Jump to content

Recommended Posts

Witam, pierwszy raz wstawiam coś na forum. Oto postać jaką tworzę sobie w blenderze od jakiegoś czasu.

Etap modelowania i teksturowania zakończony, eksport do UDK oraz shadery gotowe, rigg odstawiam na później a całość prezentuje poniżej.

 

trochę statystyk:

-SSS

-teselacja na niektórych elementach

-30292 trójkąty (najwięcej zmarnowane na głowę)

-7 materiałów (oczy, rzęsy, głowa, włosy, tułów, ręce, buty)

-największe mapki w rozmiarze 1024 (diffuse,normal, specular, gloss jako alpha)

-zużycie pamięci w UDK na poziomie 50 MB

-3 kanały UV z czego 2 dla detali (tekst, śrubeki, itp)

 

amanda05.jpg

amanda04.jpg

amanda03.jpg

amanda02.jpg

amanda01a.jpg

screenshot00004c.png

screenshot00000g.png

screenshot00001a.png

screenshot00002a.png

screenshot00003v.png

 

 

mo6.png

mo5.png

mo4i.png

mo2m.png

mo1u.png

mo3v.png

highresscreenshot00007n.jpg

mo11.png

mo8.png

mo7.png

mo10.png

 

test włosów, nie znalazły miejsca w finalnej wersji :D

 

agerthbssby.jpg

 

 

te również, wzorowane na tych z dema GDC "samaritan" 16k trójkątów MSAA dla maskowanego materiału plus gradient jako displacment dla teselacji

 

hairtest.jpg

Edited by P!roman
Link to post
Share on other sites
Guest numnah

Mapka nazywa się speCULAR, a nie speCTACULAR :D

A poza tym to się nie czepiam, bo ja lepiej nie umiałabym tego zrobić i żadnych wad nie widzę ;)

Link to post
Share on other sites

Spectacular XD

 

 

 

 

 

 

(sorry, dajcie mi warna czy coś, nie mogłem się powstrzymać)

 

żeby było na temat:

Ani SSS'sa ani 30k triangli nie widać niestety. Tak samo detal z mapowań, o jakim wspominasz. HP moglo miec potencjał, ale niestety teksturami je zabiłeś (mówię teraz o zbroi, bo na twarzach sie nie znam). Detal wygląda na zbyt malowany (taki handpainted, chyba że taki był zamiar, ale wtedy nie pasuje to ogólnego hightechowego wyglądu zbroi imo), albo w ogóle jakby był generowany jakimś dDo w wersji alpha. Butki ma fajne, chociaż wydają mi się trochę małe jak na ludzką stopę. Kołnierz też spoko. No i same screeny są jakieś takie mikro, trudno się przyjrzeć dokladniej. Zrób w normalnej rozdziałce, i wrzuć na imgur.com (imageshack jest coraz mniej intuicyjny w obslusze, ostatnio krzyczy abym się logował).

 

Pozdrawiam,

Piro~

Link to post
Share on other sites

Odrobinę popadłem w samozachwyt z tym "Spectacular", poprawione dzięki :)

 

Co do uwag trudno mi się nie zgodzić, głowa mogła by być lepsza przynajmniej pod względem detali, sss mało widoczny ale to raczej przez oświetlenie. Odnośnie tekstur to mi się podobają, hand-painta też trochę jest ale niewiele (twarde elementy), no ale to kwestia indywidualnego gustu. Cóż małymi kroczkami do przodu :D

 

Render hi-res

highresscreenshot00000.jpg

Edited by P!roman
Link to post
Share on other sites

30 tysiecy????!!? toż to szaleństwo :D

a może inaczej - zupełnie tego nie widać... a wszystkie te 'nowe' technologie jakos zgineły

 

no i na dokładke - w zbliżeniach wygląda hmmm... słabo?? jakoś tak zupełnie bez pomysłu, brak jakiś sensownych 'tekstur' czyli różnych 'materiałów' z którch ten kostium mogłby zostać zrobiony (np. karbon fibre, aluminium, malowany metal, gruba tkanina itp.)

 

3 kanały uv? na postaci? wiem że to ułatwia mocno - ale na jednej postaci?? - to całe sety mają czasem mniej :D (bo 2)

 

aha - nie żebym tylko marudził - postać ma potencjał - ja bym wrócił do konceptu, obciachał polys na postaci i wydał je np. na broń, jakiś riot-gear (kask przypięty do paska), plecak nieduży może?, jakieś paski i klamerki?

 

pozdrawiam

f.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy