Jump to content

Recommended Posts

Jestem pod wrażeniem, uwielbiam taki styl. Przepraszam, że nic nie doradzę, ale póki co nie mam takiej wiedzy i umiejętności, żeby móc udzielić konstruktywnej krytyki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzień dobry,

dziękóweczka za wszystkie miłe słowa:)

dorzucam kolejnego upa

michal-motulewicz-lineart.jpg?1444679043

michal-motulewicz-lineart2.jpg?1444678947

michal-motulewicz-mecha.jpg?1444679461

michal-motulewicz-thumbnaile-mechy.jpg?1444687999

z inktobera

michal-motulewicz-img-1493-kopia.jpg?1444852322

michal-motulewicz-img-1513.jpg?1444852337

michal-motulewicz-img-1536.jpg?1444852365

i tu mi zabrakło pary na ogarnięcie scenki jakoś sensownie

michal-motulewicz-battle.jpg?1445892777

zabawa stylówką

michal-motulewicz-spacesuit.jpg?1446745687

michal-motulewicz-spacesuit2.jpg?1446814282

 

kreaturki

michal-motulewicz-underwater.jpg?1454171240

michal-motulewicz-monster.jpg?1454193939

 

i hellboy ze zrypanymi stópkami

michal-motulewicz-hellboy.jpg?1454543358

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow!

Pierwszy ma swój klimat :) Robione ForFun czy jakieś zlecenie? Zastanawia mnie czemu inni pasażerowie siedzą tak spokojnie skoro on wgl nie ukrywa spluwy?

 

Domyślam się że dopiero wsiadł i jeszcze nie zwrócili uwagi chociaż mam wątpliwości... ciekawe :) kurcze naprawdę mnie ta praca zastanawIa LOL =D

 

Goryl genialny :)

Front front!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba rysunki świetne! Zastanawiam mnie jednak ten rimlight- rozumiem że taka konwencja ale w tym pociąga chyba jednak za mocno pociągnąłeś. O ile ten goryl się jeszcze broni bo "kreskówka" to tam głowy świecą tym ziomkom bardziej niż źródło światła. Dodatkowo jeszcze w takim ustawieniu światła nie wiem czemu framugi okien też się nie świecą. Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow!

Pierwszy ma swój klimat :) Robione ForFun czy jakieś zlecenie? Zastanawia mnie czemu inni pasażerowie siedzą tak spokojnie skoro on wgl nie ukrywa spluwy?

 

 

Domyślam się że dopiero wsiadł i jeszcze nie zwrócili uwagi chociaż mam wątpliwości... ciekawe :) kurcze naprawdę mnie ta praca zastanawIa LOL =D

 

 

dzięki! :) pierwsze for fun z jakiegoś starego szkicu odgrzebałem. W zasadzie to mogłem to lepiej rozkminić :D chciałem moment po strzelaninie, kiedy uciekł i schował się w jakimś tramwaju. Pewnie lepiej by wyglądało jakby ten środkowy był zaniepokojony albo zaczął się odwracać w jego stronę... ale kij :D mam teraz kilka kolejnych w kolejce może potem do tego wrócę hehe

 

 

goryla robiłem na polską grafikę cyfrową na aukcję charytatywną, więc w zasadzie też for fun :D

 

 

Oba rysunki świetne! Zastanawiam mnie jednak ten rimlight- rozumiem że taka konwencja ale w tym pociąga chyba jednak za mocno pociągnąłeś. O ile ten goryl się jeszcze broni bo "kreskówka" to tam głowy świecą tym ziomkom bardziej niż źródło światła. Dodatkowo jeszcze w takim ustawieniu światła nie wiem czemu framugi okien też się nie świecą. Pozdro!

 

 

wiem, wiem brak konsekwencji momentami i pewnie lepszych refek, postaram się bardziej przy kolejnym. Dzięki ziom za miłe słowa:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzień dobry,

dziękóweczka za wszystkie miłe słowa:)

dorzucam kolejnego upa

michal-motulewicz-lineart.jpg?1444679043

michal-motulewicz-lineart2.jpg?1444678947

michal-motulewicz-mecha.jpg?1444679461

michal-motulewicz-thumbnaile-mechy.jpg?1444687999

z inktobera

michal-motulewicz-img-1493-kopia.jpg?1444852322

michal-motulewicz-img-1513.jpg?1444852337

 

 

Najlepsze co widziałem na tym forum od dawien dawna! Prześwietne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wielkie dzięki ActualRobot za miłe słowa:)

dwa nowe.

michal-motulewicz-spacesuit2.jpg?1460885728

michal-motulewicz-battm.jpg?1460885120

w zasadzie to jeden nowy, bo drugi to dokończony szkic

Share this post


Link to post
Share on other sites

gruby batman z połamana reka! (chociaż tło i kontrast lekki niedosycik. jeszcze by sie czegos chcialo w tej pracy, tak na 2/3 gwizdka wyglada - przysiadzie jeszcze?)

 

bardzo pszyjemna ta teczka

pózdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki telthona:) w takim razie muszę maluny lepiej pocisnąć xP

 

mysz ookeej, wrzucę batmana na bieżnię i w gips mu łapę wstawię. Nie wiem czy jak nie zacznę dokładać do tła to się spagjetti nie zrobi, ale też przetestuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

motyl - zamiast "cisnąć" maluny, idź może w cell shading i skup się na designie samym w sobie niż na efekciarskich ilustracjach. wydaje mi się że lepiej sie w tym odnajdziesz. jest pełno świetnych artbookow na rynku, szczególnie mój ulubiony od monster hutnera, który pokazuje że można całą grę zakonceptować jedynie linią i wypełnieniem koloru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysz - jak najbardziej się zgadzam z artykułem :) mam nadzieję, że mój poprzedni komentarz nie wyglądał tak jakbym sugerowała motylowi się ograniczać xD po prostu jeśli motyl chciałby rozwijać folio pod koncept art to lepiej się skupić na designie samym w sobie niż na "malunach" :) a ponieważ lineart jest najbardziej funkcjonalnym przedstawieniem designu, i widać że motyl sie fajnie w nim odnajduje to sugerowałam jeszcze poeksplorować temat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem Telthona ma sporo racji, bo akurat te ekspresyjne, realistyczne "maluny" sa imo najslabsza czescia teczki. Oprocz lineartow bardzo dobre sa imo te graficzne, stylizowane prace typu:

 

https://cdn.artstation.rocks/p/assets/images/images/000/504/659/large/michal-motulewicz-6.jpg

 

https://cdn0.artstation.com/p/assets/images/images/002/205/708/large/michal-motulewicz-monkey.jpg?1458676677

 

a takze komiksowo-graficzne, rowniez te ze szkicownika np.:

 

http://i.imgur.com/WQDp5jU.jpg

 

https://cdn0.artstation.com/p/assets/images/images/001/350/488/large/michal-motulewicz-img-1493-kopia.jpg?1444852322

 

Czyli zakres predyspozycji blizej grafika-komiksiarza-cartoonowca od stylizacji niz klasycznego, malarskiego digital paintera od realizmu. A te prace sa zupelnie rozne. Czyli wykorzystujac tylko i wylacznie swoje predyspozycje mozna i tak wykazac sie spora roznorodnoscia i szerokim spektrum dzialania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

telthona dzięki za radę. Wrzucę mam nadzieję coś na dniach, kupiłem sobie skaner nawet hehe. Jeśli chodzi o renderowanie ilustracji, to w tych ostatnich po prostu przysiadłem na dłużej bo chciałem zobaczyć ile w ogóle jestem w stanie wyrenderować. Zawsze miałem z tym problem by wykończyć jakąś pracę, jak tak przejrzysz wcześniejsze prace to się zawsze zawieszałem na jakimś wstępnym etapie i zaczynałem kolejną rzecz.

 

mysz ooo dzięki za artykuł. Zawsze to dobrze usłyszeć że ktoś ma podobnie do ciebie xP

 

purin ostatniego zdania w ogóle nie rozumiem :D ale dzięki za opinię

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli ze korzystajac z wlasnych predyspozycji wcale nie musisz sie ograniczac, bo patrzac po pracach z teczki mozesz robic i fajne linearty i wyrenderowane ilustracje i komiksowe prace w czerni i bieli. To jest i tak sporo i tak roznorodnie, po prostu troche inny kierunek niz malarski, ekspresyjny digital. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

motyl - jeśli chcesz "zobaczyć" jakie masz granice umiejętności w renderowaniu to polecam robić bardzo realistyczne kopie zdjęć martwych natur, zwierząt, pejzaży i portretów. tylko kopiowanie udowodni Ci, że jesteś w stanie namalować "wszystko" i ładnie to wyrenderować. Takie rzeczy raczej nie powinny trafić do portfolio, ale na bloga czy teczke na maxie jak najbardziej. To po prostu kwestia udowodnienia sobie poziomu swojego warsztatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy