Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeśli mam być szczery to była czysta improwizacja co mi przyszło do głowy to malowałem , liczy się tylko szlif warsztatu.

 

Jeszcze profesjonalnie nie potrafię do tego podchodzić bo fakt jest taki że wszytko powinienem rozrysować na kilkunastu szkicach , wybrać jeden najlepszy , zeskanować i dopiero pracować nad enviro a ja się porwałem od razu na głęboką wodę :O

 

Chyba chciałem zobaczyć co do tej pory udało mi się nauczyć , taki sprawdzian dobrze robi :)

Łeb odświeżony można się brać dalej za naukę.

 

 

Dlatego dobrze Kalber prawisz. Gdybym wcześniej przemyślał jak rozmieścić plany i odpowiednio skalował walor już na etapie szkicu teraz nie było by problemu. Ale następnym razem podejdę do tego należycie :)

Dzięki za wsparcie.

Link to post
Share on other sites

Bardzo rozwojowa teczka, wydaje mi się, że jedyne czego ci trzeba to może przerwy, wakacji, pogrzebania gołą stopą w piasku, braku pośpiechu i ogólnej cisny. Niektóre obrazki mógłbyś wrzucać większe bo miło popatrzeć.Co do workflow to sądzę, że przy personalnych projektach warto czasem pobłądzić i pójść niewydeptanymi ścieżkami, dlatego bo właśnie tam zdobywasz doświadczenie i odnajdujesz swoje własne ścieżki, trochę jak w górach, jeśli pójdziesz na kreskę to możesz zabłądzić, ale możesz tez znaleźć źródełko ozdrawiającej wody i inne cuda. Pozdr.

Link to post
Share on other sites

KaliditusZaliditey : Jestem ci bardzo wdzięczny za to co teraz mi uświadomiłeś .

Ostatnio czułem się jak by wypalony a zarazem miałem wrażenie że stoję w miejscu do tego pod presją czasu bo przecież w końcu trzeba coś ze swoim życiem zrobić a lata uciekają. Bardzo mnie uspokoiłeś tym komentarzem naprawdę.

Niech cię niebiosa błogosławią dobry człowieku :)

 

 

Mam poważne plany co do koncept artu ale to jeszcze musi poczekać bo na wielką sztukę czas przyjdzie , przy okazji trochę wyluzować czasem wyjść na spacer :P

 

Nie no powaga zdrowie najważniejsze bez tego nie moglibyśmy realizować marzeń.

Dzięki serdeczne za wsparcie !

Link to post
Share on other sites

Dzięki Tomek.

 

 

Postaram się wyluzować , chociaż znając siebie to na laurach nie osiądę.

Puki co nie będę szkiców z anatomii wrzucać bo to nie ma sensu , może z wyjątkiem czegoś z czym sobie słabiej radzę.

 

 

I planuje powalczyć z workflowem jak odnaleźć kompromis w renderowaniu formy - bryły a malarskością co jest ważniejsze dla concept artu.

 

 

Wiem że nie ma złotego magicznego sposobu na super styl malowania bo wszystko opiera się na eksperymentowaniu i używaniu pędzli , metod które nam najbardziej odpowiadają. Po prostu od oglądania filmików już sam nie wiem czego się trzymać i trzeba tu będzie siebie odnaleźć.

Bo jak do tej pory bazuje na czyiś doświadczeniach zamiast na swoich ;/

 

 

 

Chyba rozwiązaniem tego problemu będzie zrobienie czegoś kompletnie szalonego :D

Link to post
Share on other sites

Ty mi mistrzu Kame powiedz lepiej jak posługujesz się z takim luzem i lekkością swoimi brushami :D

Czy czymś konkretnym się kierowałeś inspirowałeś ?

A może to instynkt artysty :P ?

 

Puki co u mnie uśpiony (-_-)

 

Ja was ludzie podziwiam jak wy to robicie :O ?

Jak to mawiał Leonardo : Maluj swobodnie tam gdzie dusza nie współpracuje z ręką tam nie ma sztuki.

 

Dla mnie zadziwiające jest jeszcze to jak można przy pomocy zwyczajnego okrągłego pędzla zrobić coś takiego :

 

0906

Edited by SentieL
Link to post
Share on other sites

Dzięki !

 

Prawdę mówiąc nie sądziłem że kogoś zmotywuję swoimi gniotami :D

Ale dobrze wiedzieć że nie stoję w miejscu :)

 

Serdeczne dzięki to pokrzepiające.

 

 

Ćwicz , ćwicz BasiaEmilia samo się nie zrobi ;)

 

 

Pozdro.

Link to post
Share on other sites

Tomasz G

 

Ja nie czuję puki co żebym robił coś wyjątkowego , jak opanuję podstawy do perfekcji to wtedy będzie czas na własne projekty , pomysły i kreatywność bo jak do tej pory to tylko samo studium . Sęk w tym żeby tych podstaw używać automatycznie bez potrzeby myślenia o nich tylko już w 100% skupić się na twórczości , wyzwolić z siebie tego demona :D

 

Nie mogę się tego doczekać ale trzeba być cierpliwym i wytrwałym aż nadejdzie ten właściwy dla mnie czas.

To trudna sprawa przyznaje i wcale się nie dziwię innym.

 

 

DraxMustHurt :

 

Moim eliksirem jest pasja i determinacja , wyrwanie się z beznadziejnego życia i robić to co się kocha najbardziej.

Ale nie martw się ja też walczę z obijaniem się.

Im więcej myślę ile mam do roboty tym bardziej czuję się już zmęczony ale tak jest wszędzie.

Trzeba nauczyć się zaczynać budować cegiełka po cegiełce aż zbuduje się zamek :)

Także nie bój nic chłopie i ruszaj na przód.

Edited by SentieL
Link to post
Share on other sites

świetne prace, szacun... dzieki za wizyte, jak patrze na twój dorobek to znalazl sie kolejny gość którym warto sie inspirowac..

ciężko mi cokolwiek doradzać bo cienias jestem póki co... :P

btw te marttwe to z nóg zwalają... :D

 

pozdro

Link to post
Share on other sites

IMGUR jest spoko, łapiesz plik przeciągasz w okno przeglądarki... rah ciach jest! i poprawiej linki do maili i na forum itd.

ctrl C ctrl v i od razu się załącza do wiadomości na forum bez klikania "wstaw obrazek" :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy