Jump to content
Christian Noir Stein

Scena 3D: Gears of War Judgment Island Level

Recommended Posts

Wyspa z GoW:Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki (screeny już po optymalizacji, wersja chodząca na Xbox360)

 

Gears of War: Judgment #1 SdwOAuK.jpg

Gears of War: Judgment #2 Ma8xpW0.jpg

Gears of War: Judgment #3 1pTyNLa.jpg

Gears of War: Judgment #4 6OfaX4f.jpg

Gears of War: Judgment #5 JcgW0YL.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Panie - pieknie pieknie :)

A powiedz jeszcze co znaczy: Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki

Myslisz ze wyskoczysz z taka soczystoscia tutaj i nic wiecej nie napiszesz? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Judgment kojarzy mi się z tytułem płyty zespołu Anathema a Twój LD kojarzy mi sie z ***** i frontem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to przypadkiem nie świętej pamięci people can fly tworzyło na zlecenie?

 

Ładne mapy i widać włożoną pracę, jednakże trochę rażą niskorozdzielcze textury i niedosyt porozrzucanych śmieci :P Ale zaliczam to do przywar starego xpudła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajnie to wygląda. Jeszcze nie grałem w Judgmenta, muszę nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że to nie koniec gier z uniwersum:]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niczym nie rozni sie od gisrow 1 poza lepszym swiatlem . Asety takie se noi watro by napisac co tu sie dokladnie robilo czy modle czy textury czy tylko meszowalo :P Mi sie to srednio podoba wszedzie widac "klockowatosc" .

Girsy to dla mnie przyklad jak mozna zarznac dojna krowe ale wedlug mnie to wina 3 czesci byla mega slaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest piofoks

Pięknie to wygląda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ladne rzeczy. Klarowne, dobrze oswietlone, super robota. Podoba mi sie jak do Gearsow wrocily kolory :)

Szkoda, ze nie w wiekszej rozdzialce, ale piszesz ze z X-a sciagane, wiec sie nie dalo.

Co mi sie nie podoba, to fakt, ze zadna z tych miejscowek nie zapada w pamiec. Ot ladne lokacje, ale takie generyczne.

Ale to raczej zasluga/wina kierownictwa art., ogolnego stylu gearsow i modularnosci.

 

Napisz co robiles konkretnie... i moze cos wiecej o pracy nad levelem (ile osob, co kto robil, czas, jak duzo unikalnych obiektow itp.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy