Jump to content

jak w maya zapiac na "stałe textury" ...


Recommended Posts

Nie wiedziałe gdzie to umieścić więc wrzuciłem tu.

Jak w Maya 2012 x64 zapisać w projekcie wszystkie textury i materialy tak że jak otworze projekt na innym kompie to wszystko już będzie bez szukania co gdzie jest(?).

W maxie można zrobić save as archiwe - w maya nie ma takiej opcji.

Link to post
Share on other sites

asblaze are U sure? :>

 

 

P.I.W.O - zapoznaj się trochę z mechanizmem projektów w Maya. Przed rozpoczęciem pracy setujesz się na projekt (File->Set project) i teraz za każdym razem kiedy dodajesz teksturę, tworzysz referencję etc to ścieżka do tekstury jest ustawiana relatywnie do root'a projektu. Kiedy skopiujesz projekt na inny komp to znów setujesz się na projekt i wszystko ładnie hula :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy