Jump to content
mateogala

[Weapon] Gewehr 43

Recommended Posts

Bardzo ładnie, chociaż wydaję mi się, że mogłeś zaoszczędzić trochę poly tu i ówdzie (nie żeby to miało jakieś znaczenie :)) Można prosić tekturkę (może być z watermarkami).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mają potencjał, ale nie jest dobrze. Wydaje sie, że nie robisz nawet speculara, przez co drewno i metal sie swica tak samo.

Do diffusa koniecznie dodawaj wypalony z hi-poly ambient occlusion i cavity wyciągnięte z normalki (tego również możesz użyć do robienia przetarć). No i troche brudu plam i przebarwień nie zaszkodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok 50 % modelu ma normalkę z HP reszta jest płaska i ręcznie rysowana. :) Moje HP nie są zbyt dobre więc szkoda na to czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to chyba dobrze by było poświęcić czas na nauczenie się porządnego modelowania HP i wypalania na LP. Chyba że czekasz na czasy gdy normal mapy będą zbędne bo będzie można bez problemu wrzucić HP do silnika... (obawiam się że to może jeszcze potrwać).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba dobrze by było. Ale 3d dla mnie to hobby. Siedzę po 10 godzin w pracy nie związanej z 3d. wiec czasu mało, oj mało :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1OOI5.jpg jesteś pewny, że tak to powinno wyglądać?

Anyway, dużo herezji tutaj widzę w wątku - pomijam kwestie turbosquida :D

ale brak speculara i normalmap (mówisz że są pól przepalane pół malowane etc. - ale w ogóle ich nie widać, not to say nie pokazałeś ich nawet, nie wiem czy specular jest, ale raczej też nie)

 

Dobrze Ci koledzy radzą, ambient + cavity z normalmap dużo dodają- teraz to wygląda jakbyś jechał "przetarcia" stricte po edgeach uvmapy, wygląda to bardzo sztucznie.

 

Chyba dobrze by było. Ale 3d dla mnie to hobby. Siedzę po 10 godzin w pracy nie związanej z 3d. wiec czasu mało, oj mało :)

Albo dobrze, albo wcale. Robiłeś już modele z normalami, to co tutaj postnałęś, to spory krok w tył. Ja spędzam w pracy i na dojazdach do niej ok 12h dziennie, i jakoś mam czas modelować hobbystycznie, mająć jeszcze trochę obowiązków.

Ogółem to słuchaj rad postujących w tym wątku, wyjdzie na dobre. Lepiej jeden dobry model w miesiąc przy którym będziesz miał progress, niż 10 modeli przy których stoisz w miejscu / cofasz się.

 

Moje HP nie są zbyt dobre więc szkoda na to czasu.

Victory needs no explanation, defeat allows none.

 

Na pocieszenie dodam, że magazynek mi się podoba, tylko te rysy ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No trochę bez sensu robić coś z góry wiedząc że się robi źle hehe.

 

Offtopic: Piro - widzę żeś fan DX!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magazynek jest na osobnej teksturce. to z przyczyn technicznych, dlatego na p3d magazynek ma nie swoje tekstury bo nie ma tam multimateriału. :) Teraz powoli dłubię G36 w Hp. :) Może w końcu coś się uda. i Ewentualnie wrócę do starych modeli aby dokończyć je tak jak powinny być :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy