Jump to content

Animacja Wip: zabijajacy robot


Recommended Posts

Czesc zaczynam moja pierwsza powarzna animacje, i bardzo bym prosil o wasza pomoc w animacji bedzie zawrata wiekszosc typow animacji od lejacej sie wody, ogien, bijace sie szklo i z czym mam najgorsze problemy ruchy czlowieka:( wymodelowalem juz wiekszosc rzeczy ale mam problem z ruchami by byly jak najbardziej realistyczne. prosze jesli ktos by mial czas i checi spojrzcie na moja pracke:)

Link to post
Share on other sites

w sumie masz racje a po fikolku powoli wstac bo nastepnym jego ruchem bedzie zabicie osoby wiec moze i masz racje bo w scenariuszu on mial sie obrucic stanac na prostych nogach a nastepnie odwrocic sie i strzelic ale w sumie twoj pomysl jest lepszy dzikuje bardzo za pomoc:)

Link to post
Share on other sites

spokojnie dunde to dopiero poczatek:) musze jeszcze bardzo duuuuzooo zrobic i jeszcze wiecej sie nauczyc:( tylko mam problem z tymi ruchami ale dam sobie rade bo np. animacja pekajacego szkla juz nie jest problemem:) czy inne takie tego rodzaju:) no ale te ruchyyy Dzieki Dunde i pozdrawiam serdecznie:)

Link to post
Share on other sites

Prośba Piotrku... jeśli dajesz nam ruch do analizy to nie animuj kamery bo to potrafi mocno zniekształcić. Później, jak animacja będzie gotowa to ruch kameru możesz sobie dodać... ale na razie trzeba mocno tą animkę przydusić bo nie jest dobrze...

Link to post
Share on other sites

Zawsze jak cos dluzszego napisze to mi sie jakims cudem skasuje :/

Oki zaczynam, jeszcze raz :D

Piotrku: moze i ja sie nie znam na animowaniu postaci (jeszcze) :D, ale wiem jedno.

Nie powinienes pozostawiac klatek w ktorych nic sie nie dzieje. Postac zawsze wykonuje jakis ruch.

- przewrot nadal nie wyglada dobrze, twoja postac powinna chyba przewinac sie przez ktorys bark (w koncu ma w rekach giwery i inaczej by nie mogla)

- gdy juz laduje to chyb lamie sobie kregoslop :D

- popraw moment w ktorym postac sie prostuje, bo dziwnie wyglada (nic dziwnego przeciez ma zlamany kregoslop) :D

- gdy obracasz swoja postac do strzalu obruc takrze minimalnie jej biodra

To tyle jesli chodzi o mnie. Przypominam ze nie znam sie na animowaniu i to co napisalem powyzej jest wyssane z wykalaczki :D

Link to post
Share on other sites

a w tym oto domu, mieszkaniu Robot zabije wlasciciela ktorego nie bedzie widac zaanimuje tak kamere ze bedzie wygladalo ze kamera jest jego oczami i robot strzeli centralnie w glowe:( czlowiek upada a po podlodze wyplywa krew:) koniec Animacji:) latwo bylo powiedziec czeka mnie jeszcze animacja cieczy, poprawa animacji robota, i zbicie szkla realstyczne oraz zrobienie przechodzacego pradu po robocie wiec przewalone ale mam ksiazke magia efektow a z tej ksiazki mozna naprawde duzo sie nauczyc:)

Link to post
Share on other sites

Może skombinuj jakąś kamerke, wyjdź na łączke (niekoniecznie, ale tak będzie najwygodniej:P) i sfilmuj kogoś (albo niech ktoś Ciebie filmuje) kto wykonuje lotny przewrot w przod. W domu obejrzyj klatka po klatce i zobacz jak zachowują sie ramiona, barki i cala reszta ciała przy czyms takim. Teraz jest sztucznie az do bólu.

Link to post
Share on other sites

Kolej na mnie...biorąc poprawkę, że to robot i ma prawo do innej dynamiki to jedna "trochę" przesadziłeś... przejrzałem animkę wiele razy i oto jej najsłabsze punkty...

 

-ogólna symetria ruchu... to wygląda fatalnie... przeważnie ruch i zachowania dynamiczne nie są symetryczne... na przyklad podczas podparcia jedna ręka łapie kontakt z podłożem szybciej niż druga... (pomijajac że tu podparcia nie ma)

- lądowanie jest też dziwne...zupełnie niezrozumiałe z punktu widzenia motoryki ruchu...jeśli miałby stanąć tylko na nogach no zapewne w większym wykroku, aby zatrzymać taki pęd...a ten garb w ogóle mu nie pomaga... :) zdecyduj.... albo lądowanie do przykucnięcia z podparciem rękoma, albo lądowanie do pełnego wyprostu.

 

Na razie tyle

 

P.s.

Jeszcze mi się przypomniało... co do pokoju... w parametrach światła masz coś takiego jak Far Attenuation.... gorąco polecam

Link to post
Share on other sites

hm, obejzalem ta animacje pierwsza i druga :) no druga lepsza ale zatrzymaj sobie przed momentem kiedy on sie "odbija" (zreszta to odbicie to tez takie, dlonie musza byc na ziemi!) wyglada to tak jak by skakal na glowke do wody... serio poza do tego idealna :) zapisz sobie ten ruch :) a dalej juz po tym odbiciu wyglada jak by ktos go wywrocil, on nie zgina wogole torsu, a pozniej przy ladowaniu to nie widac ze on sie odgina na plecach... no coz, ale sam bym tak pewnie nie zrobil :) rob rob, ja tam ciagle animuje moja czerwona kulke ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy