Jump to content

Bajki : Bartonfink vs Klicek vs ... ?


Recommended Posts

model wilka prawie skonczony , czas modelingu okolo 4 godzinek z hakiem , w przerwach miedzy klotniami z bartonem :)

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

Jak myslicie robic wieksze detale jak na postac cartoonowa ? czy to w ogole ma sens ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kx -> no w koncu TEN kapturek :) modelik fajny ale nie bardzo damski jak to poprzednik zauwazyl, choc moze czemu sie poddawac stywnemu patrzeniu na bajke, moze troche swiezosci nam zaserwujesz ;)

Link to post
Share on other sites

I'm back

 

Klicek :) co do wilka to glowka wyszla super :) bardzo mi sie podoba - reszte opini na temat wilka znasz :) Przyczepie sie jedynie do duzego palca u stopy jest zbyt plaski jak na moje oko - powinien sie hyba troszke rozplaszczac do spodu :) ale klimat jest

 

co do kapturka -> to podzielam zdanie Leru. Skoro taka twarzyczka(meska) wyszla , to czemu tego nie wykorzystac ?? :) mysle ze moglo by to byc dosyc ciekawe - w koncu w shreku2 tez cos takiego zrobili :) zastanow sie. Co do samej postaci to moim zdaniem lapki sa za dlogie , ale to twoj concept na ta postac :)

ps. kolanka tez takie golkowate troszke :)

 

sammael_at -> czekamy :)

Link to post
Share on other sites

witam obywatela Klicka ponownie nie zagladalem tu ostatnio bo mialem problem z grafa i monitorem :) ale juz all right . No widze ze cos tam dlubiesz :) i powolusku cosik zaczyna sie budowac :) . Wilk jest fajny mi sie podoba :) a kapturek hehe to wyglada jak tranwestyta :) hyhyhyhyh . narazie wszystko fajnie czekam na updaty. Ten kapturek to jak niechciane zapomniane dziecko z krzyzowki mariana browara i ziuty szczekoskretnej . :P

Link to post
Share on other sites

hmm. Nawet nie umiem modelowac. no i nie mam neta w domu. za ok tydzien zakladam Neostrade wiec moze wtedy. aktualnie i tak wziolem sobie duzo roboty bo robie intro. taki pokoik i animacja zegarka kieszonkowego w starym stylu... bedzie trudno ale co mi tam.jak skoncze to wam pokaze to powicie co mam zmienic. W nastepnej mini bitwie napewno wezme udzial tylko mam prosbe zebyscie byli wyrozumiali.

Link to post
Share on other sites

keszelu -> co do bitwy to nikt nikogo nie zmusza , ale jesli ktos sie zdecyduje dolaczyc to napewno zapanuje wielka radosc ;) (Klicek ma razje podczas bitwy sie najwiecje nauczysz) Co do vray to google powinno pomoc :)

 

Marcin -> caly czas staram sie znalezc jakies spoko ustawienia w vray'u(Frendera sobie odpuszcze :) - tzn takie przy ktorych pic w miare spoko wyglada - przy stosunkowo krotkim czasie renderingu) Niestety moj p3 450 Mhz niezbyt sie sprawdza w scenach indoor :/

 

Co do bitwy niech sie toczy wlasnym tempem - czasu jest sporo - a swiat nie sklada sie niestety tylko z maxa/grafy3D :) no moze stety :)

 

Cos tam wydlubalem ale nie zawiele - tak jak napisalem na razie rozkminiam vray'a

 

stoliczek nocny + swieczka + fotel(fotel do poprawki :)

Link to post
Share on other sites

jejeje nareszcie znalazlem czas na zrobienie czegokolwiek :))

hyhy, ale akurat wyjezdzam :D

jak wroce w czwartek, to wam wrzuce pierwsze skriny.

 

zmienilem troszke zalozenie, i bedzie to raczej czarnoksieznik z krainy oz, nioz dziezwczynka z zapalkami :) ale i tak bedzie jazda :P [ sorx ze tak dlugo nic nie robilem ]

Link to post
Share on other sites

Leru->Big THX :)

 

Ponizej -> zabralem sie znowu za kapturka :) strasznie dlugo mi szlo ukladanie materialu ale mysle ze efekt jest fajny (poprawki i tak trzeba bedzie naniesc :)

 

Kilka pytań :

 

1. Co sądzicie o takich wloskach (chodzi mi o warkocze)- czy beda wygladaly ok - czy moze jednak zrobic tak jak na orginalnym concepcie ?(oczywiscie fryzurka to narazie prowizora)

2.Czy kapturek nie jest zbytnio baniakowaty przez ta spodnice? - wydaje mi sie ze takie przerysowane niemowlece proporcje beda ok Co sadzicie ?

 

 

 

kapt5.jpg

 

Ps. wiem wiem przepite oczy ;)

Link to post
Share on other sites

Witam,

wg mnie kapturek bardzo fajny, to co rzuca sie najbardziej w oczy, to to w jaki sposob warkocze wychodza z tego kapturka, chyba ze sa tam specjalne dziury :D, a takze spod koszyka, ktory chyba takze powinien byc wiklinowy.

 

Oglonie postac bardzo przyjemna, swietnie utrzymany bajkowy styl, oby tak dalej.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wszystko super jak narazie :] Bardzo mi sie podoba; kapturek z pelerynka bardzo ok. Warkocze niefajnie przechadza przez kaptur, troszke pretnsjonalne nawet jesli sa tam dziury. Twarz jeszcze rozjasnij bo teraz to mi przypomina jedna z dziewczynek utopionych w Japonskich horrorach ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy