Jump to content
ArTooRo

Scena 3d: Hasashi Hanzo - na podstawie konceptu Vincenta Proce

Recommended Posts

Witajcie,

 

Chciałbym podzielić się stillką, którą zacząłem już dość dawno temu (progress rozpoczął się jeszcze tu na forum w wątku Skeczbuk gdzieś na strychu max3d.pl). Postać została wykonana (za pozwoleniem autora) w oparciu o świetny koncept art Vincenta Proce, który to powstał do mojej ulubionej gry (zgadnijcie jakiej :) ), ale nie został ostatecznie wykorzystany.

 

http://2.bp.blogspot.com/_IrX2dnfvNL4/SrBZR660wzI/AAAAAAAAALU/ymgqQCmWPUc/s1600-h/Scorpion_01b.jpg

 

 

Sam model ukończyłem już dość dawno temu (stąd wiele niedociągnięć, w tym głównie anatomia i siatki, których tu akurat za dobrze nie widać), jednakże pomysł na obranie tego w ramy jakieś scenki pojawił się dopiero niedawno. Także siły na zbudowanie shaderów i tekstur brakowało bardzo długo. Ostateczny efekt w załączniku, jednakże scenka prezentuje się znacznie lepiej w większej rozdzielczości tutaj:

 

http://www.robertkudera.pl/inne/artooro/artooro_scorp_fin.jpg

 

Model powstał na spółkę w Zbrushu i 3dsMax, postprodukcja została wykonana w Photoshopie. Większość ciuchów była wyjątkowo symulowana w Maxie, częśc jednakże podrzeźbiana lub rzeźbiona od podstaw. Render został wykonany w Vrayu. Więcej obrazków i materiałów z progressu postaram się wrzucić po weekendzie jeśli znajdą się zainteresowani :)

 

 

Chciałbym serdecznie podziękować moim przyjaciołom i kolegom z pracy oraz spoza pracy, którzy pomogli mi na wielu etapach powstawania pracki - bez Was nie byłoby nawet mowy o ruszeniu tematu poza fazę modelowania ciała :) - Dzięki!!

 

To chyba tyle. Mam nadzieję, że nie ma padliny i jakoś da się na to spoglądać :)

 

Pozdrawiam!

 

60925_artooro_scorp_fin2k.jpg[ATTACH=CONFIG]86673[/ATTACH]

Edited by ArTooRo

Share this post


Link to post
Share on other sites

o panie, jest konkret. 5 gwiazdek i front bez 2 zdan

 

jedynie kompresja mogła by byc troche mniejsza

 

EDIT: dopiero kliknalem wersje hi-res, cofam to o kompresji;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre w ryj:)) Mam nadzieję, że pokusisz się o jeszcze inny enviro, bo postać ma potencjał:)

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako wielki fan Mortal Kombat muszę przyznać że ciekawy pomysł na postać Scorpiona. Wykonanie robi wrażenie i również jestem za tym by wykonać klimatyczne enviro. Może dodatkowo jeszcze zrobić alternatywną pozę.

FINISH HIM! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rewelacja!

wersja Hires jest po prostu piekna. szkoda ze nie jest widescreen bo bym mial nowa tapete ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna praca. Na początku jak odpaliłem wątek to myslałem że to ten koncept, fantastycznie plastyczne oświetlenie.

Jedyne co mi się nie podoba to plamy farby na tej chuście przewiązanej na klacie, wygląda jakbyś wykorzystał tą samą (świetną swoją drogą) teksturę co na reszcie ciuchów tylko zmienił jej skale. Lepiej by wyglądała w jednolitym czarnym.

Ten postrzępiony rękaw to mistrzostwo. Nawet nie ogarniam jak coś takiego ogarnąć. Gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ant-3d

Brutality :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest User190

Kozackie! Front i 6* bardzo zasłużone!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rewelacja, porwane ubranie miażdży. Szkielety są fajne i całkiem zgodne z kanonem, ale mi Scorpion już zawsze będzie się kojarzyć z lasem z pierwszego filmu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki serdeczne za komentarze, krytykę oraz fronta :D

 

Trudno się nie zgodzić ze słowami uwagi, jednakże prackę uważam za zakończoną i naukę na wskazanych błędach postaram się wynieść z pewnością na przyszłość.

 

Tymczasem wrzucam troszku stuffu składowego:

 

Kilka clay renderów

 

4676_final_clay_01.jpg

 

85967_final_clay_02.jpg

 

3143_final_clay_03.jpg

 

1hdpgm.jpg

 

Turntable ciała (ostrzegam, że anatomia już wyraźnie przestarzała i niedopracowana :) )

 

 

Rzut okiem na proces formowania spodni clothem maxowskim.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niesamowita praca, klimatyczna.

Czy taki szkielet też się robi na podstawie blueprintów jak np. samochody?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ubranie świetnie ci wyszło, zresztą reszta też, widać dużo pracy w to włożyłeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki raz jeszcze.

 

Z kościotrupem w pewnym sensie tak jest - korzysta się z rysunków anatomicznych, rzutów każdej najmniejszej kostki z wielu stron (polecam atlas Jeno Barcsaya), jednakże potrzebny jest do tego research zdjęć kości z neta. Korzystanie z blueprintów ogranicza się w zasadzie do złapania proporcji i skali, ale cała reszta roboty to już dłubanie brushem (to nadal organika, więc matematyczna dokładność odwzorowania nie ma tu miejsca). Akurat ten model kościaka powstał w celach nauki anatomii (przy obrazku wykorzystałem go przy okazji), więc do całej otoczki referencyjnej doszła jeszcze analiza działania poszczególnych elementów, stawów, panewek itd.

 

Jeśli zaś chodzi o kolejne obrazki mortalowe to niet :) mam już klepnięte co chciałem, jeden fanart styknie i teraz zostanę już tylko zwyczajnie przy łamaniu arcade sticka na growej pierwszej trylogii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy