Jump to content

Max9 - Kopiowanie kluczy animacji


Recommended Posts

Witam serdecznie,

aktualnie wprowadzam animację do modelu ( physique ) i zrobiłem sobie już 4 podstawowe sety:

 

- Walk

- Idle

- Run

- Jump

 

Każda z nich ma po 100 klatek.

 

Chciałbym teraz ułożyć nieco dłuższą animację chodzenia postaci po scenie.

Jako że moja animacja WALK posiada 100 klatek, a chcę by postać poruszała się przez około 400 klatek -

chciałbym zapytać czy mogę te 100 klatek WALK w jakiś sposób powielić te cztery razy ?

 

Chodzi po prostu o skopiowanie transformacji wszystkich kości i powielenie ich przez 400 klatek, dzięki czemu moja postać będzie ruszała nogami odpowiednio, a ja tylko poruszę sobie Bip01 w miejsce do którego ma przez te 400 klatek 'iść'.

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy