Jump to content
Kalberos

Teczka 2D Kalberos

Recommended Posts

Maciek i Bigu mają racje, ale już spokój szkoda ludzie waszych nerwów, zaraz to przerodzi się w burzę a po co ?? Trochę śmiechu i humoru tutaj nie zaszkodzi !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

e to mam leciec po ten popcorn czy nie ;)?

 

co do ostatniej pracy - pytalam kalbera i twierdzi ze w paincie myszka zrobiona. i to nie ta wacomowska myszka. ma chlop skilla :~).

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przedostatniej wrzucie kilka calkiem udanych, kilka troche budzetowych ale super ze teczka rosnie, cos tam znosnego zawsze da sie wybrac posmiertnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu widać Kalber, że masz potencjał xD

 

A tak serio, to dajesz radę, fajny pomysł z tymi cierniami na wierzchowcu w jednej z ilustracji do immortal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dzięki dzięki, staram się :D muszę jeszcze więcej pracować niż dotychczas !!

Prosto z pieca taka szybka ilustracyjka, mój kochany Beskid Żywiecki, droga po której kiedyś śmigałem traktorem :D i ukochany Wiesiek :D

 

go_roach_by_kalberoos-d9ze83k.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tak z ciekawości, jak ludzie robią tyle fanartów witchera to czemu nikomu nie przyszło do głowy, żeby zaprojektować "swojego wiedźmina" z jakiejś innej szkoły ? :P Zrobiłoby się ciekawiej. Tak samo ciągle go pokazują na kasztanowym koniu, tak jak to było w materiałach marketingowych, a przecież Geralt każdego konia nazywał "Płotką" i te konie mogły być totalnie różne :D Czepiam sie troche bo wszyscy robią to samo i jest to troche monotonne. (obrazek sam w sobie jest fajny xD)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praca którą wykonałem dla Dobrych Pikseli, nie było łatwo w tej kolorystyce ale jakoś dałem rady

 

Pozdro mateusz-michalski-candy-world-net.jpg?1461855034

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale slodko *.* zeby zebami, tak jak piszesz, mleczaki wiec mala strata. gorzej z ryzykiem cukrzycy i otyloscia ;)

 

a praca gruba! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dzieki Betty, zobaczymy czy sie to komuś tam w Wawce spodoba

 

A tutaj coś innego uwaga CYCKI !!

mateusz-michalski-room.jpg?1462026254

Share this post


Link to post
Share on other sites

trochę ma zbyt wysoką czaszkę, chyba, że nasunęła maskę przeciwgazową na czoło, jak niektórzy robią z okularami przeciwsłonecznymi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejka, mały update

 

Parę spedów na czelendż trzydziestodniowy. Na każdego z nich, przypada jedna godzina

 

mateusz-michalski-speed-war.jpg?1470428144

 

mateusz-michalski-bridge.jpg?1471367943

mateusz-michalski-castle-raining-day-day-night.jpg?1471635647mateusz-michalski-prypec2.jpg?1471875040

mateusz-michalski-ghost-town-school2.jpg?1471905724

mateusz-michalski-flooded-basemen2t.jpg?1472050195

mateusz-michalski-stairs-from-rooftop.jpg?1472187311

mateusz-michalski-a-night-to-remember-barn2.jpg?1472524973

mateusz-michalski-rooftop-pripyat.jpg?1472260335

 

mateusz-michalski-port.jpg?1472619107

 

 

 

mateusz-michalski-pirates-cabin2.jpg?1473113452

 

samochody, bedzie wiecej pojazdów

mateusz-michalski-lublin-2-4-net.jpg?1471607255

mateusz-michalski-8ba66178-524d-4cf1-8220-d40798e88b3f.jpg?1469136221

 

mateusz-michalski-12801531-1073382989384515-6491115707208629112-n.jpg?1470251829

 

 

 

i takie kreseczki

 

mateusz-michalski-barbariana2.jpg?1470777699

 

mateusz-michalski-barbariana.jpg?1470777701

 

 

mateusz-michalski-enginer-3.jpg?1473062304

 

mateusz-michalski-monk-uniform.jpg?1473062326

 

Pozdro

Edited by Kalberos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałam już wcześniej na fb wszystkie prace więc powiem tylko, że zazdroszczę wytrwałości i konsekwencji w codziennych ćwiczeniach. Ponieważ ja dopiero się uczę, to trudno wymyśleć jakąś konstruktywną krytykę. Enviro mają mroczny klimat, trudno natomiast osiągnąć precyzję w godzinę. Bardzo mi się podoba, ze czuć przestrzeń w tych widoczkach.

 

Obejrzałam 1 stronę teczki (trzebaby całość, ale widziałam już na artstation imponujące portfolio) no i ciekawie przedstawia się postęp.

Najbardziej w sumie spodobały mi się ostatnie koncepty tej kobiety, dlatego że jest czysta, precyzyjna kreska, z Thorgalem mi się kojarzy albo ze starymi komiksami. Wogóle te czarno białe koncepty są rewelacyjne, minimalizm a jednocześnie konkret.

Jeszcze jedna Twoja praca mi się bardzo spodobała czarno biała z samochodami z dynamiczną kompozycją.

Moje pierwsze skojarzenie jak zobaczyłam te widoczki to że mają klimat Zabrockiego.

Ogólnie jak dla mnie WOW.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie lubię pisać takich postów :/ Wszystko świetne, nie ma się zbytnio gdzie człowiek dopieprzyć. fajnie już panujesz nad kreską, widać to w postaciach. Co do envo, to to z refek malowane albo inspirowane? Mega klimatyczne.

A auta to tak w centrum zainteresowań czy jakieś zlecenie? Pytam bo wcześniej za dużo ich nie malowałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak bardzo pomagają takie godzinne ćwiczenia? dołączam się do przedmówcy czy malowane z refek, pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

na pewno wszystko nabiera wartości produkcyjnych, dobry postęp jeżeli chodzi o komercję. Zastanawia mnie kiedy graficy wyrosną z chłopięcej fascynacji 6-cio pakami. Ani to wygodne ani praktyczne ani zdrowe, by mieć tak niską tkankę tłuszczową. Szczególnie u wojownika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agnieszka dziekuje za dobre słowo !

 

Kazikowy

 

Idea tego wszystkiego jest taka. Wymyślam sobie jakaś kompozycje, staram sobie ja opisać w jedynym zdaniu, następnie oglądam zdjęcia podobnych scenerii i na podstawie tych informacji staram się stworzyć coś ciekawego mając na to godzinkę czasu wolnego.

 

olaf

 

Te sześciopaki były zamierzone, w sumie to były takie luźne ćwiczenia. Tak czy siak staram się żeby wszystko co raz lepiej to wyglądało i ten mój sajgon w praca jakoś uspokoić.

 

Żeby post nie był pusty wrzucam kolejne speedy, niestety musiałem parę dni wolnego zrobic bo jednak nie jestem niezniszczalnym cyborgiem

 

 

mateusz-michalski-church-of-the-ruin2.jpg?1473289308

 

mateusz-michalski-church-ruin-from-the-front.jpg?1473932820

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy