Jump to content
Krzyk

Scene 3D: Borgund church

Recommended Posts

Niestety - póki co wolno mi tylko tyle pokazać.

 

 

Opuszczony drewniany kościół.

Low-poly dla gry multiplayer. Wizualizacja w formie zapowiedzi, dla klimatu. Wkrótce więcej wizualizacji modelu.

 

Borgund_poprawione.jpg

 

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marudził będę:

Architektura sama w sobie nie trzyma się kupy zupełnie, szczególnie wejście - jak do stajni. Nie masz żadnego łuku ani nadproża na otworze drzwiowym.

Modele proste, jak do gry z 2000 roku. Tekstury mają albo skopane normalki, albo czernie na diffuse.

Przy okazji masz okropne artefakty z kompresji, szczególnie na podłodze.

Same kolory i tekstury są niedopasowane. I strasznie noisowate.

Brak jakiegokolwiek aoc.

Może na początek nie wrzucaj wizek dla klimatu - wrzuć same modele z wire i tekstury, będzie łatwiej doradzić co jest do poprawienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam gameartistą nie jestem, wiec sie o technikaliach nie bede wypowiadał. Klimat jako taki jest, ujecie mi sie podoba, ale mszyste sosny w srodku budynku?

 

a, no i ten noise na podlodze bardzo bije w oczy.

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy