patryk1419 Napisano 22 Kwiecień 2013 Share Napisano 22 Kwiecień 2013 Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę uzyskać taki efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 22 Kwiecień 2013 Share Napisano 22 Kwiecień 2013 Cześć. Wiesz, szczerze mówiąc nie za dużo tutaj widać. Nie wiem w czym chcesz stworzyć tą teksturę, czy PS czy chodzi Ci o mapkę w Maxie. Jeśli max - na pewno możesz się pobawić noisem - zmienić wartość min i max, przez co uzyskasz "ostrzejsze" krawędzie wypukłości/zagłębień. No i typ noisa zmień na odpowiedni, w tym wypadku najlepiej będzie turbulence - ale działam z pamięci, sprawdź sam. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk1419 Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2013 Robię oczywiście w maxie. Udało mi się znaleźć zdjęcie przedstawiające całość. Bawię się teraz tym noise, ale nie mogę osiągnąć tych wypukłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 22 Kwiecień 2013 Share Napisano 22 Kwiecień 2013 Pamiętaj, że obiekt musi być zmapowany no i musisz mieć poprawną skalę - jeżeli nie masz to pobaw się parametrem "scale" żeby było cokolwiek widać. Możesz też pomixować różne mapki, porobić maski - cholernie dużo rzeczy da się zrobić wykorzystując tylko i wyłącznie dostępne w maxie mapki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damienza Napisano 24 Kwiecień 2013 Share Napisano 24 Kwiecień 2013 jeśli już ustawisz odpowiednie wartości noisa to potestuj też wartości bumpa od -1 do 1 albo i więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 5 Maj 2013 Share Napisano 5 Maj 2013 Tak mi się widzi czy to nie jest czasem mapka "smoke". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 5 Maj 2013 Share Napisano 5 Maj 2013 A nie fractal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenScreen Napisano 13 Maj 2013 Share Napisano 13 Maj 2013 Hej, Wydaje mi się, że podobny efekt uzyskasz dodając do Map -> Bump(Ustaw wartość na -50) -> Cellular -> W Cell Characteristics zmieniasz Circular na Chips oraz Size na 1,5 i Spread 1,0. Jeżeli jest za mała lub za dużo wgłębień to zwiększasz bądź zmniejszasz spread. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się