Jump to content

Recommended Posts

Witam, od paru miesiecy pracuje w malym studiu robiącym gry na smartphony i postanowiłem podzielić się tutaj częścią tego co robie w pracy. Do stworzenia poniższych modeli/leveli urzyłem blendera, photoshopa, gimpa, xnormala oraz unity.

 

volcanochess.jpg

 

gym02.jpg

 

gym01.jpg

 

greek01.jpg

 

greek02.jpg

 

greeks.jpg

 

statuegs.jpg

 

woodentower.jpg

archu.jpg

 

medievale.jpg

 

socerplayer.jpg

 

No i to by bylo narazie na tyle.

 

Pozdrawiam.

Edited by Shomps
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Eee no bardzo pozytywne :D

Widać jak dużo robi brak miniaturki przy temacie - po prostu go ominąłem, teraz przez przypadek wlazłem, zdziwiony że nie wiedziałem tych prac wcześniej.

Bardzo fajne te LPki, największe wrażenie robi pierwszy screen oczywiście :-)

Czekam na więcej!

 

Pozdrawiam,

Piro~

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Witam, dawno nic nie dodawałem więc czas najwyższy coś wrzucić nowego, tak więc taka o skromna oponka z felgą.

 

oponk01.jpg

 

oponk02.jpg

 

oponk03.jpg

 

texturki.jpg

 

wire.jpg

 

xnormalscreenj.jpg

 

Modelowane w Blenderze 1618 trisów, textury xNormal i Photoshop, wszystkie w rozdzielczosci 1024x1024

 

 

Zdaje sobie sprawe że normalmapa na feldze wyglada kiepsko, tylko jak widać na screen'ie z podgladu xNormala tam wyglada tak jak powinna, natomiast w marmosecie i blenderze wyglada dużo gorzej, nie wiem od czego to zależy byc może ktoś z forumowiczów mi podpowie jak rozwiązac ten problem

 

Pozdrawiam.

Edited by Shomps
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy