Jump to content
J_W

Tygodniowy Speed Modelling #66 - NARZĘDZIA TORTUR

Recommended Posts

Wydaje mi się, że temat jest dość szeroki i ciekawy. Nic tylko brać się do pracy ;-)

 

planszae.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]87252[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

i się zaczyna ... :P może też coś zrobie jak znajde czas na model, jakieś wypaśne texturki i dobre studio z oświetleniem :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra ;) to dajcie znać, czy użycie tekstur i oświetlenie jest zabronione, to się wycofam.

pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to może podzielmy speed modeling challange i hardcore modeling challange ;) W pierwszym tylko modelowanie a w drugim dłuższy czas(powiedźmy co dwa tyg i brak limitów czasowych sesji) gdzie oprócz modelu robiłoby się tekstury, oświetlenie, studio/scenke

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w końcu mamy speed modelling, czy speed modelling+texturing+rendering+postpro i do tego jakaś speed animacja w czasie tych 150min?

Trzymajmy się konwencji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda dawno nie brałem udziału w SM, ale proponuje żeby prezentacja modelu to screen z viewportu bez żadnych świateł oraz siatka. Był czas, gdzie właśnie była taka zasada i wszystko było OK, a gdy ktoś dodawał jakieś materiały, albo robił lepszy renderek, to zaraz było jakieś ale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speed modeling to speed modeling. Siatka i czysty model. Tak było, tak jest i tak zostać powinno. Oceniana jest umiejętność modelowania. Zamieszczanie modeli ukrytych pod teksturą i podrasowanych światłem, taką ocenę uniemożliwi.

Może warto by pomyśleć nad dodatkową bitwą, gdzie wystawić można by było model z teksturami czy w ogóle całą scenę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kakaku

Również jestem za tym, aby prezentacja nie posiadała rendera. Wygląda to oczywiście dużo lepiej, ale może mylić przez co wygrywa lepszy render a nie koniecznie model...

mz18: dobry model tylko nad detalem popracuj;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do zasad to przepisywałem je kolejno z ostatnich speedów. konwencja jest niemniej taka, żeby było to screen z viewportu przedstawiający siatkę i model. Niemniej proste rendery przechodziły w przeszłości... tekstury nie...

 

W regułach chyba też nie musimy pisać wszystkiego, bo przecież nie chodzi o to, żeby się kłócić, kto je spełnia, a kto nie. chodzi o to, aby w określonym niezbyt dużym limicie czasu zrobić coś fajnego, zaskakującego lub zabawnego. Jak na razie mało osób jest chętnych do zrobienia nawet tego:D

 

Zgadzam się z chipmunk-iem, że przydałaby się jakaś dłuższa bitwa (np. miesięczna). Myślę, że warto byłoby gdyby ktoś coś takiego zorganizował. Mnie się taka odgórna motywacja przydaje. Tymczasem do roboty!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też jestem za jakąś dłuższą bitwą. Nie potrafię sie zmotywować do dłuższej pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka tam tortura aby była efektywniejsza można zawsze kolesia pociskać baseballem :P

2587509.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak udowodnić że model został wykonany w 150min ? Od pewnego czasu chcę wystartować w TSM, chyba odpowiedni moment. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieee ;D Pośpię jeszcze chwile i biorę się do roboty :)

 

EDIT:

Wyszło coś takiego:

45549818.png

Edited by Maurycy815
Unikanie doubleposta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Moja wersja flagrum (czas gonił i zabrakło blaszek na pozostałych rzemieniach):

 

flagrumbyspolsh.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy