Jump to content
Sign in to follow this  
yamayka

problem -bardzo długi czas renderowania

Recommended Posts

Witam,

Bardzo proszę o pomoc, potrzebuję niedługo rendery, a niespodziewanie wystąpił problem z czasem renderowania.

69488885.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Scena ustawiona dokładnie wg tego: http://vray.info/tutorials/vraydaylight/

Komputer mocny, więc wykluczam tą komplikację

Dodam że na identycznych ustawieniach inne sceny renderują się bardzo szybko, a próbowałam na znacznie bardziej rozbudowanych modelach...

Nie mam już pomysłu o co chodzi...

uwaga strzelam. Może masz gdzieś przekombinowany mod. vray displacement ?

no właśnie nie używałam tu vray displacement ani vray fur, trawa jest z modelu- zaczęłam ją ustawiać przez vray fur ale zrezygnowałam bo właśnie wtedy render zaczynał iść strasznie długo... jestem jeszcze troche laikiem więc z góry sorki jak coś nie jasno tłumaczę

Schowaj na chwilę trawę i zobacz czy pomoże, jeśli tak to masz winowajcę, jeśli nie to będziemy myśleć nad problemem dalej.

no i po schowaniu trawy jest to samo...nic nie przyspieszyło, (odczekałam 5 minut a czas renderu tylko rośnie)

zrobiłam też inną próbę- przerzuciłam model do gotowej sceny, w której inny render szedł szybko ( w scenie ustawiony daylight system i kamera) i nic to nie zmieniło w kwestii predkosci, to chyba oznacza że to coś nie tak z tym modelem?

wszystko co mogło być jakąś informacją udało ci się zakryć, ale możliwe że ustawienia masz na Dynamic Geometry z niskim Dynamic Memory Limit, który musisz zwiększyć.

przejrzyj materiały w scenie ostatnio dostałem od klienta scenke i miało sie robic w nieskonczonośc okazało sie ze sie zawieruszył materiał global. Sprawdź takze materiały czy aby napewno którys nie ma displa wsadzonego. Umiesc ustawienia rendera ;)