voyas 26 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Witam Dzisiaj przedstawiam cztery renderki grodziska. Jest to rekonstrukcja grodu w Tumie pod Łęczycą w zakresie jaki został przewidziany do realizacji. Projekt nie jest mój wiec na uwagi merytoryczne co do rekonstrukcji nie odpowiem natomiast konstruktywna krytyka wizualizacji mile widziana soft:3ds+vray+PS Link to post Share on other sites
szczawik 12 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 fajne przyjemnie kolory, wg mnie mozesz troche zroznicowac 'porecz' przy wjezdzie, bo wyglada na kopiowana i sie powtarza... Link to post Share on other sites
ledman 17 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Wygląda super, może trochę ujednolicić kolor drewna? Na każdym ujęciu ma inny odcień? Link to post Share on other sites
Mulholland 149 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Fajnie wyszło. Link to post Share on other sites
How high 10 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 O jak fajnie, więc dziura nad jeziorem obok mnie to najpewniej grodzisko - szkoda że nie ma planów, no ale... Jak rekonstruuję miasto, to widzę teraz różnicę między moim grodem a grodziskiem, nawet to "nasze" byłoby na planie koła a nie jaja. Można by kiedyś zawiązać współpracę projektową, ale za nim do tego dojdzie... Link to post Share on other sites
ailambert 22 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Super to wygląda. Ciekawi mnie czym tą trawkę sadziłeś? No i na czym to renderowałeś, to musi być jakiś super sprzęcior? Link to post Share on other sites
shadowsexpe 360 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Bardzo się to ładnie prezentuje. imo trochę mało wody Ailambert a do czego tu super maszyna ;) trawki łączki lasy aktualnie da się zrobić spokojnie na 4gb ramu i wcale niekoniecznie na wypasionej i7 :) włsciwie aktualnie żądzą w tej dziedzinie multiscatter i forest pack z odpowiednimi mapkami rozłożenia. Link to post Share on other sites
ailambert 22 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Z multiscatterem na podobnej wielkościowo mapce miałem jakieś koszmarne czasy renderowania, a na kompie znajomego siedzi 20 GB ramu i dość mocny i7. Dopiero forestpack dał rade, nie wiem skąd taka różnica między tymi pluginami, stąd moje pytanie, bo scena voyasa trochę przypomina mi moją. A jeszcze trochę z innej beczki pytanko do twórcy, czyli jak był ten teren i wały grodziska modelowane, bo nurtuje mnie to bardzo. Link to post Share on other sites
shadowsexpe 360 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ailambert wszytko zależy od modeli jeśli użyjesz modeli np od evera to masz jak w banku że komp mający nawet 32gb ramu będzie się liczył godzinami. Natomiast tak forest, r&d i xfrog nie robią ciężkich w geometrie modeli . Sam jestem właśnie po testowaniu które modele jak się zachowują szczególnie w dużym natłoku. Tez się dołączam do pytania kolegi powyżej jak modelowałeś teren? Link to post Share on other sites
voyas 26 Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Witam Ciesze sie ze praca ogólnie sie spodobała:) szczawik poręcze faktycznie są kopiowane, miałem to róznicować ale zapomniałem o tym i tak zostało;) ledman kolor drewna wyszedł różny bo w każdym ujęciu mam inne światło i inną hdrkę wiec się troche porozjeżdzało. dla sportu może poćwiczę PS i spróbuję to wyprowadzić, ale poszło już tak jak widać wyżej. ailambert trawa sadzona multiscatterem i tak jak pisał shadowsexpe ważne są nieobciążające modele trawy. Maszyna wcale nie jest wypaśna bo to zwykły lapek samsunga RF511 z i7 i 8gb ramu. Dał radę ale na widoku z lotu ptaka musiałem zejść z ustawień bo chciał mi to liczyć 196h...;/ ailambertshadowsexpe do modelowania terenu posłużył mi przekrój przez wał wykonany podczas prac archeologicznych. zrobiłem go w poly, postawiłem i dopasowałem do mapy z poziomicami, drogi były pózniej wycinane.Wał rekonstruowany zrobiłem w podobny sposób tylko juz z projektu shadowsexpe wody mało bo jak to wizualizowałem to susza była;)a tak poważnie to trafna uwaga, wzbogaciłoby obrazki.. Link to post Share on other sites
shadowsexpe 360 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 (edited) ja od siebie dodam że wykorzystując poziomice i nurbs można też zrobić fajny teren ;) Ania ma wybitnie racje spróbuj multitexturemap do zróżnicowania drewna Edited April 17, 2013 by shadowsexpe nie chaiłem pisac kolejnego posta ;) Link to post Share on other sites
Ania 1,540 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Te poręcze przed wejściem są dziwne, czy naprawdę były tak wbite prosto w chodnik? Trochę bardziej bym zróżnicowała kolory poszczególnych pali lub desek, widzę że trochę już są ale dałabym mocniej, teraz są zbyt równomierne. Tym bardziej dachówki. Ogólnie bardzo fajny projekt. Link to post Share on other sites
voyas 26 Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 niestety o nurbs mam blade pojęcie poza tym ze wiem ze coś takiego jest. zróżnicowanie drewna tak naprawdę powstało dopiero w PSie bo jak kombinowałem z multitexturemap to coś mi licho szło, brakło mi czasu na rozkminianie co robię nie tak. Poręczy w projekcie który dostałem(nieostateczna wersja) wogóle nie było wiec wstawiłem to co widać bez wgryzania sie w szczegół mocowania, natomiast z tego co widziałem podobne obiekty to np w biskupinie wyglada podobnie(słupek przebija deskowanie i mocowany jest do legarów głównych) a w gross raden dodatkowo jest tylko"krawężnik" na krawędzi kładki, który powiedzmy że może stanowić punkt dodatkowego zaczepienia dla słupka barierki. Link to post Share on other sites
ostwid1985 17 Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Grodzisko z którego wieku jest? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now