Jump to content
emer

Animacja CKPS

Recommended Posts

Witam wszystkich i zapraszam do rzucenia okiem na nową, jeszcze ciepłą animację, nad którą spędziłem ostatnie 4 tygodnie.

 

Animacja promująca Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych i jego działania na rzecz ochrony zagrożonych gatunków.

Klient głownie siedzi w papierach, stąd pomysł żeby wszystko było "papierowe".

 

Mam nadzieje, że się spodoba.

 

Technikalia:

C4D i Octane Render

 

I jeszcze jeden on-set shoot:

[ATTACH=CONFIG]88533[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super! Niektóre ujęcia pierwsza klasa. I pomysł na papierowość tego wszystkiego bardzo dobry. Czasami animacja odstaje poziomem od reszty (chociażby motylek). Gratuluje realizacji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze świetny ten design... jak zrobiliście to całe rozkładanie tych wszystkich elementów to Wasza rzecz - ja jestem pod wrażeniem... kwiatki szok....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękne. Zwierzaki najlepsze.

Ciekawie poprowadzone, nie nudzi i są momenty, że aż chciałoby się tam być.

Jak już miałbym się czepiać to animacja motyla mogłaby być mniej toporna i głębia ostrości przy kwiatkach nie wygląda za dobrze. Ale to tak na siłę :]

Gratuluję świetnej roboty i chyba trochę zazdroszczę ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

całość bardzo pro, miejscami troszkę według mnie za wolno, można byłoby tak 75% czasu tego co jest zrobić, ale bardzo ciekawie.

 

zdradzisz jak zrobiliście wspomniane rozkładanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za miłe słowa :)

 

@blinq, @breja - motylek faktycznie jak po wylewie trochę ale nie chciałem żeby był za "żywy" tylko jakby papier na drucie ktoś spoza kadru animował, może przesadziłem w drug stronę :)

 

@papa pio, Xiz0r - co Wy z tą liczbą mnogą? :) sam od pomysłu do przemysłu pociągnąłem temat, tylko przy kręceniu video pomagali koledzy ze Studia Magazyn (za**bista ekipa), reszta: jedna głowa, jeden komp, dwie ręce i masa kawy :)

 

Rozwijanie tam gdzie można było to po prostu MoGraph i przesunięcie w czasie i przestrzeni wcześniej zanimowanej sekwencji (barierki, mostek, kwiatki).

 

Przy pozostałych większych mniejszych elementach posłużyłem się pythonowym skryptem, który rozmontowywał obiekt do polygonów ułożonych w hierarchii i potem można było taką selekcję "zwijać".

 

A gdzie się dało to ordynarnie animowałem obiekty używając PLA i Mesh effector'ów.

 

Próbowałem jeszcze tego co pokazuje kolega tutaj:

 

 

ale jakoś mi nie podchodziło... było za bardzo przypadkowe a cały obiekt "wyłaził" mi z ziemi jak potwór z bagien.

 

 

Generalnie projekt zamknięty ale mam dużą ochotę powalczyć z tematem "papieru" i będę się zabierał za personal work w tym stylu. (jak plecy i oczy odpoczną :)

 

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam, jak coś to pytajcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy