Jump to content

Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]89200[/ATTACH]

Mój pierwszy render jaki kiedykolwiek zrobiłem dopiero zaczynam zabawę. Proszę powiedzcie co jest źle bo jestem zielony model też mojej produkcji. Czy mam tak słaby komputer czy takie sceny się renderuje po 3,5h ???

http://imageshack.us/photo/my-images/545/render2g.jpg/

render2g.jpg

 

Za wszelkie uwagi będę dźwieczny Pozdrawiam

3ds max 2012 i vray

 

Stary opis zapraszam do ostatniego postu.

Edited by Shan3d
Link to post
Share on other sites

Czesc mozesz napisac w czym robisz?

Felga wyglada bardzo fajnie :). Moglbys zagescic siatke w oponie i bierznik dac w displacment mapie. Podobnie boczek. Do tego odwroc mapke pod displacment i dodaj specular przez co bedzei bardziej widoczne wytloczenie. W sumie info na boku mozesz bump mapa plus specular zrobic. Postaw jakiegos swiecacego boxa albo daj plaszczyzny by powstaly refleksy na metalu - mapka HDRI ewentualnie wrzuc enviroment jakis. W BRDF mozesz zeby dla kat 0 bylo juz 60/80% obijania a dla 90 100%.

Wszyskie terminologie ktore napiaslem mozesz wpisac w youtube i wyswietla Ci sie przyklady.

 

Czyli tak:

Displacement map, bump maping, specular(reflection), HDRI lightning, studio ligning.

Max i V ray ma material swiecacy w przypadku np.: Maya i mental ray uzyj surface shader w outer kolor daj kolor na bialy i w HSV biel ustaw na 2/3. Wlaczajac FG zacznie swiecic. Radiu min FG ustaw na 0,1 wielkosci sceny dla max i 0,01 dla min.

Wyrenderuj ambient oclusion razem z displacment mapa. Zmixuj w photoshopie na multiplay z beauty pass (takze przeczytaj sobie rendering in passes ...)

 

Mam nadzieje ze cos pomoglem Pozdrawiam.

 

 

P.S. edutuj post i dodaj miniaturke

 

Acha jeszcze jeedno tych srub nie odkrecisz bo niema dojsca pod klucz

Link to post
Share on other sites

Nie koniecznie wina kompa moze poprostu ustawienia sa takie ze on sobie rady z nimi nie daje. dobrze jak bys umiescił ustawienia rendera a co do samej felgi to ładnie ci wyszła teraz trzeba dopracowac materiały bo sa sztuczne i nie naturalne szczególnie metalowe powierzchnie;)

Link to post
Share on other sites

Jestem po zakupie nowego kompa :) wiec teraz bede tworzyc czesto. Sorki za brak polskich znakow

chcialbym poddac waszej ocenie probny render felgi do audi r8 ktore bede modelowac.

Felga jeszcze nie jest kompletna BTW ale bede wdzieczny za wszelkie uwagi co poprawic aby bylo lepiej

i mapowaniu opony wiem juz ze jest zla :)

Vray i max 2013

Pozdrawiam

 

 

 

 

felga.pngfelga.png

Edited by Shan3d
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy