Jump to content

Recommended Posts

Witam.

Pierwsze rendery KV 1.

85533271.jpg

27182149.jpg

36630397.jpg

Może ktoś ma jakąś dobrą metodę na robienie spawów, jakiś tutorial lub sposób.

Edited by Szwadron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj w wątkach Klimenta Woroszyłowa...

Ja kiedyś robiłem pluginem "welder" o ile nie przekręciłem nazwy... do maxa plugin.

a w czym to robisz, nie doczytałem nigdzie?

póki co wygląda konkretnie, choć specem od czołgów nie jestem

dużo poly?

Share this post


Link to post
Share on other sites

11362675.jpg

No właśnie duża ilość poly i coraz bardziej to odczuwam, więc muszę trochę spasować. A robię w C4D + Vray.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szwadron super projekt się zapowiada

Górna płyta kadłuba wygląda dobrze , a nawet bardzo dobrze.

mam nadzieję że podwozie a zwłaszcza gąsienice będziesz dopracowywał i dorabiał detal .

wzór gąski od frontu masz tutaj:

atl-54ref01.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

a tu dosyć ciekawy link do repliki tych track'ów

http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/spade_ace_models/sat35024.html

 

- - - Połączono posty - - -

 

i link do genialnego tutka o spawach Klimentka

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=834171#post834171

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pixel-Factory wielkie dzięki naprawdę bardzo mi się to przyda, widzę że będę musiał poświęcić więcej czasu gąsienicą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

99496595.jpg

34462116.jpg

 

Trzeba się będzie w niedalekiej przyszłości zabrać za wieże...

Edited by Szwadron

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brawo za model i do tego podwójnie kibicuje że robisz go w c4d :)

Dzięki :) no właśnie w końcu muszę się zebrać i przerzucić na 3ds max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

89722339.jpg

71706206.jpg

 

Czas barć się za tekstury, to niestety moja słaba strona ale mam nadzieje że pomożecie jak będzie trzeba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

13367406.jpg

Na razie mam to... nie za bardzo jestem zadowolony... ale to jedyna wersja którą i tak mogę pokazać. Może jakieś wskazówki ? Jakieś tutoriale pomocne w teksturowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdecydowanie za duży bump. dodatkowo wygląda jakby mapowanie było miejscami rozjechane. A na lufie osmalenie wygląda bardzo nie realnie. Nie znam tego czołgu ale armata ma dziwne zakończenie. model bez tekstur dużo lepiej wyglądał. Pewnie kolory które wybrałeś wpływają na odbiór bo ten jasno zielony źle wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bump na wieży jeszcze jest ok, ale na kołach to już zupełnie nie pasuje...

Pamiętaj żeby nie przesadzić z rdzą, chyba że robisz 60-letniego grata, za to jakieś plamy, zacieki będą ok. Na pewno kurz i błoto w zakamarkach i przy podwoziu. Bierz za referencje do tekstur współczesne czołgi - chodzi o bieżącą eksploatację.

 

Poza tym samo mapowanie musisz poprawić - wizjery, no i na wieży widać odbicie symetralne w 2 osiach i to tak w dziwnym miejscu :p

 

Gąsienice poprawiłeś widzę, ale od strony kół powinny być raczej płaskie (chodzi o ten zawias do szpilek łączących ogniwa, za mocno wystaje, powinien być na płasko, żeby koła gładko szły po gąsienicy). Jest pośród tych zdjęć co Ci podesłałem:

http://data3.primeportal.net/tanks/dmitry_kiyatkin/kv-1/images/kv-1_039_of_130.jpg

 

 

Generalnie fajnie idzie! Śledzę postępy i kibicuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idziesz :) Także trzymam kciuki, tym bardziej że Forum to moja główna kopalnia wiedzy, odnośnie teksturowania. Sam zaczynam się bawić kredkami.

Co do pojazdów radzieckich, to z tego co wiem, nie były one jakoś finezyjnie malowane. Co do oryginałów, to problem polega na tym, że oryginalne foto są czarno-białe, a w muzeach stoją mniej lub bardziej udane cuda. Sam na podstawie wozu BA20 widziałem (google) różne cuda mniej lub bardziej oryginalne.

 

Co do malowania sovietów to zawsze staram się podglądać stronę:

http://www.o5m6.de/kv1_1941_cast.html

 

A tutaj troszkę inna stronka:

http://www.weapon.df.ru/camouflage/index-e.html

 

Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihboss dzięki za podesłane stronki :). Zmieniłem trochę koncepcje z camo zimowego na coś bardziej pod lato. Wypadało by go jeszcze podniszczyć, zrobić zacieki otarcia, może zna ktoś program do obróbki tekstur modeli 3d i malowania bezpośrednio na takim modelu 3d. Ja mam bardzo małe doświadczenie w teksturowaniu z reguły wrzucam po prostu materiały.

 

10946349.jpg

77886020.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dłuższej przerwie... powróciłem do KV oraz spróbowałem pobawić się sceną. Oto efekt:

 

29n9th0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model ładny. Scena trochę mało szczegółowa, przydałyby się ślady gąsiennic na śniegu.

No i ta proceduralna tekstura na czołgu maskująca białą farbę. Lepiej wyglądałaby zrobiona ręcznie ;).

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Model ładny. Scena trochę mało szczegółowa, przydałyby się ślady gąsiennic na śniegu.

No i ta proceduralna tekstura na czołgu maskująca białą farbę. Lepiej wyglądałaby zrobiona ręcznie ;).

pozdr.

 

Dzięki za uwagę zresztą słuszną... mam pomysł jeszcze na kilka scen z tym modelem ale jak na razie tak się sprawy mają:

2vnidf8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy