Jump to content
artursadlos

Artur Sadłos rysuje rzeczy //08/09/2014//

Recommended Posts

To z morzem fatalnie uciąłeś. No i nie podobają mi się kolory nieba i wody plus ta winieta - wygląda to przez to jak fotka w studio z fototapetą w tle, a nie prawdziwe morze i niebo. Ten nowy obrazek z dziadkiem jest moim zdaniem dużo lepszy. Chociaż też kolory postaci odcinają się trochę od kolorów tła - też takie trochę studyjne oświetlenie wyszło. Być może się ze mną nie zgodzisz, ale zastanów się nad tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja właśnie uważam że dobrze ucięte ;) lubię jak kompozycje są urozmaicone i odważne, o ile są zrównoważone. Kolory tych serii są troche "plakatowe" a przez to i "płaskie", ale ma to swój urok. Mi się podoba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja właśnie uważam że dobrze ucięte ;) lubię jak kompozycje są urozmaicone i odważne, o ile są zrównoważone. Kolory tych serii są troche "plakatowe" a przez to i "płaskie", ale ma to swój urok. Mi się podoba :)

 

Kompozycje ucięte - tak, ale nie czubek głowy czy palce u nogi. Oczywiście nie mówię tego kategorycznie. Po prostu taki kadr uważam za mniej udany.

 

A co do kolorów to nie przeszkadza mi, że są "płaskie", tylko że kolor tła ma trochę inny odcień niż postaci z przodu. Przez to wygląda jak zdjęcie na tle fototapety. Winieta na plaży potęguje ten efekt. Trochę to dodaje sztuczności. Być może efekt zamierzony. Jeśli nie, to chciałem po prostu zwrócić na to uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z Telthoną, kompozycje świetne, odważne, bardzo impresjonistyczne. I moim zdaniem widać, że świadome. Ci, którzy uważają inaczej, niech przypomną sobie pastele Degas ;) Najbardziej podoba mi się ten nadmorski widoczek, mięsistość chmur i światełka budujące fakturę ubrań dziewczyny. Chociaż ten ostatni portret też jest fantastyczny, zwłaszcza kolory odnalezione na skórze dziadka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgadzam się z Telthoną, kompozycje świetne, odważne, bardzo impresjonistyczne. I moim zdaniem widać, że świadome. Ci, którzy uważają inaczej, niech przypomną sobie pastele Degas ;) (…)

 

Też lubię impresjonistyczne kadry. Również fotograficzne i filmowe. Z resztą to wszystko jest powiązane, bo kadry impresjonistów często były wynikiem korzystania z fotografii. Nie chodzi mi o to, żeby pokazywać całą postać. Ucinajmy, pewnie, ale te kadry powinny być lepiej przemyślane. Żeby nie było, że marudzę tylko - ten kadr bardzo mi się podoba: http://4.bp.blogspot.com/-4cIt41wnkII/UnbIxhgmQ2I/AAAAAAAAG5o/qOBCDQk3ejA/s1600/058.jpg

 

P.s. Bardzo fajne też te speedy i koncepty do Ryse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko swietne ale kadry z dziadkiem zdecydowanie najlepsze. Ten z dziewczyna nad morzem tez bardzo mi sie podoba - nie liczy sie dla mnie podazanie za scislymi regulami, to czy kadr jest ksiazkowy czy nie. Liczy sie osobisty odbior, to czy praca do mnie "mowi" czy nie. Widzialem mase "poprawnych" warsztatowo prac ktore byly nieme jesli o mnie chodzi. A twoje sa fajne. Gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, spoko że się podobają różne arty. Nic tylko mazać dalej.

 

Koncepty dla Kelloggsa:

 

Kellogs_slate_06.jpg

 

Kellogs_slate_05.jpg

 

Kellogs_slate_03.jpg

 

Kellogs_slate_01.jpg

 

Kellogs_slate_02.jpg

 

Kellogs_slate_04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy