tarnasm 7 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Witam. Mam problem z takim renderem. http://s22.postimg.org/43xsopnup/Liv_Rom_3b.jpg 1. co się dzieje z tym światłem przed zasłonami? 2. zasłona od prawej wygląda jak szkło. 3. żyrandol...ma być matowy ale skąd te białe kropki? podobnie jest w szkle kominkowym... Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 1. co się dzieje z tym światłem przed zasłonami? 2. zasłona od prawej wygląda jak szkło. 3. żyrandol...ma być matowy ale skąd te białe kropki? podobnie jest w szkle kominkowym... Ad1 - światlo przepala render Ad2 - zgadzam sie Ad3 - szum w materiale Link to post Share on other sites
tarnasm 7 Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 co do ad2. To materiał na zasłony jest ten sam. Więc skąd ta różnica? Czy to zależy od kąta padania VRAY-SUN? Mam mętlik. dalej....co to znaczy że przepala? za intensywne? nie mam nic poza VSun. AD 3. Szum czyli? Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Pokaz material zaslon bo mozna zgadywac Przepalenia znaczy ze za silne swiatlo Szum w materiale, kontrolujesz to subdivami w materiale w tym przypadku pod refraction. Link to post Share on other sites
tarnasm 7 Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 http://s1.postimg.org/wd1bgh8en/Curtain.jpg http://s3.postimg.org/8883dgekz/Curtain2.jpg hmm myślałem, że SUBDIV odpowiada tylko za jakość materiałów a nie właściwości fizyczne. Link to post Share on other sites
shadowsexpe 360 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Po co dajesz materiał vray2side na firankę wystarcza zwykły vraymtl z włączonym w opcjach double side nie mówiąc już że do czego ma tu służyć mapka output dajesz do opacity mapkę wzoru który chcesz mieć na firance taka jak używa się do bumpa i dajesz parametr opacity np na 60 Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Hym, ja bym zrobil tą firanke na opacity a nie na refraction tak prawde mowiac. Co do subdivy, to dokladnie na to wplywają, na jakosc i czystosc materialu, jak masz niskie subdivy przy glossy refraction czy reflection to bedziesz mial szum. edit: o, widze ze sie spoznilem troche. Link to post Share on other sites
tarnasm 7 Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 materiał to gotowiec. Poprawię po pracy oraz napiszę co i jak. A tak poza tym jakaś krytyka/tip co do samego renderu?:) Link to post Share on other sites
shadowsexpe 360 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ogólnie fajnie wychodzi, imo światło jest przepalona straszliwie ładniej by wyglądało jakbyś popracował nad nim ;) a co do adv 3 to jesli to nie szum to włącz w color mapping sub pixel Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now