Jump to content

Recommended Posts

Witam rozpoczynam swój 2 projekt. Tym razem nie jest to tutorial tylko model od podstaw robiony samemu na podstawie bluprintów oraz zdjec dostepnych w internecie

planuje rozpoczac od najtrudniejszych moich zdaniem rzeczy: Układ jezdny.

Podziele sie tym co narazie mam i licze na konstruktywną krytykę oraz rady. Pozdrawiam!

3zliv.jpg

24yGV.jpg

Wyglad docelowy "

Leopard+2A6+Germany.jpg[ATTACH=CONFIG]87600[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites
znowu te szwaby i wermacht

przepraszam ale akurat znalazlem z tego modelu duzo obrazów, chciałem zrobic merkave, ale tutaj bylo duzo ciezej z obrazami w wiekszej rozdzielczosci.

jeszcze raz przepraszam :(

 

przy okazji zauwazylem, że zapomnialem zmienic liczbe laczen na srubach itp i wyszlo mi, ze podwozie z jednej strony to 500tys polygonów. Chyba o wiele za duzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zależy co rozumiesz przez "podwozie z jednej strony" - jeśli same te kółka, które pokazałeś x 7 to jak dla mnie duużo za dużo.

Pamiętaj ile żelastwa jeszcze przed Tobą.

Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
przepraszam ale akurat znalazlem z tego modelu duzo obrazów, chciałem zrobic merkave, ale tutaj bylo duzo ciezej z obrazami w wiekszej rozdzielczosci.

jeszcze raz przepraszam :(

 

A za co przepraszasz? Cudze kompleksy to nie Twoja wina.

 

Do pojazdu mam sentyment, bo dawno dawno temu robiłem jego rysunki jako jedno z pierwszych zleceń. A 500 tys poly po jednej stronie to rzeczywiście dużo, jeżeli to same kółka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok zabrałem sie za koła.

Zauwazyłem ze na kolo był nałozony turbosmooth x2 dlatego wychodzilo ok 55 polygonów na 1 kolo.

dalem smooth i teraz mam 9400 na jedno kolo ( taka ilosc juz chyba nie jest za duza?

stworzylem tez wersje low majaca ok 2000polygnów ( juz po dodaniu smooth)

jest jednak zauwazalny problem.

mimo ze kolo ma 40 krawedzi widac na nim zalamania tzn nie jest to kolo idealnie okragle.

jak dam turbosmooth x1. (liczba polygonów rosnie do 20tys na 1 kolo) jest idealnie okragle. Co robic? tego detalu tzn brak idealnego okregu nie bedzie widoczny czy tez dac ten ts x1 ?

ponizej zdjecie kol z 2k polys i 9.4k polys gdzie widac te kąty

yDMek.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrobiłem gąsienice( a raczej sie staralem zrobic biorac pod uwage moje umiejetnosci :) )

Tym razem nie przesadzilem z iloscia poligonów jedno ogniwo to ok 900.

wiem, ze aby je kopiowac moge uzyc spacial tool. i dodac sciezke z lini. I teraz pytanie jak zrobic aby sie one obracaly zgodnie z polozeniem? aby te na górze byly obrocone o 180* wzgledem tych na dole :)

 

Zdjecia:

4tZrO.jpg

DO890.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy