Sebazx6r 1,400 Posted February 15, 2013 (edited) Pomyślałem ,że będę tu wrzucał co lepsze prace. Mam nadzieje ,że z czasem coraz lepsze. Na chwile obecną idę za ciosem i produkuję główki. Edited February 6 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites
Dagonet, 11 Posted February 17, 2013 Druga jest najlepsza ze wszystkich trzech. Staraj sie zbudowac dobra forme na base bedzie ci sie potem duzo lepiej pracowac nad detalem. Form>detal. Share this post Link to post Share on other sites
Kris_R 440 Posted February 17, 2013 Arnold też z grubsza siedzi. Mam na myśli pierwszą głowę. Skoro podobieństwo się przeniosło to tragedii nie ma. Oczywiście sporo do dopracowania tam, ale ogólny kierunek ok. Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted February 17, 2013 (edited) Dagonet: Wlasnie z drugiej jestem najbardziej zadowolony. Kris_R: Tak to Arni. Robilem na podstawie rzeźby gdyż mialem 2 rzuty plus persp. Dzis wymodzilem cos takiego, chyab jutro opuszcze mu w dół konciki ust będzie wredniejszy.: Jeszcze druga wersja: next one: Z refek. Nie jest idealnie, ale w sumie na koniec jest umiarkowo zadowlony.: http://img6.imageshack.us/img6/499/88862785.jpg Edited April 3, 2013 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites
Dagonet, 11 Posted February 22, 2013 Popracuj nad miejscem gdzie przebiega krtań nie wychodzi ci to trochę szczególnie z profilu widać. Pzdr :) Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted February 22, 2013 Nie do końca rozumiem. Nakreśl to. Chodzi Ci o grdykę? Ostatnią babkę starałem się dokładnie z rafką. Nad szyjami na pewno muszę jeszcze popracować na pewno nie tylko ;). Share this post Link to post Share on other sites
Dagonet, 11 Posted February 22, 2013 Tak chyba tak się to nazywa w tych okolicach jakoś forma mi nie leży. No nic polecam spróbować czegoś nowego może panna z włosami albo jakiegoś chesta. Jakaś odmiana od głów ;) Share this post Link to post Share on other sites
andy_a 241 Posted February 23, 2013 progres jest :) ale ciągle znajdzie się jeszcze parę błędów, które często popełniają początkujący - powieki czy nozdrza są duże grubsze niż nam się wydaje, spójrz na ten tut jak bardzo grube robi Rod Steffen: a jeśli chodzi o mięśnie wokół ust to jeżeli przescalptujesz sobie mięśnie na czaszce (jeden na drugim) to wtedy załapiesz jak należy robić końcówki ust (i dlaczego np góra warga nachodzi na dolną). Pinch wokół całych ust to zuuuooo :P ps. jeżeli się robi kobietę to warto zawsze dać chociażby prowizoryczne włosy (zaznaczenie ich objętości starczy) Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted March 28, 2013 (edited) Taki speed tylko rozciagniety w czasie... Edited May 3, 2013 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites
indian 477 Posted March 28, 2013 ładnie, szału nie ma ale ładnie ;) pamiętaj że nie ważne czy to kartoon czy co innego, wszystko opiera się na jakiejś tam anatomii, więc jak robisz coś co przypomina żuka to starasz się załapać anatomię żuka, jak robisz dmuchaną lale, to ... to jest słaby przykład... ale nawet jak robisz kartoonową buźkę to starasz się przemycić jakąś tam anatomię ludzkiej bani :D s. Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted March 28, 2013 (edited) Mniej więcej tak było w refkach... Next: Update Tors. Próba Dynamesha: Edited April 7, 2013 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted April 7, 2013 Rano spojrzę świerzym okierm czy nie zmienić proporcji głowy czy dłoni... Share this post Link to post Share on other sites
floo 956 Posted April 7, 2013 @Sebazx6r troszkę zbyt mocno odseparowane mięśnie klatki piersiowej. Rączki zdają się być zbyt małe. Uszy do poprawki. Pracuj dalej. Jest coraz ciekawiej... ;) Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted April 8, 2013 Ucho potem... Możliwe ze po dynameshu detal się posypie. Poprawiłem dłonie i klatkę nieznacznie: Share this post Link to post Share on other sites
Lucek 582 Posted April 8, 2013 Jak ustawisz dobrą rozdziałkę i blur na 0 to się nie posypie. Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted April 8, 2013 (edited) Dynameshed : Teraz dół. Coś w stylu hard surface spodnie zrobie. Edited April 8, 2013 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites
mafida 544 Posted April 9, 2013 Fajnie wygląda, mega progres w porównaniu z poprzednimi:). Kciuk trochę koślawy. Share this post Link to post Share on other sites
Ania 1,512 Posted April 10, 2013 Ten rowek na plecach chyba podchodzi za wysoko pod szyję. Tak to ładny model. Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted April 10, 2013 Dzięki pokrzepiające słowa. Na fristiajło wymodziłem dól tak by się przyzwyczaić trochę do brushy. Share this post Link to post Share on other sites
indian 477 Posted April 11, 2013 za bardzo wysmoothowane te nóżki wyszły, przydało by się kilka ostrzejszych krawędzi, ale tak to bardzo fajnie :) Share this post Link to post Share on other sites
mafida 544 Posted April 11, 2013 Pogubiłes proporcje z nóżkami. Krocze jest za wysoko przez co tułów robi się za krótki. Sróbuj zrobić najpierw normalne nogi/dupę a potem na tej podstawie bym robił mechaniczne zabawki. Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted April 11, 2013 (edited) Poprzednie koncepcja: Zmiana konepcji dół do przebudowy. Nóżki pod zabudowę. Jednak Mafida ma racje będzie łatwiej.: Edited April 15, 2013 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites
indian 477 Posted April 15, 2013 mafida zazwyczaj ma rację :) popatrz, i spróbuj się zastosować :D // aaa i rączki zrób jakieś normalne, te są obleśne s. Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted April 15, 2013 (edited) Nie do konca rozumiem o co Ci chodzi z tymi rączkami. Dłonie same? Dzieki za rysunek przypasowuje mi pod druga opcje. Przy następnej postać bardzie zadbam o te proporcje by było podobnie. Buty doszly: Speed dla odmiany: Dodam ,że wykonane na podstawie tego konceptu: http://fc04.deviantart.net/fs11/i/2006/235/b/f/Zerg_Hydralisk_Redesign_by_CGZool.jpg Poprawione proporcje i tricek pewnie jeszcze cos poprawie przed odstawieniem na półkę. Edited April 19, 2013 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted May 2, 2013 (edited) Podbije bo coś nowego speed 3h. Sagat street figjter z kulki... Edited May 2, 2013 by Sebazx6r Share this post Link to post Share on other sites