Jump to content

Recommended Posts

Jako grafik 3D powiem Ci, że to kawał świetnej roboty. Bardzo czytelne, przejrzyste i lekko fikusne przez co aż człowiekowi się chce coś zrobić z tych conceptów. Z ciekawości ile czasu zajmuje Ci jeden taki szkic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

asdaq dobrze prawisz, co do wooden castle to nie za bardzo mi się widzi taka nazwa, drewniany zamek. Wydaje mi się to zbyt monumentalne jak na taką budowlę. Wiem że to nie ma nic do rzeczy, ale myślę że nazewnictwo też jest ważne przy takich pracach.

Eeehhh... nie wiem sam co piszę ;d

Ale pięć za prace, domek niczego sobie ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

~asdaq - dzięki wielkie, nareszcie konkretna krytyka ;) owszem, za dużo kresek i może dlatego zajęło mi to około 6h, najdłużej środek, myślę rysując :)

~Sliterin - różnie, zależy od wielu czynników, na przykładzie powyżej ten z lewej i prawej około 1,5-2h, idzie szczerze topornie, ale czas przyjdzie z czasem - tak myślę hehe.

~MacOG - i tutaj dziękuję, faktycznie nie wiedziałem jak to nazwać, do portfolio to nie idzie wiec idc ;)

~WojtekFus - dziękuję :)

~theSZ - dzięki.

Zbadajmy przestrzeń, już nie męczę tego dłużej.. ;D

07.03.2012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile szczegółów! Podziwiam za wytrwałość, mi by ręka odpadła :D Nie wiem jak Ty to robisz ale efekt jest świetny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieźle, ale to słabsze niż prace od których zacząłeś.

Silniki z pierwszych postów były mocarne. Tutaj kreska jest trochę przybałaganiona, co utrudnia odbiór i bardzo spłaszcza obiekt. Brak światłocienia też nie pomaga.

 

I dzięki za info o czasie rysowania zamku.

AQ

Edited by asdaq
error

Share this post


Link to post
Share on other sites

~asdaq - dzięki za wskazówki, zatem teraz Cię zdemotywuję bałaganem, brak czasu i tak się to kończy ;) z wczoraj:

10.03.2013+.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdemotywujesz? Wręcz przeciwnie!

 

Katedra całkiem, całkiem. Aż się zajęcia z historii architektury przypominają... Tylko przypory to masz jak z klocków lego, mało to gotycko wygląda. Korzystałeś z refek czy z całkiem z głowy leciałeś?

 

Jak masz mało czasu to dopracuj detal na fragmencie pracy, a resztę zostaw w szkicu. Efekt będzie dużo lepszy niż całość robiona na wariata.

 

Dawaj dalej. Ja też coś jeszcze dziś podłubię.

 

Pozdrawiam,

AQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

~asdaq - dzięki, zwłaszcza za zachętę, przyznaję ze wstydem, że ostatnio jest mi potrzebna.. ;] masz rację, wezmę to sobie do serca. Naturalnie z ref, w zamian:

12.03.2013+.jpg

Edited by PeterK
picerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vehikle bardzo fajne, a przy stworach znowu bałaganisz kreską. Każda kreska jest po coś, każda ma opisać kształt, jeśli tego nie robi to jest niepotrzebna.

Polecam tą krótką serię szećiu filmików:

 

Dawaj dalej, a mi wstyd, że u mnie cisza w teczce.... idę rysować kruca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

techniczne rzeczy wychodzą Ci idealnie, ładnie inspirujesz, do organiki więcej czytelności się by przydało i też będzie git

Share this post


Link to post
Share on other sites

\O/ po ekhm.. przerwie ;]

~asdaq - dziękuje wielce za zaangażowanie w temacie i za filmiki, cenne wskazówki :) fakt, pośpieszyłem się z tymi ośmiopaniami, uczyć cierpliwości muszę się ;D

~yarosh - dzięki :)

Na marcowy GW contest, reszta na blogu, (klika odpowiedz cicho i cierpliwie prosząc i czekając na konstruktywną krytykę)

enjoy:

peterk_abandoned_asylum.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

coś się kryje za skrótem GW? Guild Wars? jeśli tak to mi zupełnie nie pasuej/ kojarzy się z uniwersum tej gry

 

co do samej grafiki

za dużo zielonego(koloru), we wszystkich cieniach pojawia się czarny/ciemny zielony, jakbyś zapomniał o innych kolorach (niebieski, fiolotowy)

jaki i za dużo zieleni, która zawaliła cały zamysł jaki chciałeś przekazać w pracy

czytałem opis na blogu i moim zdaniem powinieneś skupić się na pokazani tego że to był hotel, a teraz może natura tworzy swój własny hotel

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurczę, przekozackie

robisz z perspektywą takie rzeczy że ja bałbym się nawet o nich pomyśleć ;]

a kolorek też fajnie wychodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

duuużo detalu, szkoda, że nie odpuściłeś w niektórych miejscach, bo tyle się dzieje w każdym zakątku pracy, że zupełnie nie wiadomo na czym oko zawiesić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam po dość długim czasie wyciszenia, nie zanudzam, kolejne podejście do GW Contest - April:

 

Death Knight

25.04.2013+2.jpg

 

~takashmen - z kolorami szczerze mam problem, jak to mawiają najlepiej uczyć się na błędach, dziękuję :)

~em_ch - dzięki piękne za cenną wskazówkę, faktycznie, pieściłem to ile mogłem i przedobrzyłem zdrowo, oceń proszę, czy udało mi się skorygować błąd w tej powyżej :)

Edited by PeterK
odp do komentarza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzymasz poziom :) Praca całkiem niezła - jest mega klimat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

~ramalooke - dziękuję, już coś wrzucam.

~coyote - dzięki, choć nie widzę tego w ten sposób hehe.

~pumax - miło słyszeć, dzięki :)

~kamesanin - o, poważna rzecz, dziękuję za docenienie ;]

Coś z Egiptu:

02.05.2013.jpg

02.05.2013+1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budujesz sobie niezłą bazę danych :D super rysuny, ostatnia wrzuta kojarzy mi się z historią architektury, a więc źle mi się kojarzy :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy