Jump to content

Unity Double Sided material ????


Recommended Posts

Standardowo nie ma takich materiałów, ale można sobie względnie łatwo zrobić. Pobierasz ze stron Unity paczkę "built-in shaders" - zestaw shaderów wbudowanych w Unity w formie plików Shaderlab. Wyszukujesz interesujący cię shader (nazwy plików lekko nie pokrywają się z nazwami samych shaderów, więc czasem trzeba zajrzeć do środka) i importujesz do Unity. Potem edytujesz shader dodając parametr "Cull Off", zaraz po Tags{...}.

Link to post
Share on other sites

[ATTACH=CONFIG]90057[/ATTACH]Działa działa,cały dzien nad tym spędziłem:-)

Ale oto pojawił się nowy problem- przełączyłem w Unity na DirecktX11 a tu mi mgła zamieniła sie w jakiś bug??? Zaznaczam, że moja karta ma driver direct X11 to AMD RADEON HD 7730M ,która normalnie w Maya bez problemu wszystko obsługuje to dlaczego w Unity się tak zepsuło?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy