jacenty 74 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 (edited) Cos mnie naszlo zeby przerobic zupelnie ten stary model . Wrzucam screna z wieportu mayi , zadnych bajerow shaderwo itp nawet dodatkowych swiatel. Rekojec jeszcze przerobie troche narazie nie mam na to czasu. Model ma 2100 fejsow[/img] Edited March 7, 2013 by jacenty Link to post Share on other sites
ftorek 44 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 spoko - ale texture to będziesz jeszcze robił?? ;) te takie slady to viewport mayi czy jakies artefakty?? (np pod tym kwadratowym dzyndzlem z boku albo pod bębenkiem? czy jeszcze coś innego?? (pojawia sie też w innych zagłębionych miejscach) pozdrawiam f. Link to post Share on other sites
jacenty 74 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 (edited) ftorek to specjalnie :P z bliska moze troche niedokonca naturalnie ale zdaleka jest ok. i texturke bede robil tylko. Edited March 7, 2013 by jacenty Link to post Share on other sites
legomir 476 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 A te drewno to nie powinno być inaczej skierowane? Link to post Share on other sites
jacenty 74 Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 legomir tak jest na zdjeciach zreszta wrzucam teraz nowa wersje .Zmian jest sporo ale w sumie zbytnio nie rozni sie. Generalnie wiecej juz nie robie nic [/img] Link to post Share on other sites
Piro 163 Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Hej, Fajny modelik, starannie normalka zrobiona - nie pokazałeś ani mapek ani siateczek niestety. Spróbowałbyś zrobić wersję czernioną, i zagrać więcej kolorowym spekularem na oksydzie - bardzo pomoże wizualnie. Ogółem fajny rewolwerek :-) Pozdrawiam, Piro Link to post Share on other sites
Valery 170 Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 model bardzo fajny, normale tez. ale tex dobrze było by dopracować. drewno jest słabe zarówno diffuse jak i spec (słoje drewna powinny byc skierowane pionowo, dodałbym tez wiecej przebarwien aby niebylo takie jednolite jak teraz) metale są za szare i jednolite. akurat w tych rewolwerach występują bardzo fajne przebarwienia metalu, oraz 2 kolorowość wynikająca z użycia rożnych metali na rożnych elementach http://referenceonly.files.wordpress.com/2011/12/snub-nose-1.png zobacz on tutaj jest niby szary ale tak naprawdę jakbyś np sprawdził sobie pickerem w photoshopie to okazuje się ze są tam odcienie zółci, niebieskości a nawet fioletu. Link to post Share on other sites
jacenty 74 Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Piro wrzuce moze potem ,Ciemnej wersji raczej nie bede robil. Valery wiesz przebarwienia powstaja na starym metalu .Ja z zalorzenia robilem ze to ma byc nowa bron .Brudzenie i robienie przebarwien wedlug mnie ulatwia robienie texturek ale nie zawsze bronie sa zardzewiale. Raczej powinny byc nowe . Co do drewna to zgoda jakos ciezko cos mi spasowac lepszego .Co do slojow , pisalem ze na mojej refce sa w tym kierunku . Moze popracuje jeszcze nad ta texa zrobie rozne warianty. Link to post Share on other sites
Valery 170 Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 ja nigdzie nie napisałem aby go postarzać i dodawać rdzy. nie cierpię gdy w grze ktoś robi zardzewiałą broń. a przebarwienia na metalu na broni zazwyczaj wcale nie wynikają ze starości. najczęściej jest to kombinacja wycierania się oksydy (lub nawet jej braku), urzywania smarów, dotykania jej spoconymi rekoma oraz temperatury jaka powstaje w wyniku strzelania. dzisiejsza bron jest na takie przebarwienia narażona znacznie mniej ale kiedyś bardzo często powstawały takie odbarwienia (wygladajace jak kolorowe plamy z benzyny) Link to post Share on other sites
pauloos 48 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 To o czym piszesz to nie jest efekt przebarwień użytkowych tylko specyficznego sposobu hartowania stali. Color case hardening: http://youtu.be/hBRp4ezsPng A model fajny i i wygląda jakby rzeczywiście miał trzeci wymiar. Bo największym grzechem kolegów co robią modele broni to jest to, że są one płaskie jak deska. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now