Jump to content

[Obiekt 3d] Scar-h


Recommended Posts

Witam wszystkich,

od pewnego czasu pracuję sobie po godzinach w domu nad karabinem SCAR_H. I stwierdziłem, że podzielę się z wami postępem prac.

 

Póki co prace trwają nad highpoly, mam już część elementów skończonych lub bliskich skończenia. Staram się w miarę rzetelnie modelować wszystkie elementy również te w środku. Czasu nie mam zbyt wiele, więc idzie dość wolno, ale skończyć go muszę tak czy inaczej.

Co do samej poprawności modelu do oryginały zaznaczam, że korzystam z dość wielu referek i każda przedstawia niby ten sam karabin, aczkolwiek detal trochę się różni, więc odstępstwa od oryginały musicie mi wybaczyć, bo czasu nie mam, żeby szukać jednego typu tego karabinu :)

 

Oto kilka rzutów:

 

view1y.png

 

view2an.png

 

view3.png

 

view4.png

 

view5.png

 

view6a.png

 

view7.png

 

view8.png

 

view9.png

Edited by incorect
Link to post
Share on other sites

Hej,

To jest Scar - L

just sayin'

 

edit, bo mam chwile czasu:

Tak w ogóle to to jest HP? LP z normalami?

napisałeś HP, ale wygląda jakos tak, nie wiem, "mid poly" (nienawidze tego określenia). Zaokrąglenia są spoko, ale kanty wyglądają okrutnie. Zanim zaczniesz modelować, poświęć jeden dzień na zbieranie referek (a do scara jest ichmasa, uwierz mi), i oglądanie ich. Ustaw slideshow, weź garnek zupy i oglądaj.

Scar H od Scar L różni się kalibrem, i to widać przy magazynku oraz wielkości lower receivera - Scar H (heavy) uzywa 7.62, która jest wyraźnie większa i grubsza od 5.56. Magazynki do niej wyglądają jak gameboye classic :D

 

Pozdrawiam,

piro

Edited by Piro
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dzięki Piro za odpowiedź :)

Więc tak, może po kolei. Możliwe, że wymieszałem referki i nie jest to już ani Scar-L ani Scar-h. Teraz nie będę już wiele zmieniał pod względem dopasowania mojego modelu do danego typu. Zostanie taka hybryda najwyżej.

Tak, jest to HP. Używam Turbosmootf Pro. Więc krawędzie, o których mówisz to pewnie przez to, że nie dodaje egde loop'ów wspomagających (tylko w kilku miejscach są), a nadaję wagę krawędzi, jest to bardzo wygodne, ale czasami efekt trochę słabszy. W każdym razie już przetestowany i na normalkach zawsze ładnie mi się to wypalało, więc mam nadzieję, że tym razem również.

Wierzę Ci, bo widziałem, że również masz Scara w swoim folio :) Powiem tak, bardziej niż na samym modelu i poprawności do oryginały chcę się skupić na teksturach, które są przede mną. Wtedy będzie walka, ale to jeszcze chwilę zejdzie, bo czasu mało :)

 

Tak czy inaczej ostatni progres :) Zachęcam do komentowania.

Pozdrawiam

 

nview1.png

 

nview2.png

 

nview3.png

 

nview4.png

 

nview5.png

Link to post
Share on other sites

niesty piro ma racje - technicznie niezbyt czysto to wygląda - najlepiej chyba wylot lufy - reszta jakoś tak hmmm.. nierówno... niby te chamfery na krawędziach są ale tak jakby ich nie było - nie wiem czy turbosmooth pro to dobry wybór do tego typu pracy (sam nie używałem więc nie wiem dokładnie jak to działa :)

 

co do hybrydy różnych modeli - mi to wcale nie przeszkadza - zupełnie na tym się nie znam i jak tylko ma lufę w dobrą stronę to może byc :D

 

pozdrawiam

f.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy