wygląda, ale pewno wybiorę pomiędzy WD i Mnichem.
Link to post
Share on other sites

Może mnie i tadka nie zawiodła, bo nie mieliśmy takich oczekiwań jak co poniektórzy. Myślę, że należy do tego podejść jako do świeżego produktu (w końcu 12 lat minęło od D2 !). Dziwią mnie komentarze o niskim poziomie trudności. Pamiętajcie, że to Normal, a on nie może być zbyt trudny. Normal jak dla mnie ma być swoistym tutorialem, preludium do wyższych poziomów. Jak już wcześniej pisałem wg Blizzarda przejście pierwszego aktu na inferno ma zająć MIESIĄC, a poziom trudności ma być wyższy niż w D2, więc o to, że będziecie mieć wyzwanie nie musicie się raczej martwić :) Jak dla mnie D3 stanie się takim następcą WoWa. Pewno przez najbliższe 10 lat nie wyjdzie kolejna część tylko będzie dokładany content.

 

Co do drzewka to nie wiem co to za przyjemność czytać godzinami poradniki, bądź jeszcze lepiej setki godzin spędzać na testowaniu wszystkich kombinacji i inwestycji w dane skille. Prawda jest taka, że i tak większość postaci była tworzona z tych samych poradników i to zróżnicowanie było tylko pozorne. Dopiero teraz pojawi się prawdziwe zróżnicowanie i MYŚLENIE. Jestem pewien, że na każdego bossa na wyższych poziomach trzeba będzie opracowywać specjalną strategię i dobierać umiejętności przed każdą walką. Naiwni są Ci co sądzą, że skille/runy z wyższych leveli to będą te, których będzie się ciągle używać. Jest wiele potężnych skilli/run dostępnych na niskich poziomach i tak naprawdę wraz z levelowaniem zwiększa się po prostu wachlarz tego co możemy używać, a niekoniecznie stare umiejętności stają się bezużyteczne. Zastrzeżenie, że mamy zbyt potężne skille zbyt wcześnie to tak naprawdę zaleta tej gry (każdy skill jest coś warty i nie ma tak jak w większości gier, że traci swoją wartość wraz z rozwojem gry). Mnie osobiście frustrował brak elastyczności w D2. Wiele razy miałem ochotę sprawdzić danego builda, ale nie mogłem bo musiałbym przechodzić grę od nowa, bądź też musiałbym użyć jakiegoś edytora/ściągnąć save'a. Wreszcie będę mieć wolność do testów i swobodę kształtowania swojej postaci. Postać dzięki takiemu systemowi staje się bardzo elastyczna i właśnie jest mniej bezmyślnego klikania kombinacji lewy/prawy. Mogę skupić się bardziej na strategii, gameplayu niż ciągłym myśleniu czy dobrze wydałem pkt na skille.

 

ca mel - rozumiem, że z tym porównaniem tych 2 gierek to żart ? O_O Jak można porównywać graficznie te 2 tytuły, D3 miażdży to co podałeś. Kolory i powtarzalność*? W dalszych częściach rozgrywki będzie się to zmieniać. To jedno z głównych założeń Blizzarda i o zróżnicowanie możesz być spokojny.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy