Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich

Może najpierw kilka słów o mnie. Jestem rysownikiem i grafikiem komputerowym. Grafiką 2D(wektor, raster, digital painting) zajmuję się od jakiegoś roku. Wcześniej była grafika 3D (głównie Blender) i trochę zabawy w FL Studio, Sony Vegas i After Effect. Staram się bazować na własnych pomysłach (często inspirowanych). Nigdy nie lubiałem pisać o sobie, więc to by było na tyle. Oto moje prace:

brucewillisg.jpg

a30o.jpg

beargryllsd.jpg

a25y.jpg

[ATTACH=CONFIG]85996[/ATTACH]

• 1 year later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Andrzej Ciosański - kasztelan zamku Chojnik.

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Są tu prace lepsze i gorsze. Twoją najsłabszą stroną jest oświetlenie. Rysunek jest OK, ale cieniujesz głównie dodając biel lub czerń. Do tego, stosujesz głównie miękkie cienie. Szczególnie razi to na postaciach ludzkich. Wyglądają przez to trochę kiczowato. Popracuj przede wszystkim nad tym - cieniowanie kolorami oraz cienie. I nie rozmazuj tak idealnie pociągnięć. Więcej malarskości!

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dziękuję za komentarze :)

dwarvesmax3d_zps11de0161.jpg

Dwa krasnoludy z działem parowym zasilanym z energii run. W zbiorniku znajduje się woda oraz runa ognia, która ją podgrzewa. Para po przewodzie trafia do armaty i ognia. Krasnolud po prawej ładuje pociski i osłania strzelającego tarczą przymocowaną do ramienia. W razie np.: konieczności otwarcia beczki piwa ładowniczy posiada również wielozadaniowy młot.

Fajny pomysł. Ta tarcza trochę za mała żeby obronić strzelającego. Kolorystyka nie bardzo mi przypadła do gustu.

Najlepszy jest wielozadaniowy młot. Taki by mi się przydał, właśnie do otwierania beczek z piwem. Beczka piwa też sie przyda;).

• 3 weeks later...