Jump to content

Recommended Posts

Całkiem ładne :) Szkoda że render taki nieostry, trudno się wypowiedzieć na temat textur. Zmnieł bym trochę kolorystykę, a może zobacz jak to będzie wyglądało w b-w ?

 

Ogólne wrażnenie jak najbardziej pozytywne

 

Pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

bardzo ciekawy pomysl. dobra kompozycja, swiatlo i kolory.

swietny przyklad na to ze nie trzeba miec super polugow renderujacych by zrobic dobra prace.

model bardzo prosty, tekstury slabej rozdzielczosci ale ogolne wrazenie berdzo pozytywne.

Link to post
Share on other sites

Jakos nie jestem przekonany co do tresci / przekazu pracy - to ostre na pierwszym planie to obraz czy nagrobek?, poza tym uciąłęś mu dół! No i wydaje sie, ze wszystko jest pokryte jedna i tą samą teksturą. Sugeruje dodac troche ziarna i pociągnąć kontrasty celem zwiekszenia dramatyzmu sceny, delikatnie podbarwic gorę i dół symulująć efekty filtrow połówkowych np. przejscie tonacji z brązu do niebieskiego (w minimalnych nasyceniach). Ten obraz/nagrobek zastapilbym np. starym zegarem stojącym (małym) z wyczaskaną szybką, zepsutą tarczą i zniszczonym laminatem - na przykład;)

Generalnie mozna jeszcze duzo poprawic na lepsze!

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Cały projekt jest mojego pomysłu. Poprawiać już nic nie będę. Co do symbolu na pierwszym planie. Jest to symbol Masonerii. Liczba „33” symbolizuje ilość stopni wtajemniczenia w Rycie Szkockim Dawnym Uznanym. Liczba „3” symbolizuje pierwsze stopnie niebieskie. Liczba „13” symbolizuje Ryt York. Oko w środku przedstawia Oko Horusa, a całość jest obleczona heksagramem pozbawionym poziomych linii.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy