Jump to content

Recommended Posts

Witam,

Chcialbym pokazac projekt ktorym sie od jakiegos czasu zajmuje. Jest to apartament Barra Funda zaprojektowany przez Kwartet Arquitetura.

Mysle ze jestem coraz blizszy ukonczenia tej scenki, w ktorej chcialbym zrobic kilka fajnych ujęć. :) Narazie prezentuje pierwsze, liczac na kilka slow waszej opini (co moglbym poprawic, dopracowac, zmienic etc.) Program to 3ds max + vray

Pozdrawiam

 

 

[ATTACH=CONFIG]88874[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj większe ujęcie. Materiały są wybitnie do poprawy w pierwszej kolejności podłoga, Popraw kamerę bo ci się ściany wywracają. Światło jest całkowicie nienaturalne w tym pomieszczeniu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za odpowiedz.

Dolaczam troche wieksze ujecie. Jesli mozesz sprecyzuj bardziej co powinienem poprawic :P.

Tutaj swiece vraysunem +vraysky i halogeny iesy ktore w sumie malo swiatla daja. Z góry dzieki za odp.

 

[ATTACH=CONFIG]88876[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłoga jest całkowicie matowa dobrze jak byś dodał trochę refleksów, przydałby sie jakiś bump w materiale aby niebyła tak gładka. Czy robiłeś postpro przez dodanie ambient occlusion?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dodalem troche wiecej odbic na podloge i wrzucilem bumpa. Postpro nie robilem, poki co ao mam wlaczone w GI. Licze na dalsze uwagi : )

 

[ATTACH=CONFIG]88885[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz w materiale podłogi przy reflection zapewne ustawiony szary kolor on powoduje że podłoga jest o szary zmatowieniu jeśli pracujesz na gamma 2,2 to spokojnie kolor można tu ustawić w zakresie 10-30. Czy materiał na ścianach i suficie ma jakąś mapkę bump czy jest to czysty biały vraymtl, jeśli tak to warto dać do bump mapę cellular oczywiście z zwielokrotnionym tilingiem. Daj ustawiana rendera, świateł i kamery ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za odp.

Dolaczam ustawienia materialu podlogi, z tym ze na podloge dalem overridemtl i pod base material w GI dalem szary kolor (?). W reflect kolor szary wartosc 120.

Material na scianach jest zwykly bialy, ale w takim razie wrzuce mu w bumpa mape cellular :)! Dolaczam nastawy rendera, vray suna i iesow, kamery tez :)! Z gory dzieki za odp.

[ATTACH=CONFIG]88926[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88927[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88928[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88929[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88930[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ATTACH=CONFIG]88931[/ATTACH]screen ustawien kamery nie zalapal sie do ostatniego posta ; )

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ATTACH=CONFIG]88935[/ATTACH]Podloga mysle ze wyglada juz w miare, co do swiatla nie jestem jeszcze przekonany ; )!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zacznij zapełniać pokój bo światło zacznie się troszkę inaczej zachowywać jak dodasz meble zasłony i rożne kolorowe elementy.podłoga zaczyna naprwde fajnie wyglądać;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym wyłączył teraz to AO, wprowadza zamęt i nie wiadomo czy światło i materiały są dobrze ustawione. Np ta sofa wygląda trochę dziwnie, ma dziwne cienie, myślę że może to być przez AO. Ten element można dodać na końcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy