Jump to content

Odbicia/załamania światła


Recommended Posts

1. co się dzieje z tym światłem przed zasłonami?

2. zasłona od prawej wygląda jak szkło.

3. żyrandol...ma być matowy ale skąd te białe kropki? podobnie jest w szkle kominkowym...

 

Ad1 - światlo przepala render

Ad2 - zgadzam sie

Ad3 - szum w materiale

Link to post
Share on other sites

co do ad2. To materiał na zasłony jest ten sam. Więc skąd ta różnica? Czy to zależy od kąta padania VRAY-SUN? Mam mętlik. dalej....co to znaczy że przepala? za intensywne? nie mam nic poza VSun. AD 3. Szum czyli?

Link to post
Share on other sites

Pokaz material zaslon bo mozna zgadywac

Przepalenia znaczy ze za silne swiatlo

Szum w materiale, kontrolujesz to subdivami w materiale w tym przypadku pod refraction.

Link to post
Share on other sites

Po co dajesz materiał vray2side na firankę wystarcza zwykły vraymtl z włączonym w opcjach double side nie mówiąc już że do czego ma tu służyć mapka output dajesz do opacity mapkę wzoru który chcesz mieć na firance taka jak używa się do bumpa i dajesz parametr opacity np na 60

Link to post
Share on other sites

Hym, ja bym zrobil tą firanke na opacity a nie na refraction tak prawde mowiac.

Co do subdivy, to dokladnie na to wplywają, na jakosc i czystosc materialu, jak masz niskie subdivy przy glossy refraction czy reflection to bedziesz mial szum.

 

edit: o, widze ze sie spoznilem troche.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy