Jump to content

Postać 3D: Cyber Girl


Recommended Posts

Witam,

Chcę przedstawić wam moją najnowszą prywatną prackę.

Soft: zbrush, mari, maya, shave and a haircut, vray, nuke

 

cyberGirl_1.png

 

Pozdrawiam

Xaia

 

[ATTACH=CONFIG]89777[/ATTACH]

Edited by Xaia
Link to post
Share on other sites

@legomir - Dziękuje za opinię. To moja pierwsza ludzka postać w takim zbliżeniu. Ciągle się uczę i myślę, że następna będzie lepsza.

 

Tak teraz patrzę i się zastanawiam czy compo nie wyciągnęło mi zbyt mocno speculara na twarzy. Mogę wrzucić kawałek twarzy z beauty passa dla porównania. Przydałoby się świeże spojrzenie kogoś kto siedzi w temacie bo ja sam już nie wiem co lepiej wygląda.

 

@plasti - tak, od kiedy się dowiedziałem, że pracują nad grą to wpadłem w tematykę po uszy ;)

Link to post
Share on other sites

Super. Shader skóry bardzo mi się podoba, chociaż tak jak zauważył legomir - wydaje mi się, że metal powinien bardziej świecić, przez to odnosi się wrażenie, że zbroja jak i twarz były oddzielnie renderowane i łączone w postpro.

Link to post
Share on other sites

Nos mi się nie podoba, za mało wyrzeźbiony. Skóra mogłaby być trochę gładsza, ale może w dalekiej przyszłości wszyscy kopcą pety. ;)

Cała reszta i klimat bardzo na plus.

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem shader skory jest calkiem niezły. W większej rozdzialce troszkę wlosy odstają od reszty pracy, no i faktycznie ten nos jakos dziwny jest. Podoba mi się lekko szyderczy uśmiech dziewczyny a co do gladkosci twarzy to raczej na plus, bo człowiek już ma dość tych wypacykowanych modelek z kilogramowa szpachla na twarzy.

Link to post
Share on other sites

Dziękuje za komentarze, przy następnej pracy na pewno wezmę to wszystko pod uwagę. Już kilka osób zwróciło mi uwagę na ten nos więc muszę się temu przyjrzeć dokładniej. Już chyba wiem gdzie popsułem :).

Pierwszy raz w mojej karierze podjąłem temat włosów, wykorzystałem vray mtl hair 3, włosy to był chyba jeden z trudniejszych elementów całego procesu.

Link to post
Share on other sites
Dziękuje za komentarze, przy następnej pracy na pewno wezmę to wszystko pod uwagę. Już kilka osób zwróciło mi uwagę na ten nos więc muszę się temu przyjrzeć dokładniej. Już chyba wiem gdzie popsułem :).

Pierwszy raz w mojej karierze podjąłem temat włosów, wykorzystałem vray mtl hair 3, włosy to był chyba jeden z trudniejszych elementów całego procesu.

 

Pamietam ze przy moich gniotach tez szczegolnie zwracalem uwage na krance nosa nie doswietlone - super te sprawe zalatwial Maxwell wraz ze swoim shaderem z reflection 90 :) to wiele daje, ale nie mozna przesadzic bo bedzie wygladala skora jak metal. W rendererach biasowych trzeba to zfakowac - mysle ze odpowiednie GI moze pomoc.

 

Praca bardzo fajna.

Link to post
Share on other sites

koncowki włosow troszke zbyt ostre, bardziej miękko powinny sie konczyć i ten zwisający kosmyk troszke psuje efekt, w pełnej rozdziałce szczegolnie to widac - tak jakby był doklejony w PS - ( aaa no i w refleksach okularow tez powinny być widoczne włosy)

Link to post
Share on other sites

Swietna praca, zanim przeczytalem opis pomyslalem ze ktos z ekipy pracujacy nad Cyberpunkiem wrzucil jakiegos arta zza kulis:). Jak dla mnie shader skory bardzo dobry, nie trzeba mu wiecej speculara bo bedzie wygladala jak woskowa figura, moze poprobowalbym z wieszym radiusem dla SSS. Ale i tak jest git, jedynie wlasnie ten nosek odrealnia ja jako "zywa" postac. Co mi sie rzucilo w oczy to te wytloczenia na ramce gogli. Taki element bylby robiony maszynowo i te wlebienia bieglyby rowno wzdluz oprawki a tobie widac reka drzala przy malowaniu tego ;). Ale to taki szczegol tylko, zeby nie bylo ze sie czepiam :) Gratuluje fronta bo w pelni zasluzony

Link to post
Share on other sites

@Pawelkos, strasznie trudno mi się precyzyjnie maluje w Mari bez Lazy mouse, ale prawda mogłem po prostu w photoshopie to poprawić :). Wszystkie komentarze zanotowane i przyszłości będę zwracał na takie rzeczy szczególną uwagę.

 

Pewnie ze względu na błędy, które mi wytknęliście i których jestem teraz w pełni świadom, praca nie dostała się do galerii na cgsociety i 3dtotal. Muszę się jeszcze wiele nauczyć.

Link to post
Share on other sites

dobry jest! usta i wlosy swietne! jedyne co mi nie lezy to te male kropki na ramce okularów (na dole i na gorze) - powinny byc raczej rowno ulozone - niby maly szczegol a jakos pierwsze co mi do oka wpadlo...

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy